Życie poza światem

Jeśli chciałeś rozszyfrować tytuł, istnieje prawdopodobieństwo, iż na myśl przyszli Tobie kosmici bądź życie po śmierci. Możesz poczuć ulgę, albo być rozczarowany, lecz nie o tym dzisiejszy post. Dzisiaj mowa o ludziach zamkniętych w sobie, żyjących we własnym świecie. Osobach z pozoru takich jak Ty, ja , ona, aczkolwiek różniących się od nas. Nie mogę nazwać ich innymi, ponieważ w środku są tacy jak my. O osobach, którzy robią wszystko po swojemu, mało mówią, a jak coś powiedzą - nikt tego nie zrozumie. Nie zrozumie nie ze względu na odmienny język czy wymowę, ale ze względu na mowę szyfrem. Często takie osoby są skreślane przez rówieśników, nie mają znajomych, żyją sami. W najgorszym przypadku nawet rodzina jest przeciwko. Murem jest brak porozumienia. Lecz dlaczego nikt nie stara się im pomóc, zniszczyć przeszkodę? Pomóc to może za ostre słowo. To normalni zdrowi ludzie, żyjący własnymi drogami. Nie skreślaj ich. Minął już miesiąc wakacji. Za około trzydzieści parę dni zaczyna się szkoła. Kto wie, może trafi Tobie się taka osoba w klasie, która jest zamknięta w sobie. W przeciwieństwie do innych woli siedzieć sama w ławce, woli spędzać przerwy samotnie. Może również się wstydzić, mało mówić. Być może posiada swoją pasję, której Ty możesz nie rozumieć. Nie podążaj za większością, postaraj się wkroczyć do świata tej osoby. Może to pomoże jej i "wróci na ziemię". Twój pierwszy krok w stosunku do zapoznania się z tą osobą, mały impuls sprawi, że zechce ona nabierać nowych znajomości. Pozwól poznać sobie historię tego człowieka. Życie w swoim świecie ma jakiś początek. Być może t osoba została zraniona przez kogoś, wyśmiewana przez rówieśników i dlatego zamknęła się w sobie, nie chce  z nikim rozmawiać. Pod żadnym pozorem nie można takich ludzi nazywać dziwakami, odmieńcami, czy jakkolwiek inaczej. Pamiętaj, że oni są tacy jak Ty, ja, my. Pomóż i porozmawiaj.
Przypominam o wielkim rozdaniu, które organizuję wraz z innymi blogerkami. Do wygrania duża ilość paczek. Więcej informacji w tym poście.


Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Czasem ludzie są po prostu "ślepi" na sprawy innych, bardzo dobry post!;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie zamknięci w sobie zawsze sa dla mnie intrygujący, ciekawi mnie co siedzi w ich głowach, co myślą na dany temat. Jednak czasami boje się do nich zagadać spróbować poznać, bo przecież nigdy nie wiadomo jak na to zareagują :/ Dziekuje za polecenie mojego bloga :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdej klasie jest jakaś taka osoba, trzeba czasem pomóc jej. Niestety większość osób naśmiewa się z takich przypadków ;(
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, bardzo wakacyjne ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ocenia się książki po okładce, tak samo w przypadku ludzi :) Świetny post.
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie ostatnio kupiłam sobie bardzo podobne spodenki :D :D Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj osoby które są zamknięte w sobie ogółem ciche, są naprawdę porządnymi przyjaciółmi! :) Wiem coś o tym. Do mnie raczej już do klasy nikt nie dojdzie, ale pamiętam jak szlam do technikum to dużo osób było własnie takimi "poza światem" zamkniętym w sobie ...a teraz? Nawet szkoda gadać ;) Mam na mysli, że ten ich spokój gdzieś dawno się zapodział ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie : http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet rozumiem takich ludzi jak mam byc szczera.


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba akceptować wszystkich i nie skreślać takich osób ;)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się stylizacja! Dokładnie, musimy akceptować każdego.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie w szkole wszyscy wezmą mnie za zamkniętą w sobie osobę - po prostu w szkole jest jednym z tych bardziej cichych, nieśmiałych uczniów, którzy nie zawsze wiedzą, co powiedzieć podczas rozmowy :D Choć w sumie zamknięcie się w sobie może być pozorne i niecałkowite.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mam chęć i staram się pomagać takim osobom.
    Świetny post :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądre słowa, tylko czy każdy je "zrozumie" i postara się zmienić coś w swoim życiu. Niektórzy potrafią być naprawdę "głusi i ślepi" na takie rady...
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przy nowych ludziach jestem bardzo zamknięta w sobie. Po jakimś czasie, kiedy się przełamię to ludzie nie wierzą, że jestem jedną i tą samą osobą :D Ale zdecydowanie masz racje, tacy ludzie potrzebują trochę wsparcia, tego, aby nie zrażać się do nich od razu tylko dać im czas.

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zazwyczaj wszędzie sa tacy ludzie, i szczerze mówiąc z większoscia da się dogadać i okazują się naprawdę fajnie, ale też są tacy którzy na chęć zagadania reagują niechecia/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra notka i zdjęcia :)
    obserwuje
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/ możesz zaobserwować :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Z doświadczenia mówię, że takie osoby z ubocza są najlepszymi przyjaciółmi! Najbardziej lojalni i zawsze będą przy nas. A nasza obecność pomoże im otworzyć się na świat :) Bardzo fajna, skłaniająca do przemyśleń notka i piękne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze piszesz, miło się czyta. Muszę przyznać, że skłoniłaś mnie do refleksji na temat takich osób. Ja sama często na początku relacji z kimś jestem zamknięta, trzymam się na uboczu (jest to głównie spowodowane moją nieśmiałością), ale z czasem jest mi coraz łatwiej się otworzyć. :) Świetne zdjęcia, mają w sobie ten wakacyjny klimat, ah.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo ludzi jestw pewnym sbosobie zxamknięych w sobie, czsami trudno do nich dotrzec bo oni po prostu tego nie chcą. Bardzo ładne zdjęcia :*
    -----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w mojej poprzedniej klasie miałam take 2 osoby. Nie rozmawiały bardzo z resztą klasy. W ławkach siedzieli często sami (jeśli nie było miejsc to ktoś się dosiadał do nich). Wiele z nas próbowało z nimi pogadać czy się spotkać poza szkołą, ale oni tego nie chcieli. Woleli być sami.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  21. A chowają się dlaczego? To proste, my ludzie, nie dajemy przestrzeni i to jest smutne.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że większość z nas jest najpierw nieśmiała. Śliczne zdjęcia!
    dusiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. warto być otwartym dla innych ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że zachęcasz inne osoby, żeby rozmawiały z zamkniętymi w sobie osobami, kto wie, czy taka znajomość nie będzie początkiem pięknej przyjaźni :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjecia! :)

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam naprawdę dużo takich ludzi...
    Piękne zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz racje, w naszym otoczeniu jest wiele takich osób, z którymi powinniśmy rozmawiać, a nie odrzucac :)

    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Staram się do takich ludzi zagadywać :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Huh, po tytule stwierdziłam, że będzie o życiu na odludziu, po początku tekstu - że o ludziach z autyzmem/aspergerem. A tu o skrajnie nieśmiałych introwertykach, czyli w sumie o mnie :'D Zgadzam się, bycie nazywanym dziwakiem to średnio miła rzecz, ale idzie sobie przez lata wyrobić na to obojętność. Chociaż podchodzenie i zagadywanie takich osób jest wielce ok, bo same tego nigdy nie zrobią, wiem na swoim przykładzie. Ale też łatwo można przekroczyć granicę między byciem sympatycznym a natrętnym.

    Zapraszam do mnie, przy okazji - Not even a cool kid

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia! Znam dużo takich ludzi, którzy okazują się być cudownymi osobami c:

    Zapraszam do mnie!
    Odpowiadam na obcerwację c:

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mądry post, dobrze poruszony temat!
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży https://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam pare takich osób, które są odrzucone i troche mi jest ich szkoda, bo sam nie jestem normalną osobą i nie robię to co wszyscy, czasem nawet pod prąd. Tak jak piszesz jestem za nie odrzucaniem ze społeczeństwa takich ludzi
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia, jakie masz piękne włoski :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka