Potato razy dwa

Jakiś czas temu dodałam post o sklepie Ozspecials. Nie ukrywam, że wraz z innymi blogerkami troszkę się zawiodłyśmy. Nie sądziłyśmy, że w zamian dostaniemy do wyboru majtki, skarpetki bądź naklejki na paznokcie. Lecz nic z tym nie zrobimy. Ja wybrałam skarpeteczki. Co mogę o nich napisać? Nie przeznaczę na nie całego postu, bo byłoby to bezsensowne i nudne szczerze mówiąc. Wybrałam smakowity wzór, aż zgłodniałam jak patrzę na zdjęcia. Skarpetki są typu "stopki", wygodne i mocne. Nie powinna zrobić się od razu dziurka, ale to już sprawa indywidualna. Pomimo wszystko, uważam że są warte uwagi. To by było na tyle jeśli chodzi o produkt. Aczkolwiek tak krótki post, to nie u mnie. Na początku chciałam połączyć i wpleść do tego wpisu jakiś tekst tematyczny. Lecz uważam, że to niezbyt dobre połączenie i przystałam na "pogadance". W niedzielny wieczór wróciłam z wyjazdu. Jak pisałam wcześniej, przebywałam w Krynicy Morskiej. Zrobiłam bardzo dużo zdjęć, kilka sesji, także będziecie mieli co oglądać. Pomimo zapowiedzi o złej pogodzie, deszczu, towarzyszyło nam słoneczko. Dłuższej recenzji spodziewajcie się niebawem. Nie wiem jak to jest, ale na wakacjach/wyjazdach zamiast odpoczywać, to wraca się bardziej zmęczonym. Dlaczego tak ? Już wtorek, a ja nadal nie wypoczęta. Strasznie spać mi się chce. Pewnie to przez pogodę. Mam również dla Was małą niespodziankę. O! W zasadzie aż dwie. Od czego by zacząć.. Już w przyszłym miesiącu blog będzie obchodził 2 lata. Trzeba to jakoś uczcić i z tej okazji organizuje wraz z innymi blogerkami bardzo duże rozdanie. Wyczekujcie na dokładne informacje. Dodatkowo chciałabym poinformować Was, iż razem z moim chłopakiem planujemy "włączyć się do sieci". Co kryje się pod tym twierdzeniem? Dowiecie się już niebawem. Przepraszam za post bez ładu, ani składu, ale ja jeszcze żyję plażą i morzem. Obiecuję, że już kolejny wpis będzie taki jaki być powinien, dopracowany, dopięty na ostatni guzik i z puentą. Tymczasem czekam na Wasze relacje z początku wakacji. Pozdrawiam! 

skarpetki  -  Ozspecials

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

57 komentarzy :

  1. Jeśli chodzi o moje wakacje to wieje nudą :) Tak już bywa,niestety :/ Fajne te skarpetki :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. moje wakacje są super pozdrawiam golden squuuuuuad

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też pisali z ofertą współpracy, ale się nie zgodziłam i chyba dobrze zrobilam ;D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra :D
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zawiodłam na tym sklepie. Ostatnio po półtorej miesiąca dotarły do mnie naklejki na paznokcie. Fajnie wyglądają te skarpetki :)

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te skarpetki 3D, uwielbiam takie! :) Twoje są bardzo "apetyczne" :)
    www.similarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne skarpetki uwielbiam kolorowe i śmieszne skarpetki i nie tylko. Moja szafa aż kipi od skarpetek i ciągle mi mało hahah..

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oh, ale zgłodniałam! zjadłabym teraz frytki...
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę nie w moim stylu są te skarpetki.
    Fajnie, że miałaś ładną pogodę podczas wyjazdu.
    Właśnie szkoda, że po takich podróżach jest tak wielkie zmęczenie.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak trochę głupio, że prawie cały post jest o skarpetkach i to one zajmują wszystkie zdjęcia. Ehh te współprace.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam kiedyś sobie takie kupić jednak myślałam że nie są wygodne .

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę słabo, że za posta, który im poświęciłaś otrzymujesz skarpetki. Niemniejjednak są one bardzo urocze :D.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  13. nie no w sumie te skarpetki sa spoko, haha
    Zawsze tak jest, chyba sama nawet o tym kiedys pisalas, ze trzeba odpoczywac po odpoczynku :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisałam, zgadza się. Miło, że pamiętasz :*

      Usuń
  14. Uważam że skarpetki są mega urocze ^^
    Nowy początek, nowa ja :) Zapraszam! Dawajcie linki do siebie <3

    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/2016/07/od-poczatku.html#more

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny print na skarpetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety, niektóre zagraniczne sklepy oszukują jak tylko mogą..Dlatego nawet nie ma co im robić reklamy :p

    http://www.justcleo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne skarpetki! Szczerze to ja dopiero się wkręcam, więc cieszyłabym się nawet ze skarpetek ;)
    brillantirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne haha :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  20. So fun! What cool socks!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  21. Skarpetki fajnie się prezentują xd Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe skarpetki, chociaż ja się raczej ku tych tradycyjnych: białych lub czarnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisali do mnie z propozycją współpracy... nie zgodziłam się :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie smieszne hehe :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej , mam pytanko :D gdzie było robione te zdj gdzie jesteś ze swoim chłopakiem , tam gdzie jest napis love ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sala bankietowa "Euforia", Ponikiew Duża, woj. Mazowieckie

      Usuń
    2. Dziękuję bradzo ! :D

      Usuń
  26. Też do mnie pisali i nie zgodziłam się i widzę, że dobrze zrobiłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju! Te frytki wyglądają tak smakowicie...
    Muszę powiedzieć, że niezły zbieg okoliczności, bo ja niebawem również wybieram się do Krynicy Morskiej ;) W każdym razie gratuluję takiego długiego stażu w blogosferze :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo oryginalne skarpetki, ale ja noszę tylko białe i czarne :D
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawde wygladaja bardzo smakowicie! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  30. a nie było możliwości zapoznania się wcześniej z ofertą sklepu? Jeżeli nie, to faktycznie bardzo słabo.../Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się że pogoda dopisała, no i skarpetki faktycznie wyglądają mocno smakowicie
    Pozdrawiam
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  32. Hehe ciekawe :)
    Ja nie chodzę w skarpetkach, ale na kimś czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też zgłodniałam na ich widok, haha. Słyszałam o tym sklepie, ale niewiele i nie wiedziałam, że takie rozczarowanie. Dobrze, ze towarzyszyło Wam słońce, mimo że zapowiadali deszcz! Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że miałyście taki wybór w tym sklepie. Jednak skarpetki są urocze i podobają mi się :D Ja bardzo lubię czytać takie luźne posty. Czasem fajnie oderwać się od tych wszystkich 'cięższych' tematów i napisać coś lekkiego. Moje początki wakacji są super. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak dużo się u mnie działo. Codziennie mam jakieś plany, wypady, spotkania. Pomimo, że od tygodnia pada u mnie deszcz ze znajomymi potrafimy znaleźć sobie zajęcie i super się bawić. Życzę udanych wakacji :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi osobiście nie podobają się takie skarpetki, bo jestem zwolenniczką jednokolorowych, szczególnie białych lub czarnych :P no ale nie ciekawie z tym wyborem..

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem firma zachowała się kompletnie nieprofesjonalnie dając wam wybór bielizny i skarpetek. Cóż, jak koleżanka wyżej też jestem zwolenniczką jednokolorowych, więc firmę omijać będę szerokim łukiem :D Zaintrygowałaś mnie swoim "wejściem do sieci" - nie mogę doczekać się więcej informacji. A no i gratuluję dwóch lat już teraz! Buziaki.

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nosiłabym, są inne przez co i fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oryginalne skarpetki. Ja ostatnio wróciłam z jednego wyjazdu i potwierdzam, do dziś odsypiam te dni :)
    Pozdrawiam serdecznie! http://nawiedzonadroga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Skarpetki nie w moim guście, ale fajnie wyglądają na nodze :D Na chwilę obecna nie narzekam na moje wakacje, do końca miesiąca jestem w pracy (letniej) a w sierpniu zamierzam wyjechać do Szczecina i może zwiedzić trochę Polski.
    Pozdrawiam :)
    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. też zawiodłam sie na tym sklepie. masakra, tytuł najgorszego sklepu już chyba sobie zaklepał ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku.. To bardzo dziwne, że dostałaś możliwość wybrania tylko skarpetki, majtki czy jakieś naklejki. No , ale lepsze skarpetki niż nic :D Ja wakacje zaczelam od lekkiego odpoczyku po prostu z rodziną, a teraz czekam na telefon i będę pracować :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka