Wakacyjne wyposażenie

W momencie, gdy czytacie ten post, wypoczywam na plaży bądź przebywam w swoim apartamencie. To już zależy od pogody. Jak sami wiecie, ostatnio jest strasznie zmienna. Trzymajcie kciuki, abym jednak w tym czasie pluskała się w morzu. Od czwartku znajduję się w Krynicy Morskiej, a wpis został utworzony już w środę, dlatego jest taki styl pisania. Wyczekujcie relacji z wyjazdu.  Przechodząc już do głównego wątku.. Dzisiejszy post będzie o biżuterii ze sklepu Born Pretty Store. Chciałabym Wam przedstawić dwie rzeczy: bransoletkę oraz okulary przeciwsłoneczne. Tym razem to nie ja dokonałam wyboru, ponieważ te rzeczy nie są dla mnie, lecz dla kogoś innego. Postanowiłam zrobić prezent. Pomimo, że rzeczy nie są dla mnie, podobają mi się. Najpierw powiem coś na temat bransoletki. Uważam, że jest wyśmienita na wakacje. Jasne kolory powodują, że jest taka żywa. Nie pasuje do każdej stylizacji, aczkolwiek świetnie uzupełnia codzienny outfit. Cena nie jest za wysoka, ponieważ wynosi zaledwie $3.07.  Można znaleźć ją tu. Warto zainwestować. Fajnie jest wykonana, na pewno nie z czarnieje. Teraz przejdę do okularów. Jak można zauważyć, nie są one zwykłe. Kolorowe szkła powodują, że okulary są wyjątkowe. Co jeszcze wyróżnia je spośród innych? Wielkość. Duży rozmiar i okrągły kształt sprawia, że jeszcze lepiej chronią przed słońce. Nie muszę chyba wspominać, że pięknie wyglądają. Jeśli będę mogła, na pewno zamówię sobie podobne. Ich cena to $6.74. Link do nich. Jest większa niż bransoletki, aczkolwiek okulary warte są swojej ceny. Obie rzeczy są godne polecenia. Co o nich sądzicie? Zachęcam do zakupu. W sam raz na lato! Zapraszam do oglądania zdjęć i zapraszam do komentowania.  Czekam na Waszą opinię. Udanych wakacji i miłego wypoczynku.

bransoletka - klik  |  okulary - klik

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. Okulary nie są w moim stylu, ale bransoletka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i życzę Tobie również udanych wakacji ^^ :)

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary z chęcią bym kupiła, ale niestety nie potrzebuję na razie nowych. Bransoletka cudowna. Lubię właśnie takie - proste, najlepiej z rzemykami. Pozdrawiam :)
    Pd.W wolnej chwili możesz wpaść do mnie.
    www.boho-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju! Świetne rzeczy! Bransoletka na prawdę przeurocza ^^ Okularki typowo letnie ;3 Musimy jakieś sobie kupić :)) Poklikane ;* Nie kojarzymy tej firmy, ale wydaję się bardzo dobra :) Super wpis, zresztą jak zawsze ;) Jak mijają wakacje ? Pozdrawiamy i ślemy buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary super, ale bransoletka 5/10

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te rzeczy!
    Udanego wypoczynku :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary są świetne sama bym takie chętnie założyła :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka średnio mi się podoba, ale za to okulary są super ;) Poza tym śliczna bluzka :)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta bransoletka! Okulary są naprawdę ładne, jednak ja w takich dobrze nie wyglądam, za Ty ślicznie :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką bransoletkę ale w innych kolorach ;D Poklikałam! :D

    Czy mogłąbym poprosić o kliknięcie w link soufeel? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2016/06/soufeel-piekna-bizuteria-unboxing.html będę ogromnie wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bransoletka jest świetna! <3

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! bransoletka jest cudowna! Delikatna, urocza, idealna na wakacje, szkoda jednak, że nie jest dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bransoletka - po prostu się w niej zakochałam. Własne okulary przeciwsłoneczne zawsze gubię :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Zycze udanego odpoczynku :) Okulary sa swietne !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te okulary!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne okulary, bransoletka też ładna :D
    http://www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny dresing bloga ! Oby tak dalej :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne okulary, bardzo mi się podobają :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku.. jaka śliczna ta bransoletka ! :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Okulary i koszulka super!
    Uwielbiam Bornprettystore, właśnie zamówiłam u nich kolejną paczkę! :)
    Poklikałam.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę ładne rzeczy:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. udanego wypoczynku! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne okulary!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  24. Okulary są mega!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie rzeczy są naprawdę super. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  26. Okulary są bardzo ładne, ale bransoletka mi się nie podoba za bardzo ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie świetne okulary :)
    zapraszam do mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne okulary! Czekam na zdjęcia z wyjazdu :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne okulary, udanego wyjazdu ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mega okulary, bardzo do Ciebie pasują ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te okulary :) Fajny desing ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie tu u Ciebie, szczególnie zauroczył mnie design, sama robiłaś? *.*

    Zapraszaam do mnie na nowy post wraz z konkursem!
    TUTAJ *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pasku bocznym jest napisane z jakimi blogerkami robiłam :D

      Usuń
  33. Udanego wypoczynku i wspaniałej pogody! Okulary prezentują się bardzo fajnie ;D Bransoletka jest bardzo letnia i delikatna. Lubię takie ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeurocza bransoletka. Okulary też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Okulary ok :) Ale mi podobają się najbardziej paznokcie i bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Okulary ok :) Ale mi podobają się najbardziej paznokcie i bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne okularki,bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice sunglasses)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja we wtorek wybieram się na wyprzedażowy rajd! Fajne zakupu :)

    www.zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Okulary wolę jednak ciemniejsze, ale bransoletka jest śliczna, taka subtelna i elegancka ;)

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka