Do zamku marsz! #3

Dzisiaj już ostatni post związany z wyjazdem do Krynicy. Tak jak wspomniałam wcześniej, ostatniego dnia trochę popadało. To był przelotny deszczyk, aczkolwiek dobrze, gdyż nie najlepiej wraca się w upały. Apartamenty opuściliśmy przed porą obiadową. W drodze powrotnej zajechaliśmy do Zamku, który mieści się w Malborku. Położony jest on na prawym brzegu Nogatu. Pochodziliśmy, pozwiedzaliśmy. Niektóre elementy przypominają mi Hogwart z Harrego Pottera . Tak, mam bardzo rozbudowana wyobraźnię. Bardzo ładnie tam. Mieliśmy iść do muzeum, ale nie było dużo chętnych. Porobiliśmy zdjęcia, a potem ruszyliśmy w poszukiwaniu restauracji, w celu zjedzenia obiadu. Przy okazji zahaczyliśmy o czołgi. Na samym końcu wstawiłam jedno zdjęcie. W domu byliśmy nawet wcześnie. Tak jam zauważyliście, ostatniego dnia dużo się nie działo. Na dniach pojawi się również krótki vlog z wyjazdu. Od razu uprzedzam, że nie będzie to taki typowy filmik. Podsumowując cały wyjazd, jestem naprawdę zadowolona. Wyjątkowo trafiliśmy na idealna pogodę. Zaraz po powrocie, do dnia dzisiejszego pogoda nie sprzyja. Czas spędzony w miłym, rodzinnym gronie, w świetnej atmosferze. Może uda się i w sierpniu jeszcze pojedziemy nad jezioro, kto wie. Mam nadzieję, że taka seria Wam się spodobała. Niedawno przebywałam w Stegnie, tym razem z rodziną mojego chłopaka. Na pewno pojawi się z tego post lub kilka, a nawet vlog. Korzystajcie z wakacji póki możecie. Zresetujcie się i pozytywnie nastawcie na nowy start. Miłego wypoczynku! Teraz tak jak zwykle, zachęcam do oglądania zdjęć wykonanych przeze mnie za pomocą mojego niezastąpionego przyjaciela - Sonego. Nie jestem wykwalifikowanym fotografem, ale mam nadzieję, że się podobają. Pozdrawiam serdecznie,  buziaki.

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. Byłam w Krynicy, naprawdę piękne miejsce ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia ładne. Nie wiem gdzie jest Krynica ale widać po zdjęciach że to ładne miejsce

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Krynicy miesiąc temu i muszę przyznać, że to bardzo fajne miejsce!
    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia świetne ;) Pomimo tego, że nie lubię zbytnio zamków, to mojej mamie na pewno by się spodobało hah :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne miejsce, jeszcze nigdy tam nie byłam. Ładne zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam jeszcze, widzę że muszę to kiedyś nadrobić, bot to piękne miejsce.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh Krynica, piękne miasto. Aż chciałoby się tam wrócić i powspominać dobre czasy. Naprawdę sentymentalnie haha
    Pozdrawiam
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  9. na sliczna pogode teraz trudno trafic, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo znam go bardzo dobrze, wczesniej mieszkałam w okolicach Malborka
    Chodziłam do szkoły podstawowej po drugiej stronie mostu, do Kałdowa wiec często przebywaliśmy w poblizu Zamku

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce!

    Dziękuję za odwiedziny,
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, malownicze miejsce. Według mnie, mógłby to być Hogwart! :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne miejsce, szczególnie dla kogoś takiego jak ja, kto kocha zamki <3
    Zapraszam (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie sliczne widoczki :) Rzeczywiscie troche przypomina to Hogwart :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham zwiedzać zamki!<3 I oglądać:) Nawet i na zdjęciach:)
    + jestem za tym aby zwiedzać nasze polskie!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłem w tym miejscu będąc jeszcze dzieckiem. lata zleciały a to miejsca dalej ma swój urok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne zdjęcia :) muszę i ja kiedyś odwiedzić to miejsce , co prawda byłem w Malborku ale widziałem tylko Dworzec , który też jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam kiedyś w Malborku! :D
    Ślicznie zdjęcia :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam w malborskim zamku :) Świetne fotografie!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. tam mnie jeszcze nie poniosło!
    buziaki :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zamek i rzeka cudowna, mega widoki ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam w Krynicy parę razy! Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze tam nie byłam, ale po zdjęciach widzę że jest tam ładnie :))
    Super, że pogoda dopisała :)


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! jejku, też chciałabym się tam kiedyś wybrać :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia ;) Może w przyszłe wakacje się tam wybiorę ;)
    http://micziigoals.blogspot.com/2016/08/jak-to-robia-single-hmm.html > zaparszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie zdjęcia :D Nigdy nie byłam w tym miejscu, ale teraz wiem, że muszę kiedyś tam się wybrać. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie tam! Uwielbiam zwiedzać każdy zamek jaki stanie mi na drodze, więc ten z Twoich zdjęć ląduje na mojej liście miejsc do zwiedzenia :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie byłam w Malborku, ten zamek krzyżacki robi wrażenie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega zdjęcia, chętnie bym odwiedziła to miejsce :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle śliczne zdjęcia, widać ze to piękne miejsce :) rzeczywiście zamek przypomina Hogwart, ten również wygląda tak 'magicznie' ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Malbork moje miasto :) zamek jest najwieksza atrakcja u mnie w miescie to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Malbork moje miasto :) zamek jest najwieksza atrakcja u mnie w miescie to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia! pamiętam, że gdy pierwszy raz zobaczyłam zamek w Malborku, byłam pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ah miałam zwiedzić ten zamek, dwa lata temu i rok temu ale nie było czasu. Piękne miejsce, przejeżdżałam kilka razy obok. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie miejsca z historią ♥
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja te chcę zobaczyć taki czołg :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie byłam na tym zamku, ale przejeżdżałam obok. Ładne zdjęcia. :)

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie byłam na tym zamku,ale pewnie kiedyś się wybiorę podczas weekendu lub wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne zdjęcia.
    Ja wczoraj wróciłam z Zakopanego i chce mi się już płakać, że w czwartek jest rozpoczęcie roku szkolnego. Te wakacje tak szybko minęły...

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiekne zdjęcia, kiedys mialam okazje byc w Krynicy razem z klasa- niezapomniane chwile :)
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;3 buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka