Styl czy może brak oryginalności? - Tumblr girl

O M G! Widziałeś to? Ona ma włosy jak dziewczyna z tumblr'a. Poczekaj, patrz jaki piękny widok. Muszę zrobić zdjęcie... zasłaniasz mi światło! Ten widok będzie idealny, taki tumblr. Nie uwierzysz! W internecie znalazłam poradnik "Jak zostać tumblr girl?".  Zrób mi warkoczyki..
Od pewnego czasu pełno tego. Cały internet został zalany tą falą. Ale co to jest? O co w tym chodzi? Pełna definicja, którą zaczerpnęłam z niezawodnego źródła (internetu) głosi, iż tumblr to platforma mikroblogowa. Pozwala użytkownikom tworzyć wpisy w kategoriach: tekst, obrazek, klip wideo, plik dźwiękowy, link, cytat, dialog. Serwis powstał w 2007 roku, a jego założycielem jest David Karp. Niby wszystko dobrze, normalne, takie jak inne, ale czemu tak bardzo różni się od np. blogger.com ? To właśnie tam młode, ładne dziewczyny prowadzą swoje blogi - stąd określenie tumblr girl.  Wiele dziewczyn próbuje być takie jak one, uważają to za styl, lecz tumblr girl to nic innego jak zwykłe blogerki, które posiadają bloga na omawianej platformie. Czemu więc niektórzy zaliczają to do odmiennego stylu? Te blogerki to z pozoru ideały. Pokazują na swojej stronie idealne życie za pomocą zdjęć. Wszystko dopracowane, najdroższe sprzęty. Często ich zdjęcia wyróżniają charakterystyczne stroje, fryzury, ujęcia i gadżety m.in. iPhone itp. Wprowadzają wiele kobiet w kompleksy. Stwarzają fałszywe wyobrażenie, że mają idealne życie, pomimo że tak nie jest. Czy dążenie do bycia tak jak one, do ubierania się tak to nowy wizerunek? Emo, gotyk, moro, militarny, rock, punk, skate, motocyklowy, glamour, retro, hippie, vintange, barbie, metal i.. tumblr girl. Czy to może zwykły brak oryginalności? Zwykłe naśladowanie kogoś, wtapianie się w tłum. Mówią "każdy ma inny gust, o gustach się nie dyskutuje", aczkolwiek wszędzie nagle pełno osób o podobnym wyglądzie. Przyznam bez bicia, że podobają mi się blogerki z tumblr'a. Widać, że maja klasę , gust, lecz nie staram się na siłę być dokładnie tak jak one. Owszem, inspiruje się nimi, ale nadal jestem sobą. Zdaję sobie sprawę, że to co one pokazują, to tylko i wyłącznie okładka. Tak w rzeczywistości na pewno nie jest, a jeśli już - wyjątek. Mam nadzieję, że podzielasz moje zdanie. Nie wtapiaj się, bądź wyjątkowym człowiekiem. Styl to osobowość, ubranie to tylko komfort dla jej rozwijania. Warto o tym nie zapominać..
kurtka bomberka - Shein 

kurtka bomberka - Shein 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę kurtki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

77 komentarzy :

  1. Genialny post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, uwielbiam zdjęcia z tumblra, są niezwykle inspirujące. Aczkolwiek często pokazują idealne życie, które wcale takie nie jest, a ludzie myślą inaczej i popadają w kompleksy, zazdrość, że ktoś rzekomo ma lepiej. Często jest to też brak oryginalności..Nie wiem, dziwne to wszystko. Ale z Twoim postem mogę się zgodzić.
    Świetne zdjęcia i stylizacja, czarne bomberki są mega :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dobry post :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja założyłam sobie dopiero niedawno Instagram i też zdziwiło mnie to, jak wiele jest porad jak zaistnieć na nim, jakie zdjęcia wrzucać. Dziwi mnie to, jak dziewczyny malują się, ubierają specjalnie po to, żeby zrobić sobie zdjęcie w wrzucić na Instagram, zero oryginalności, wszystkie są takie same.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne spodnie!
    Jak najbardziej się z Tobą zgadzam.
    Mam własnego Tumblra i większość zdjęć naprawdę bardzo mi się podoba, ale wiem, że na zdjęciah są wyidealizowane dziewczyny, być może modelki.
    Dla mnie ten styl jest zamknięty, bo można w nim wyróżnić konkretne ubrania i marki.
    Można założyć coś związanego z Tumblr Girl, ale wszytko na raz nie jest dobre.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, outfit świetny :)
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Cena 26,99$ (bez przeceny 47,99$)

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co racja, to racja, jest teraz mega popyt na tumblr girls. Nie ma co tu dużo mówić styl mają świetny, np. bokserskie warkocze. ♥ Ale nie ma co przesadzać, każda z nas powinna sama kreować swój wizerunek.

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tumbrl jest miejscem gdzie znajduje się ogrom różnorodnych zdjęć aż ciężko mi uwierzyć, że nagle Tumbrl opisuje jedenn konkretny styl O_O :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to prawda, pełno teraz się słyszy w internecie o ,,tumbrl girl's,, :) Na youtube są porady itp. My jednak wolimy swój styl i próbujemy same tworzyć stylizacje :3 Moze nie są one profesjonalne, ale przynajmniej nasze własne ;) Super temat poruszyłaś, wyglądasz świetnie ^^ GENIALNY wpis <3 Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc to nie rozumiem tej całej mody na tumblr girl..
    Cena kurtki: $26 99
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jestem zacofana, nie wiedziałam co to tumblr girl :P

    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze zdjecia na instagramie typu' tumblr' sa juz dla mnie po prostu nudne tak samo jak i caly ten styl :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację! Ostatnio coraz częsciej słysze słowa typu "ej zrób mi tumblr zdjęcie". Robi się to powoli wkurzające. Co do postu, świetna kurteczka! Poluje teraz na jakąś, a w połączeniu z jeansowymi przedartymi spodniami wygląda bombowo! Zostawiam obserwację!

    http://aleksandrabubicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że ktoś też zauważył to co ja... Również przyznaję - tumblr to jedno z moich codziennych źródeł inspiracji, ale jednak nie jest dla mnie jakimś wyznacznikiem do kliknięcia CTRL + C i przeobrażeniu się w te "tumblr girls". :)) Z reguły coś co wygląda na idealne, w rzeczywistości dużo odbiega od ideału. Nie wiadomo jaka twarz kryje się za zdjęciami z pozoru pięknej dziewczyny o długich włosach i idealnej figurze, stojącej jednak tyłem... :)))

    | MONIQUE |

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluzka!

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Good pictures, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten cały "tumblr style" już mi się przejadł. Co za dużo to nie zdrowo, wszędzie teraz o tym ;) Swietny outfit
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba jestem już za stara, bo nawet nigdy nie wchodziłam na tumblr i nie wiem do czego to służy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kozacka kurtka !

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jest :) Poklikane
    marrstyle.blogspot.com możesz poklikac w ostatnim ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moda na tumblrgirl już trochę się robi zbyt popularna, wiadomo każdy ma swój styl i ubiera się jak chce, ale zrobiło się wokół tego za dużo szumu
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też tumblr girl się podobają, ale to wcale nie znaczy, że chcę być jak one. To tylko inspiracja, która pcha mnie, by właśnie być sobą i to jest w tym niesamowite :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nadal pozostaje przy oryginalności, to, że coś jest modne, to nie znaczy, że pasuje każdemu. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomimo tego ze wiele zdjec i wiele stylizacji na tumblr mi sie podoba nie widze siebie w ich odslonie! Szczegolnie tak bardzo popularne warkoczyki ala Kylie Jenner dobierane.. totalnie mi sie nie podobaja dlatego uwazam ze kazdy powinien byc soba ale jesli ktos chce nasladowac i byc ubrany tak jak reszta to czemu nie! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy tylko ja nie wiem co to Tumblr girl?
    Kurtka na przecenie kosztuje 26,99$ , natomiast w regularnej cenie 47,99$.
    http://zwariowanaklaudynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Jesteś bardzo ładna;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja swego czasu przez te wszystkie tumblr girls popadłam w kompleksy, za wszelką cenę chciałam tak wyglądać. Jednak cena jest za wysoka...

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też bardzo lubię przeglądać tumblr'a i te mikroblogi, inspiruję się tymi dziewczynami, ale to zwykła inspiracja! Każdy się czymś różni i nie da się być identycznym jak ta druga osoba :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I co z tego, że zdjęcia, które wrzucają dziewczyny są idealne, jak gdzieś w tym zatraca się ich osobowość i oryginalność. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z Tobą w 100%. Takich dziewczyn jak te z tumblra jest naprawdę niewiele, o ile w ogóle jakieś są :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zdania, zeby po prostu kazdy nosil to co chce :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. O post genialny, dla mnie właśnie ta cała moda jest bez sensu,więc idę gdzieś dalej od niej w innym kierunku. Nigdy nie lubiłam iść za większością, wolę chyba iść sama ze sobą! :)
    Cena kurtki 26,99$
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna kurtka :)

    zapraszam: http://agaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podzielam Twoje zdanie. Myślę, że 'dzisiejsze' nastolatki, niektóre, nie większość, mają problem z oryginalnością, dlatego naśladują to co widzą w necie. A co do 'tumblr girl', sama często się nimi inspiruje, ale tak jak Ty, nadal jestem sobą.
    Świetne zdjęcia i kurtka. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dużo dziewczyn naśladuje tumblr girl, a przecież ważniejsza jest orginalność :) Śliczne zdjęcia ;)
    Cena kurtki:US$26.99

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne zestawienie, luźne i wygodne

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam takie samo zdanie odnośnie "tumblr girls" ;). Często się inspiruję jakimiś fajnymi zdjęciami, ale bez przesady :D
    Pozdrawiam!
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. To mylenie pojęć, bo tego typu osoby, to nie żadne tumblr girls!
    Tumblr girls to były dziewczyny,które wstawiały własne zdjęcia na tumblr, były oryginalne,stylowe i piękne. Teraz nagle każdy zakrywa twarz jakby miało im to dać.Największą ironią jest to,ze 3/4 "tumblr girls" są z facebooka. Ironia,co?


    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się takie zdjęcia, ale mój styl jest zupełnie inny :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bomberka jest cudna zazdroszczę :)

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Również często inspiruję się tymi zdjęciami, ale z głową, żeby wciąż być sobą haha :)

    http://betheone-wam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. masz dużo racji ;)
    śliczne zdjęcia!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. zgadzam się z tobą! :)
    świetna stylizacja,
    obserwuje :*

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgadzam sie, głupie podążanie za czymś co nie jest realne. Te dziewczyny tak "idealnie" wyglądają tylko na zdjęciach.

    Kurtka 26.99 w promocyjnej cenie,
    www.cosmeticsdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi podoba się ten cały tumblr styl jednak ja ubieram to w czym mi wygodnie ^^

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. genialne zdjęcia! u mnie ostatnio również pojawił się post na ten temat ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Mega wpis! <3
    To prawda teraz mnóstwo jest tych ''Tumblr Girl'', nieraz widzę co drugą osobę w superstarach, haha. U mnie w szkole była taka dziewczyna co za wszelką cenę chciała pokazać jaka jest Tumblr. Miała Iphona, chodziła w podartych spodniach, miała superstary, warkoczyki itp. Szczerze mówiąc zachowywała się żałośnie, bezmyślnie wszystko kopiowała. A tak naprawdę to ona nie ma idealnego życia jak te Tumblr Girl, to tylko jej okładka. W rzeczywistości nie mieszka w willi z basenem ani nie ma białego pokoju!
    Dlatego bądźmy sobą! <3
    Oryginały są lepsze niż nędzne kopie :D
    Ale się rozpisałam..
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Tumbrla nie mam ale chyba powinnam założyć :D
    Ślicznie wyszłaś :)

    Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładna kurtka i fajne zdjęcia!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Nic nie poradzimy na to, że otacza nas banda klonów. Tumblr girl są ładne, ale tylko na zdjęciach.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Na instagramie robiło to na mnie wrażenie, jednak kiedy widzę co drugą dziewczynę ubraną tak samo to nie chcę stawać się tumblr girl :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Uważam tak samo jak Ty - tumblr jest dobry jako inspiracja, ale być taką tumbrl girl to chyba bym nie chciała ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię zdjęcia z tumblra, jednak to co napisałaś jest całkowitą prawdą. Każdy jest sobą, ale niestety na zdjęciach tego nie widać. Dotyczy też również ig.

    Zapraszam na swojego bloga kulinarnego. Liczę, że się spodoba:) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. nie znoszę tego wow na tumblr girl :)
    Piękne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  58. Mnie śmieszy fakt, że ludzie serio myślą, że my blogerzy mamy idealne życie XD :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Przeraża mnie wiadomość ile dziewczyn chce się upodobnić do tumblr girl.
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam.Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Można zaczerpnąć, można samemu lubić warkoczyki czy coś innego, ale jeśli chodzi o całość to nie jestem za kopiowaniem, aby się upodobnić...

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeansy masz mega ładne :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Już mam dość tego tematu, cały czas wszyscy tylko mówią o tumblr girl.... To jest brak oryginalności, ale niech każdy ubiera się jak chce, nawet jeśli kogoś kopiuje.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczny bomberek! :) I super post, w końcu ktoś napisał prawdę o tym całym tumblr style.

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja lubię zdjęcia z Tumblra są śliczne, takie profesjonalne i ładnie zrobione, ale tak jak wspomniałaś pokazują one życie idealne, a w rzeczywistości tak nie jest, bo nie ma życia idealnego, poza tym te dziewczyny pokazują jakie są śliczne i wpędzają inne osoby w kompleksy. W dodatku teraz każda chce być tumblr girl, ubierać się, wyglądać, być, żyć jak ona.. No bez przesady, świat nie może być pełen takich klonów

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. W sieci łatwo udawać kogoś innego, ale tak naprawdę najlepiej byc sobą. Szkoda czasu na ciągłe gonienie za idealnym ujęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajne zdjęcia. :) W ogóle nie rozumiem czegoś takiego jak tumblr girl. Przecież na tej stronce można znaleźć masę odmiennych od siebie inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  67. piękne zdjęcia!
    bardzo podobają mi się spodnie:)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne zdjęcia i świetny post!! 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  69. Moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak dziewczyna z tumblra, bo to tylko zdjęcia chwili danego momentu, idealnej przeróbki jednego zdjęcia, kawałek włosów itp a my kobiety jesteśmy cały czas, nie chwilą, momentem jak zdjęcie i każda jest piękna i najważniejsze każdy jest inny i to jest wspaniałe :) Ps. cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  70. niedługo będzie instagram girl :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. piękne zdjęcia!
    zapraszam na NOWY POST! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. super te zdjęcia ! :) Zapraszam też do mnie :)

    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Jesli ktos slepo podaza za tym, bym byc "tumblr girl", a zupelnie nie jest to zgodne z jej stylem, to mozna wtedy mowic o problemie.

    OdpowiedzUsuń
  74. ja tam stawiam na orginalność. Nie ma sensu być jak te wszystkie dziewczyny, to już jest jak klonowanie ludzi. To chore

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka