Wakacje, Holiday, Sommerferien

Od czterech dni mamy wymarzone wakacje. Właściwie.. każdy ma je od minimum tygodnia. Pogoda co prawda jest strasznie zmienna, ale ja już zdążyłam popływać w wodzie. Skoro mamy lato, dwa miesiące czasu wolnego, to należałoby jakąś zagospodarować te setki, tysiące godzin. Szkoda byłoby przesiedzieć całe dnie w domu i nic nie robić. To zostawmy ewentualnie na weekendy w okresie szkolnym.  Post z planami - nie może u mnie tego zabraknąć. Jestem strasznie ciekawa, gdzie w tym roku wyjeżdżacie. Być może się spotkamy? Opiszcie mi własne plany w komentarzach, a tymczasem ja opowiem o swoich. Kilka już udało mi się zrealizować, a mianowicie ognisko, nocowanie w namiotach. Złożyłam świadectwo z wynikami do liceum. Teraz na mojej liście widnieje wyjazd do Krynicy Morskiej ( już w ten czwartek), koncert Rihanny (5 sierpnia) oraz wyjazd do Ustki  ( 6 sierpnia). Czuję, że te wakacje będą niezapomniane i życzę, by Wasze też takie były. Korzystając z okazji, przygotowałam dla Was trzy stylizacje ze sklepu Wholesale buying . Asortyment jest tak samo świetny, bogaty, co sprawiło, że znowu poświęciłam kilka godzin na przeglądzie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Która stylizacja najlepsza dla Was?

sukienka  |  buty  |  torba  |  kapelusz



KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę minimum trzech ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja polecę wszystkie blogi w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#1453, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam! Bardzo ładne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusz z pierwszej stylizacji >>>>>>

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, koncert Rihanny, zazdroszczę ;) Świetne stylizacje :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnęłabym każdy z tych 3 outfitów, ale genialne <3
    Poklikane, niektóre ceny:
    Sukienka - 6,86$
    Top Barbie - 3,21$
    Kimono - 6,68$
    Spodenki - 5,11$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koncert Rihanny omg! Zazdroszczę strasznie :(
    oliivus.blogspot.com
    stroj-3,41
    narzutka-6,68
    torba-2,25

    OdpowiedzUsuń
  7. Weź mnie ze sobą na ten koncert xD Ciekawe plany na wakacje :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane :)
    U mnie również wishlista;)
    weronikaadamczykblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny kapelusz jak ten pierwszy czarny. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zestawy! udanych wakacji :3

    OdpowiedzUsuń
  11. So awesome!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Tobie to dobrze. Też mam cichą nadzieje ze uda mi sie odwiedzić Bałtyk w tym roku ;)
    Kapelusz i okulary przeciwsłoneczne są świetne.
    Kapelusz 2,77
    Okulary przeciwsłoneczne 2,97
    Strój Kąpielowy 3,41

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje, najbardziej podoba mi się ta druga *-*
    Spodenki - 5,11 $
    Buty - 14,35 $
    Okulary przeciwsłoneczne - 2, 97 $

    ***
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne rzeczy, oczywiście jak zawsze kliknięte.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupowałam z tej stronki, mają bardzo fajne ubrania!
    Sukienka jest świetna!
    sukienka- US$6.86
    białe buty- US$5.68
    okulary- US$2.97
    kapelusz- US$2.77
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podobaja mi sie twoje stylizacje :) wszystko idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w planach przede wszystkim wyjazd nad morze :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się pierwszy zestaw, ale z inną torebką, mniejszą, wyglądałoby to lepiej, w mojej opinii.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy, poklikane:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikałam w liki, śliczne ciuszki! :)
    Ceny:
    Bluzeczka Barbie: $3.21
    LED'owe świecące buty: $14.35
    Zestaw bikini (swoją drogą piękny, muszę go kupić!): $3.41
    Sukienka: $6.86

    Mój blog: http://ewelaina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)
    Sukienka - $6.86
    Buty - $9.89
    Torba - $6.25

    Pozdrawiam!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanych wakacji ;) ja niestety ich Nie mam ;) praca ❤ sliczne stylizacje oczywiście poklikalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw z sukienką i kostiumem to moi ulubieńcy! Piękne zestawienia! :)
    Udanych wakacji, myślę, że po koncercie podsumujesz je jako 'najlepsze w życiu' :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wszystko robię spontanicznie. Tak jak Ty zdążyłam już się kąpać ja akurat w morzu i zaniosłam świadectwo do gimnazjum :D W następnym tygodniu już sobie planuję wyjazd do Sopotu i do zoo w Gdańsku. Natomiast jutro jadę na plażę :D Bardzo podoba mi się 3 outfit :D Poklikałam! US$6.86 | US$9.89 | US$6.25 | US$2.77 | US$3.21 | US$5.11 | US$14.35 | US$2.97
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  26. A nie każdy ;) ja mam teoretycznie wakacje od 7 czerwca, bo wtedy się obroniłam, ale jestem na radosnym etapie szukania pracy, więc ta praca to jakby nie praca :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I really like your 2 outfit. Great post.♥♥

    I am following you, so check my blog and follow me back please. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy zestaw :)

    https://kingamyszkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie stylizacja nr. 2 najbardziej przypadła mi do gustu :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne ubrania :)


    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanego wieczorku :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kostium. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie zestawienie :)
    Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepsze 2 super jest.
    Dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeżeli do mnie zajrzysz i jak Ci się spodoba to zaobserwujesz.
    http://xxeverythingandnothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety ale te wakacje spedzam cale w domu w przyszle wakacje mam zamiar bardziej zaszalec :D
    Zdecydowanie zestaw drugi o wiele bardziej mi sie podoba! Standartowo poklikane :D
    Koszulka Barbie - 3,21$
    Kimono - 6,68$
    Spodenki - 5,11$

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne stylizacje :) ten pierwszy taki kobiecy :)
    Oj zazdroszczę Ci tych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Z pewnością to będą super wakacje, poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatni zestaw jest świetny!<3
    Nosiłabym:D
    Strój (3.41) i narzutka (6.68) są urocze:))

    http://www.justcleo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne ubrania, poklikałam :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny ten topik szary. Pokilkane

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy zestaw totalnie w moim stylu :)

    divirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka