Czytelniku, zajrzyj! - Darmowa wysyłka

Jakiś czas temu (bodajże dwukrotnie) pojawił się post na temat darmowej wysyłki w firmie Shein. Wysyłka obowiązuje na całym świecie, w ponad 100 krajach. Zauważyłam, że wiele osób było zainteresowanych. Aczkolwiek za każdym razem wiadomość została podana w ostatniej chili. W zasadzie teraz nie jest lepiej, za co przepraszam. W tym miesiącu ta promocja obejmuję dni od 10.07.2016 do 12.07.2016 r. Znowu mało czasu, ale spokojnie. Shein zapewnia darmową wysyłkę co miesiąc. Mam nadzieję, obiecuję, że następnym razem napiszę na czas. Obecnie są wakacje, więc sami wiecie , że nie łatwo jest z blogiem. Wyjazdy, zaplanowane inne rzeczy.. Mimo wszystko staram się nie zaniedbywać bloga. Uważam to za bardzo atrakcyjną ofertę. Naprawdę uwielbiam omawianą firmę. Chyba jeszcze nic złego, żadnego zarzutu nie usłyszałam na jej temat.  Z każdej przesyłki jestem zadowolona, czego nie mogę powiedzieć na temat innych firm. Przygotowałam dla Was listę z ubraniami, które według mnie warte są zainteresowania. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i skorzystacie z oferty. Więcej ubrań: kliknij tu. Pozwolę sobie napisać jeszcze o dwóch dodatkowych sprawach. Pamiętacie o moim "wałczeniu się do sieci" razem z chłopakiem? Jeśli tak i zastanawialiście się o co mi chodziło, rozwieje Wasze wątpliwości. Pod tym wyrażeniem chciałam przekazać, iż razem założyliśmy wspólny kanał ma Youtubie. Na samym końcu wpisu dodam filmik. Mam nadzieję, że Was taki krótki zwiastun zachęci. Natomiast co do konkursu, już niebawem. Wpis  pojawi się na dniach. Teraz zostawiam Was z listą ubrań  i kontynuuję wypełnianie obowiązków. 
 klik1  |  klik2  |  klik3  |  klik4

  klik5  |  klik6  |  klik7  |  klik8


KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę przynajmniej 3 ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

37 komentarzy :

  1. Bardzo fajne ubrania 😊☺
    1. 14.99 $
    2. 12.99 $
    3. 13.99 $

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciuchy!

    12,99 / 13,99 / 14,99

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanał będzie świetny! Powodzenia!
    Genialne ubrania, uwielbiam te hiszpanki ze ściąganymi ramionami *__*
    Niebieska - 14,99$
    Różowa - 10,99$
    Burgundowy t-shirt - 12,99$
    Czarna - 11,99$
    Kolorowy t-shirt - 9,99$
    Czarna bluzka z białą koronką u dołu - 11,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuszki, oczywiście kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ubrania ma sklep SheIn, w przyszłości również chciałabym z nim współpracować ♥
    Poklikałam!
    1- 14.99$
    2- 12.99$
    3- 13.99$
    4- 6.99$
    5- 10.99$
    6- 10.99$
    7- 11.99$
    8- 14.99$
    9- 11.99$
    10- 9.99$
    11- 12.99$
    12- 10.99$

    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ciuszki wybrałaś! ♥
    CENY:
    14.99
    12.99
    13.99
    6.99
    10.99
    10.99
    11.99
    14.99
    11.99
    9.99
    12.99
    10.99
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne ubrania :)

    $14,99 / $11,99 / $10,99
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o tym sklepie wiele razy :) Super ciuszki wybrałaś ;) Powodzenia dla wszystkich w konkursie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o tym sklepie wiele razy :) Super ciuszki wybrałaś ;) Powodzenia dla wszystkich w konkursie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny świetne ciuchy! *-* Życzę wam powodzenia z prowadzeniem kanału! Propsuję. ;p

    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ciuszki, poklikałam w to, co mi się najbardziej spodobało: (2)12.99$, (4)6.99$, (6)10,99$, (7)11.99$, (8)14.99$, (11)12.99$, (12)10.99$

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście poklikane :) pudrowa najbardziej wpadla mi w oko :D
    $13.24, $11.91, $14.56
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj, chyba jakaś inna mi waluta wyskoczyła jak przeglądam teraz inne komentarze :x

      Usuń
  14. Większość z tych ubrań bardzo mi się pdooba!
    Jestem ciekawa waszego kanału :)
    1. US$14.99
    2. US$8.99
    3. US$13.99
    4.US$6.99

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne kolaże z ubrankami ;) Kliknęłam w kilka ;)
    6. 14.56
    8. 19.86
    10. 13.24

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia z kanałem,poklikałam :)
    CENY:
    14.99
    12.99
    13.99
    6.99
    10.99
    10.99
    11.99
    14.99
    11.99
    9.99
    12.99
    10.99

    https://strong-power.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy ;) oczywiście kliknęłam, liczę na to samo ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie zapowiada się ten wasz kanał!:)
    14.99
    12.99
    13.99
    6.99 - oto ceny
    A ubranka bardzo fajne!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Już subskrybuje wasz kanał i czekam na kolejne filmiki :)
    Ceny:
    $14.99
    $9.99
    $10.99

    obserwuję ♥
    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sklep ma cudowne rzeczy! Poklikałam :*

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana poklikałam w pierwsze 8 linków, mogłabyś poklikać również u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fakt, niełatwo w wakacje znaleźć na wszystko czas, ale i tak moim zdaniem bardzo dobrze dajesz sobie radę :) a filmik mnie rozbawił, może być naprawdę ciekawie, haha!

    Podaję ceny zgodnie z zasadami:
    1. Grey Black Contrast Raglan Sleeve Casual T-shirt - US$6.99
    2. Multicolor Tie-dye V Neck Sleeveless Knotted Shift Dress - US$9.99
    3. Royal Blue Ruffle Off The Shoulder Blouse - US$14.99
    4. Navy Waved Print Trim Short Sleeve Blouse - US$11.99

    i życzę miłych wakacji i powodzenia, pozdrawaiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamawiałam raz z tej firmy i również jestem bardzo zadowolona, a asortyment mają wspaniały. <3

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ciuszki!! <33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzki z odkrytymi ramionami są cudowne, w to można inwestować!<3

    http://www.justcleo.pl/2016/07/portofino-summer-outfit-with-off.html

    OdpowiedzUsuń
  27. często kupuję w dni darmowej wysyłki
    kliknełam w parę linków

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne ciuchy wybrałaś :D
    Ten sklep ma sporo fajnych rzeczy :)
    Poklikałam :)
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    ZAPRASZAM-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ciuchy a kanał chętnie będę śledzić i czekać na nowe filmiki ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog ;)

    Zapraszam do mnie: http://wrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne ciuszki :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się ubrania z tej strony, na pewno następnym razem skorzystam z tej darmowej wysyłki 😃 pozdrawiam serdecznie https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka