Czarny kotek czy może słonik?

Jeśli jesteś ze mną od dłuższego czasu, to wiesz, że nie lubię marnować czasu wolnego. Tak oto mi minął jeden miesiąc wakacji. Ten co pozostał nie będzie wyjątkiem i również zamierzam wykorzystać go jak tylko najlepiej potrafię. Tak dużo się dzieje, aż ostatnio zapomniałam kompletnie dodać wpis na bloga. Przypomniało mi się po północy. Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie. Pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja. Mogę nazwać to siłą wyższą. Posty mam zaplanowane na dwa tygodnie do przodu. Już w ten czwartek wyjeżdżam, w piątek pojawię się na koncercie Rihanny w Warszawie, wcześniej spotkam się z bolgerkami, a następnie jadę od razu do Stegny na tydzień. Nie musicie się obawiać, bo tak jak wspomniałam, wszystko już zaplanowane. Dzisiaj miała pojawić się sesja z Krynicy oraz post tematyczny. Aczkolwiek kurier pokrzyżował moje plany. Podczas zabawy z moim pieskiem, odebrałam paczkę. Zawartość przesyłki to biżuteria ze sklepu Born Pretty Store. Postanowiłam, że pokażę ją dzisiaj. Zamówiłam dwie rzeczy: bransoletkę oraz kolczyki. Kolczyki mają wzór kotków. Połączenie czerni ze złotymi oblamówkami wygląda przepięknie. Taki dodatek idealnie uzupełni każdą stylizację i pasuje do wszystkiego. Nawet nie czuje się ich na uszach. Możesz je znaleźć tu. Cena ich to zaledwie $0.99, czyli bardzo malutko. Warto przy zamówienie dorzucić je do koszyka, gdyż kosztują niewiele, a są prześliczne. Drugą rzeczą jest bransoletka. Już na samym początku się zaskoczyłam, a nawet przeraziłam. Myślałam, że coś zepsułam. Nie wiem jak to wyjaśnić, ponieważ bransoletka jest jak naszyjnik. Szybko zaraz zorientowałam się, że nawija się ją na rękę. Bardzo fajny pomysł, ponieważ każdy może ją regulować. Bransoletka ma przepiękny kolorek, jest urocza. Można ją znaleźć poprzez kliknięcie tu.  Kosztuje $8.50. Cena większa niż w przypadku kolczyków, ale warto. Polecam te rzeczy. Są świetne.  Co o nich sądzisz? Korzystając z okazji, przypominam  o  rozdaniu. Coraz mniej czasu, a nagrody czekają. Rozdanie kończy się już 15 sierpnia.


  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

70 komentarzy :

  1. Ta bransoletka jest taka cudowna!
    Powodzenia ci życzę w dalszej pracy, bo widzę, że grafik napięty c:
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, chyba rzeczywiście nie lubisz marnować czasu, bo masz bardzo dużo planów. Bardzo podoba mi się ta bransoletka, ale kolczyki chyba nie są w moim stylu.
    Mój blog-klik
    Odpowiadam na każdą obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne kolczyki:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jest cudna, taka mega słodka ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki piękne!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka faktycznie jest cudowna, ale raczej się na nią nie skuszę, bo nie jestem typem, który cały czas zmienia bransoletki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kolczyki, a bransoletka piękna, taka różowiutka :)
    Nawet nie wiedziałam, że Rihanna gra w Warszawie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna biżuteria :D Lubię takie błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoń ma w sobie to coś!
    Karolina
    Mój blog: ♡ http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna biżuteria! 💎 💎 💎

    Zapraszam: icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta zawieszka słonika jest przepiękna!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bransoletka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bransoletka ze słonikiem przeurocza :)/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  14. Cute jewelry

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna biżuteria, szczególnie podobają mi się kolczyki, jednak uważam, że czcionkę powinnaś powiększyć. Poza tym bardzo ciekawie przedstawiasz swoje ozdoby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo zmiana wyglądu bloga, także zmienię również i czcionkę :)

      Usuń
  16. Biżuteria wygląda super :) Lubię takie dodatki do stylizacji
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria ładna i zdecydowanie słonik! :D


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bransoletka, ma ciekawą zawieszkę w kształcie słonia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta zawieszka ze słoniem i kolczyki
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży https://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to uwielbiam każdą biżuterię. Słonik szczególnie przypadł mi do gustu. Cudowny jest. Życzę udanej zabawy na koncercie Rihanny. Ja również nie lubię marnować wolnego czasu.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo spodobały mi się kolczyki, są przepiękne. Co do bransoletki, to nie w moim typie, ale też śliczna. A co do opóźnienia z postem, to każdemu się zdarza. Zazdroszczę Ci, że jedziesz na koncert rihanny, sama bym pojechała, ale niestety nie będzie mnie w tym czasie :(
    kenia0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz przepiekne paznokcie! *.*
    No tak znam to tez ostatnio mialam kilka postow w glowie (nigdy nie robie na zapas) i nagle przyszedl kurier i dal mi paczke wiec zrobilam o tym post!
    Bransoletka swietna a kolczyki idealne dla jakiejs kociary! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kolczyki,zresztą bransoletki też są cudowne!!:) Naprawdę, bardzo mi się podobają <3
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajj, bransoletki cudowne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki pod zdjęciami :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku sliczna jest ta bransoletka *-*

    Healthyfoodisg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę koncertu Rihanny! Kotki piękne, podobają mi się bardziej niż bransoletka :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna bransoletka,
    a kolczyki Mega poprostu genialne :)
    kocham czarne koty to coś dla mnie <3!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna ta biżuteria a tak btw masz śliczne paznokcie :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękna biżuteria!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Biżuteria wygląda bardzo ładnie, jednak do gustu przypadły mi bardziej kolczyki ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bransoletka jest cudowna. Kolczyki także ładne. Miłego dnia!
    http://jujcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bransoletka ciekawa, chociaż nie moje kolory :) A sztucznych kolczyków niestety nie mogę nosić a tak kuszą :(

    cosmeticsdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna biżuteria :) Te kotku są naprawdę urocze, gratuluję współpracy!

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham słonie, więc wybór wiadomy! :)
    Super zdjęcia :D


    Zapraszam też do mnie, lecz dopiero zaczynam http://colourfulbeautician.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna bransoletka,
    a kolczyki Mega poprostu genialne :)
    kocham czarne koty to coś dla mnie <3!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna bransoletka ;')
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna bransoletka, pędzę wziąć udział w rozdaniu ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny pomysł na biżuterie! Wygląda to super ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  39. Super biżuteria :)


    https://www.facebook.com/Beautyfit-505908466279127/ zapraszam na fb :)
    http://livetourevel.blogspot.com/ zapraszam również na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna biżuteria! Te kotki są śliczne.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te kotki muszę przyznać - są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna biżuteria ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny post, bardzo ładna biżuteria i ogółem super prowadzisz bloga!
    Zapraszam również do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy post, ładna biżuteria ;)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne są te kolczyki, skradły moje serce ! ;) Zapraszam do siebie, sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolczyki i bransoletka - wszystko ładne

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolczyki są świetne :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zazdroszczę koncertu!
    ładna biżuteria, ale zakochałam się w paznokciach :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne te czarne kotki ^^
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten sklep ma takie śliczne rzeczy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam biżuterię od BPS, sama dostałam od nich paczkę i niedługo również ją pokażę ^^
    Śliczna ta bransoletka.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka