Biały, czarny i siwy

Po długich oczekiwaniach, z powrotem zawitało do nas słoneczko. Pogoda piękna, aż chce się spędzać całe dnie na dworze, na basenie. Wszystko idealnie, lecz jest również 'ale'. Pamiętacie jak pisałam o tym, iż bardzo mało choruje? Chyba się za bardzo pochwaliłam.. Właśnie zwijam się z bólu. Wszystkie mięśnie mnie bolą, mam kaszel, gorączkę no i to co najgorsze - katar. Tak bardzo go nienawidzę. Katar to jeden ze współczynników przyczyniających się do mojej nieprzespanej nocy. Nie ma nic gorszego od zachorowania w wakacje. Takie szczęście to mam tylko ja. No ale cóż, nic nie poradzę. Zostaje mi tylko zrezygnować przez pewien czas z różnych przyjemności, spotkań i przybić się do łóżka. Nie lubię, gdy coś lub ktoś psuje mi plany. No ale koniec narzekania. Dzisiejszy post będzie dotyczył firmy Romwe. Jeśli się nie mylę, jest to pierwszy post, w którym wspominam o tym sklepie. Nie wiem nic na temat produktów, przesyłki, kontaktu. Aczkolwiek po przejrzeniu ich strony, mogę przyznać, że produkty posiadają bardzo interesujące. Jeśli mieliście do czynienia z tą firmą, możecie napisać swoją opinię w komentarzach. Z wielką przyjemnością poczytam i tak nie mam co robić w domu. Ja ze swojej strony przygotowałam trzy stylizacje. Postanowiłam, że będą one w odcieniach bieli, czerni i szarości. Uwielbiam takie klasyczne, minimalistyczne stylizacje. Podobają Wam się? Jestem ciekawa, która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu. Będę wdzięczna za kliknięcie nawet w jeden link. Z góry dziękuję. Przy okazji zapraszam do drogadosiebie.pl/. Strona ma charakter informacji medycznych, osoba prowadząca stara się opisywać różne choroby i informacje okołozdrowotne. Warto zajrzeć, ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy zachorujemy. 



top  |  spódnica  |  buty  |  torba

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę przynajmniej 3 ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

66 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy :) W linki oczywiście poklikałam :) Więc przy okazji biorę udział w konkursie :D

    Biała bluzka - US$12.99
    Szara bluzka - US$8.79
    Spodenki - US$14.99

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ubrania

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspolpracowalam z nimi i niektóre ubrania mają na serio świetne :)
    Ale trzeba uważać -bo też są kompletne niewypaly; )
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niby słońce, ale już zdążyło padać dwa razy, potem znowu słońce i nie wiadomo....A duchota okropna! :O
    Świetne rzeczy, poklikałam! :)
    Biała bluzka - 12,99$
    Torebka beżowa - 27,99$
    Szary top - 8,79$
    Biała torebka - 15,99$

    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana linki kliknięte - 27,99$, 12,99$, 10,99$, 29,99$ :)
    Mogłabys poklikać równiez u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. I like all these outfit ideas
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka życzę :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku szkoda, że jesteś chora akurat w wakacje! Ale przynajmniej możesz sobie jakieś fajne filmy pooglądać i masz na to mnóstwo czasu haha! a również nienawidzę kataru! Jeśli chodzi o Romwe to ja z tej stronki zamówiłam 2 crop topy i jakoś jest bardzo dobra, bardzo fajnie na mnie leżą jeśli chodzi o przesyłkę to ja czekałam na moją paczuszkę niecałe 2 tyg. Na pewno jeszcze coś z tej stronki zamówię, bo mają świetny asortyment :D Poklikałam w linki!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  9. W tych sklepach są fajne ubrania tylko rozmiarówki się boję :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Good post I like the bags, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamawiałam kiedyś coś w tym sklepie ale z tego co pamiętam nie byłam za bardzo zadowolona, ale to było dawno także no :D 14.99 spodenki 8.79 szary top 15.99 torebka
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty chorujesz, a ja cierpię na alergię, przez co również mam katar... Współpracowałam z tą firmą i muszę przyznać, że mają bardzo fajne produkty :) Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuje choroby :( Przez pewien czas w czerwcu było bardzo ciepło i wtedy też miałam katar. Katar w upały jest straszny :(
    No romwe mają całkiem fajne ubrania. 2 stylizacja jest świetna, bardzo lubię takie kolory. Poklikałam.

    milkaoreoo.blogspot.com[klik]


    OdpowiedzUsuń
  14. kuruj się :*
    mi na lato najbardziej odpowiada 2 stylizacja :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę zdrowia!
    Oby upały, które mają być jakoś wpłynęły na szybszy powrót do zdrowia.
    Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają!
    1.US$15.99 torebka z księżycem
    2. US$8.79 koszulka
    3. US$12.99 biała bluzka
    4. US$10.99 legginsy
    5.US$29.99 buty

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy! Czarna bluzka 11.99 biała torebka 15.99 biała koszulka 12.99
    Miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko totalnie w moim stylu! Świetne zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne rzeczy, jeżeli budżet mi na to pozwoli na pewno się na coś skuszę :) Życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także choruje, mam straszny katar!:( Powrotu do zdrowia!!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza propozycja najbardziej mi się spodobała ❤️

    Natomiast kolorystyka we wszystkich trzech:) moja ulubiona

    OdpowiedzUsuń
  21. Romwe to jeden z moich ulubionych sklepów, tam zawsze znajdą się super ubrania <3

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza stylizacja, typowe połączenie bieli z czernią przełamane torebka w kolorze pudrowego różu- poprostu idealnie. O romwe słyszałam juz duzo opini i zastanawiam się nad kupnem czego z tej strony jednak wole sklepy typu h&m :3
    Pudrową torebka:$27.99
    Szara koszulka: $8.79
    Czarna spódnica: $10.89
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Współczuję choroby, ale stylizacje wybrałaś genialne! Bardzo mi się podoba zwłaszcza ta środkowa, bo kocham taki odcień szarości!

    $12.99 biała bluzka
    $27,99 beżowa torebka
    $14.99 spodenki

    OdpowiedzUsuń
  25. Te czarne buty w pierwszej stylizacji najlepsze! :D / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie zestawy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko poklikała, ceny:
    $27.99
    $12.99
    $10.99
    $29.99
    $8.79
    $14.99
    $29.99
    $14.99
    $11.99
    $10.89
    $24.99
    $15.99
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szybko wracaj do zdrowia, poklikane ♥


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zestawy, moje ulubione 'kolory' :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikałam :)
    1- 27.99$
    2- 12.99$
    3- 10.99$
    4- 29.99$
    5- 8.79$
    6- 14.99$
    7- 29.99$
    8- 14.99$
    9- 11.99$
    10- 10.89$
    11- 24.99$
    12- 15.99$

    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega podobają mi sie wszystkie koszulki ! ♥
    Zapraszam tez do siebie http://benoele.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę wszystkim powodzenia:)
    27.99$
    12.99$
    29.99$
    clvdx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ciuszki, przygarnęłabym wszystkie.... eh typowa kobieta :P Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam klasyczne stylizacje w takich kolorach!
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne, minimalistyczne stylizacje <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne ubrania *.*
    dostepnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega ubrania bardzo w moim klimacie :)
    Bluzka druga z przezroczystościami najlepsza , SZTOS :)

    Zapraszam do siebie:
    www.anrikaiszafagra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Nie przejmuj się, jeszcze dużo wakacji zostało!
    Jeśli chodzi o stylizacje.. Pierwsza ma w sobie to coś ♥
    Pozdrawiam ^^
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne rzeczy. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne rzeczy, poklikane :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  41. Wracaj do zdrowia, wiem przez co przechodzisz, bo też byłam przeziębiona od klimatyzacji w pracy ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne rzeczy ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega mi się podobają te czarne sandałki omg ;3 http://bemyatmosphere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega są te ubranie <3 Zakochałam się w nich !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne ubrania ! ;)

    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥
    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. biel i czerń zawsze na czasie:)
    poklikałam bo wiem jakie to ważne

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Też uwielbiam minimalizm, a ciuchy z Romwe są naprawdę świetne :) Ta czarna spódniczka jest genialna!

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Proste rzeczy i proste kolory czasami są najlepszym rozwiązaniem :) Takie stylizacje są jak najbardziej w moim guście :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zestawy, totalnie w moim stylu! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zestaw w moim stylu! Szczególnie buty!
    Zapraszam,
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne rzeczy wybrałaś!

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. wszystkie stylizacje cudowne ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Drugi zestaw mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. BADUUUM MAM WSZYSTKO XD
    1- 27.99$
    2- 12.99$
    3- 10.99$
    4- 29.99$
    5- 8.79$
    6- 14.99$
    7- 29.99$
    8- 14.99$
    9- 11.99$
    10- 10.89$
    11- 24.99$
    12- 15.99$
    http://vivianedion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne rzeczy, idealne kolory.
    $27,99
    $12,99
    $10,99
    $29,99
    $8,79
    $14,99
    $29,99
    $14,99
    $11,99
    $10,89
    $24,99
    $15,99
    :)
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Życzę powrotu do zdrowia. Świetne rzeczy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne rzeczy, lubię ten sklep :) Świetny styl!

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne rzeczy i ponadczasowe kolory. Poklikane

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka