CNDirect: misja szkoła

Jeden dzień. Dwa słowa, a wywołują tyle nerwów, niepokój i strach. Tak, zgadza się. Już pojutrze rozpoczyna się szkoła. Zazdroszczę tym, którzy nie wchodzą w nowe progi. Z jednej strony cieszę się ze zmiany  szkoły i otoczenia. W starych ścianach siedziałam 9 lat, czas na zmiany. Z drugiej strony - boje się. Lecz to nieuniknione, aczkolwiek wierzę, że wszystko będzie dobrze. Na wielu blogach posypały się haul'e dotyczące szkoły i przygotowań. Postanowiłam zrobić coś podobnego, ale w odniesieniu do ubrań. Przychodzę dzisiaj do Was wraz ze sklepem CNDirect. Już kiedyś wspomniałam o tej firmie, mam nawet sweterek od nich. Jestem z niego bardzo zadowolona. Długo się zastanawiałam czy zrobić propozycję stylizacji na rozpoczęcie roku, ale doszłam do wniosku, że to bez sensu. Każdy dobrze wie, że na taką okazje trzeba ubrać się na galowo. Każda stylizacja w kolorach bieli i czerni jest idealna. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was dwie propozycje stylizacji do szkoły. Mówi się "nie szata zdobi człowieka", aczkolwiek wygląd robi pierwsze wrażenie. To jak wyglądamy w połowie przyczynia się do tego czy przyciągamy, czy odpychamy innych rówieśników. Każdemu przecież zależy na dobrej opinii w szkole. Pierwsza stylizacja jest elegancka, ale również codzienna. Natomiast druga jest już luźniejsza, ale również efektowna. Na stronie znajduje się dużo ślicznych ubrań, nawet męskich. Polecam zajrzeć. Korzystając z okazji, zauważył ktoś jakieś zmiany? Wspomniałam w ostatnim poście, że zamierzam zmienić design. Udało się. Po kilku dniach, pomyłka.. po kilku tygodniach ciężkiej pracy, otrzymałam zadowalające efekty. Postawiłam na klasyczny, minimalistyczny wygląd. Jestem bardzo ciekawa, czy Wam również się podoba. W komentarzach czekam na Waszą opinię. Dla mnie liczy się bardzo. Jeśli jesteśmu już przy tym zasmucającym temacie szkoły, nauki, napiszcie jak przygotowania przebiegają u Was. Ja do szkoły mam praktycznie wszystko. Muszę dokupić zeszyt z religii i cyrkiel. Która stylizacja przypadła Wam do gustu najbradziej? 
koszula  |  spodnie  |  buty  |  plecak  |  zegarek

spodenki  |  cardigan  |  top  |  plecak  |  buty

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

66 komentarzy :

  1. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu, ale obie są fantastyczne. Mi nadal brakuje kilka rzeczy, a psychicznie to nie jestem w ogóle przygotowana. Nowy wygląd bloga jest piękny i prosty - najlepsze połączenie! :D

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :)
    Mnie na szczęście w tym roku szkoła nie czeka, nie dałabym rady psychicznie do niej wrócić :P

    Zapraszam także do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jedna i druga stylizacja bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie stylizacje są świetne :)
    Zapraszam do siebie i może obserwacja ? http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz twój blog wygląda naprawdę dobrze :) A ubrania z tej firmy od dawna mi się podobają :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już skończyłam szkołę, do zajęć na studiach jeszcze miesiąc, ale już kupilam sobie zeszyty na notatki.

    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Zapraszam http://niedoskonaleidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie mi się mega podobają!
    Szkoda, że w mojej szkole w lato nie można chodzić w krótkich spodenkach :/
    Również idę w tym roku do liceum i aż mi brzuch skręca jak o tym pomyślę. Mam w klasie tylko 2 chłopaków i 22 dziewczyny i znam z widzenia ze trzy osoby.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja - the best!

    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie stylizacje są super, ale raczej nie na rozpoczęcie roku :D Wygląd bloga jest śliczny, weszłam tutaj i nie mogłam sobie przypomnieć czy obserwowałam takiego bloga, a później spojrzałam w górę i zauważyłam nagłówek i już wiedziałam, że to Ty :) Czcionka też jest super.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne te komplety! Ja nowy rok szkolny zaczynam w 2 klasie gimnazjum ;)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja idę ostatni rok i koniec. :) Nie zasmuca mnie fakt, iż szkoła tuż tuż, ale też nie wywołuje to u mnie uśmiechu. Coś się kończy, coś zaczyna. ;) Fajne zestawienia. Obydwa mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten plecak jest super!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja teraz wybieram się do nowej szkoły, a mianowicie gimnazjum. Natomiast ja zmieniam budynek, miejsce, znajomych. Teraz moje gimnazjum jest oddalone kilkanaście przystanków od starej szkoły. Ciesze się, bo nie wytrzymałabym dłużej z małymi dziećmi i starymi nauczycielami w jednym budynku. Kliknęłam w pierwsze 5 linków :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga stylizacja zdecydowanie trafia w mój gust. Weszłam na twojego bloga z polecenia mojej koleżanki również blogerów, która miała kiedyś z tobą kontakt. Dzisiaj i ja postanowiłam spróbować swojej przygody z blogowaniem w wolnej chwili zapraszam na mój pierwszy post: Moon3ight.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za twoje "wejście" do nowej szkoły:)

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. na szczęście mnie ten post nie dotyczy, mam jeszcze całyyy miesiąc wakacji :D /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy zestaw super :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie stylizacje są świetne. Super tutaj u Ciebie, cieszę się, że trafiłam na Twój blog! Obserwuję i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie sobie ten 2 plecak zamówiłam tylko w błękitnym kolorze;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje są świetne! ♥
    Obserwuję i mam nadzieję na rewanż ;)
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w nowej szkole! :) A co do nowego wyglądu bloga to wyszedł Ci rewelacyjny! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno spodoba Ci się w nowej szkole. Ja w tamtym roku przeskoczyłam z gimnazjum do liceum, ale to i tak był ten sam budynek

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rowniez zmienilam szkole i bardzo sie obawialam tego w sumie juz nie raz zmienialam szkole wiec znam ten stres i strach przed tym jak bedzie jakich ludzi spotkasz w swojej klasie :) Wierze ze ci sie tam spodoba i trzymam kciuki abys miala fajna klase!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  25. ladne zestawy:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne stylizacje! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Druga stylizacja jest świetna!
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza stylizacja jest mega!

    Zapraszam[KLIK] odpowiadam na każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza stylizacja mega :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne rzeczy, podoba mi się plecak :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Great selection!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zmiksowałabym pierwszą i drugą stylówkę i byłoby super!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Druga stylizacja mi się podoba. Najbardziej plecak. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. szkoda że już koniec wakacji!
    świetne stylizacje, ta druga jest super!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne stylizacje ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wspominaj mi o szkole nawet. Wyglądu nie ocenię, bo jestem na tele. Preferuję jednak bogate graficznie, oryginalne.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Druga stylizacja bardziej pode mnie :) co do szkoły - jestem już w internacie, jutro zaczynam regularne zajęcia... trochę smutno że koniec wakacji ale jednocześnie cieszę się że znowu będę mieć zajęcia z fryzjerstwa :)
    pozdro!
    http://sandrowo.blogspot.com/2016/09/dlaczego-warto-sie-uczyc.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne outfity :d poklikane
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie ma co się bać! Wystarczy pomyśleć, ze przecież wszystkie nowe osoby które spotkasz w klasie są właśnie NOWE - przez co stresują się tak samo jak ty :) Obydwie stylizacje są super. Powodzenia w nowej szkole! :)

    https://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia podczas pierwszych dni liceum, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna wishlita :) Szorty fenomenalne! Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obie stylizacje fajne, ale druga lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsza bardzo w mpim typie :) poklikane! Klikniesz?
    http://goo.gl/7PxfY6

    OdpowiedzUsuń
  45. Oh, sama pamiętam jak szłam do szkoły średniej... Tylko bardziej szalenie przywitałam rówieśników... Miałam wtedy niebieskie włosy, ah, szalona ja. :D Nie przejmuję się opinią innych, dlatego w szkole mam bliskich przyjaciół, a nie chmarę fałszywych ludzi. Powodzenia w szkole życzę, sama wiem, jak to było w moim przypadku. :) Wpadnij do mnie też, jak zechcesz :)
    http://koszmarsenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. W nowej szkole na pewno będzie dobrze! Zmiana jest zawsze najlepszym sposobem na otwarcie w swoim życiu "nowej karty"...Ja baaardzo dobrze wspominam swoją szkołę średnią, w szczególności pierwszą klasę :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  47. Zmiany są potrzebne kochana!
    http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Już mnie raczej te słowa nie przerażają :) Bardzo mi się podoba twój nowy design, jest bardziej czytelny
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny wygląd bloga <3
    Poklikałam!

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  50. halo halo, nie ma co stresować się szkołą! Teraz najlepsze lata, trzeba z tego korzystać :)
    Wpadnij do nas proszę!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej, dawno mnie tu nie było, widzę, że ty nadal ciężko pracujesz :) powodzenia w nauce i zapraszam do mnie www.dalialehmann.com -> post o Dominikanie :) jeszcze wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  52. Uczciwie poklikałam świetne rzeczy :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne ciuszki, poklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeju jak ja się cieszę że już nie muszę chodzić do szkoły 😊 stylizacje super, obie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  55. Obie stylizacje bardzo mi się podobają!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne stylizacje, chociaż bardziej podoba mi się pierwsza ;) Ja również zmieniam szkołę w tym roku i mam nadzieje, że będzie dobrze.
    Zapraszam do mnie.
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka