Etui od funnycase.pl

Coraz mniej przemyśleń, stylizacji, a coraz więcej postów na inny temat. To wszystko spowodowane jest wakacjami. Wszelkie wyjazdy zmuszają mnie do pisania postów 'na zapas'. Zapewniam Was, że od września wrócimy do normy. Tym czasem dzisiaj jeszcze post na inny temat niż poprzednio. Przygotowałam recenzję case'a, otrzymanego w ramach współpracy z firmą funnycase.pl . Już kiedyś wspomniałam na temat tej firmy. Poprzednio dostałam dwa etui, tym razem jedno. Ostatnio nie zawiodłam się, rzeczywiście jest wytrzymałe. Używam często etui z tego sklepu i nie zauważyłam, żeby cokolwiek mi się zdrapało. Telefon jest chroniony bardzo dobrze. Jestem zadowolona wykonaniem, dlatego postanowiłam zamówić kolejne etui. Case'ów nigdy za wiele, prawda? Wystarczy zmienić etui i telefon wygląda jak nowy. Temat telefonów nigdy nie zaniknie, gdyż coraz nowsze pojawiają się w sklepach. Także nawet przy zmianie telefonu, etui zawsze można sprzedać. Funny case to firma z etui. Oprócz tego w sklepie można znaleźć różne akcesoria takie jak  ładowarki, selfie stick, a nawet folie ochronne i baterie. Co do etui, jest to najlepsza firma jaką znam, ponieważ ma możliwość zaprojektowania etui. Nie musicie martwić się, że nie ma modelu Waszego telefonu, ponieważ wybór jest niesamowicie szeroki. Ile razy szukaliście odpowiedniego etui, a nie mogliście znaleźć? Teraz to już nie problem. Oczywiście oprócz projektowania, są gotowe wzory. Etui, które dzisiaj Wam przedstawiam, zaprojektował mój chłopak na swój telefon: Microsoft lumia 535. Pomimo małego nieporozumienia, polecam bardzo tą firmę. Kontakt jest błyskawiczny co sprawia, że szybko możemy się porozumieć. Odpowiedź zazwyczaj pojawia się już kolejnego dnia. Co do przesyłki - jestem pozytywnie zaskoczona. Paczkę otrzymałam w ciągu czterech dni roboczych, więc bardzo szybko. Wszystko było ładnie zapakowane i solidnie, aby nic nie uległo zniszczeniu. Obudowa usztywniona była gąbeczką oraz tekturą, co miało chronić przed odkształceniem. Ostatnią rzeczą, o której chcę opowiedzieć jest wykonanie. Etui jest starannie zrobione. Szukanie czegoś, do czego można się przyczepić, jest jak szukanie igły w stogu siana. Etui nie pogrubia telefonu, jest matowe i co najważniejsze - jest dokładnie takie, jakie zaprojektowałam. Jestem naprawdę zadowolona. Warto zamawiać,  czwarte etui zawsze gratis. Posiada ktoś z Was obudowę z tej firmy? Co sądzicie? Teraz przedstawię moje zamówienie:

etui - funnycase.pl

Na zakończenie: Jestem bardzo zadowolona z etui. Już pomału zbieram pomysły na następne obudowy, mam ich całkiem sporo. Koszt takiego cudeńka nie jest duży, ponieważ wynosi 30zł. Myślę, że naprawdę warto skorzystać. Przy zamówieniu trzech, czwarte etui gratis! Co sądzicie o tej firmie i o moim zaprojektowanym case'ie, a właściwie przez mojego chłopaka? Czekam na Wasza opinię w komentarzach.

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

53 komentarze :

  1. Świetne etui! <3 Ostatnio zastanawiałam się nad zamówieniem etui właśnie z tej stronki i chyba dzięki tej recenzji jestem przekonana że w najbliższym czasie to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny motyw :D mnie ta firma zniechęciła do siebie tym, że organizowali konkurs na jakimś blogu i gdy dziewczyna chciała dodać wyniki to przestali się do niej odzywać, zero kontaktu itp :/ Jak dla mnie przez tą sytuacje jest to mało wiarygodna firma licząca tylko na darmowy rozgłos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne etui

    http://silvervea.blogspot.com/2016/08/how-to-ombre-lips.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie wygląda!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne etui ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega etui! Sama zastanawiam się nad kupnem z tej stronki ☺

    A L W A Y S B E Y O U R S E L F

    OdpowiedzUsuń
  8. Etui świetne i chyba gumowe, te z plastiku są kompletnie do niczego :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne, proste... ale efektowne :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny case super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna obudowa, rewelacyjnie się prezentuję . Muszę zajżeć do sklepu iż planuję zakup :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam od nich etui i muszę powiedzieć, że pierwsze wrażenie było super - za to po czasie nadruk zaczął się niestety zdzierać ;c

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny case oraz nadruk :') XOXO
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamawiałam stamtąd casy na mój stary telefon i byłam z nich bardzo zadowolona!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie w którym do zgarnięcia jest pomadka i konturówka od Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam od nich etui :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne case... Twój chłopak miał ciekawy pomysł. ;P Widziałam podobne wzory na aliexpress, spodobały mi się, tak samo jak te. :)
    Pozdrawiam! murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda na bardzo solidne... na pewno wejdę na ich stronę :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze w tej stronie jest to, że rzeczywiście mają case na każdy telefon. Mój jest bardzo mało znany, ale też tam jest. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się to etui :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wolę co prawda delikatniejsze case na telefon, ale całkiem fajny! :) Ważne, że tobie się podoba :)))

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi by się wreszcie sprzydało jakiejś etui na mój telefon, a mam kilka pomysłów na idealny nadruk. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat myślę nad zakupem nowej obudowy na telefon, ta wygląda świetnie :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne etui. Chodź szczerze mówiąc ja wolę delikatniejsze motywy. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne etui, mam takie same na mojego Samsunga tylko z słonecznikami :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam od nich dwa etui i jestem bardzo zadowolona!
    Twoje jest śliczne! :)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakiś czas temu chciałam skorzystać z oferty tej firmy, jednak znalazłam etui gdzieś indziej.
    Po tym poście mam chęć zaprojektować sobie jakieś cudeńko i je zamówić, ale ostatnio kupiłam kolejne etui stacjonarnie i puki co, nie jest mi potrzebne.
    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam jak najbardziej o tej stronce.
    Masz świetnego case!
    Właśnie ja muszę sobie kupić nowy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zamówiłam stamtąd case'a dla koleżanki i jak na razie (ja) jestem zadowolona :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne etui! Zastanawiam się na zakupem obudowy w tym sklepie.
    zapraszam do mnie na nowy post :*
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie to świetna sprawa. Idealnie nadaje się na prezent. Ja sama taki podarowałam, ale też dostałam takie etui. Fajnie jest mieć na obudowie coś 'swojego'.
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Super jest ten case ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się nie bardzo to etui podoba. Raczej wolę proste, silikonowe etui jakie ma Beeyo.

    OdpowiedzUsuń
  34. zakochałam się w tym etui! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba też się skuszę na takie etui :) Jest mega <3



    VICTIM-FASHION - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Wybrałaś świetne etui na telefon :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny case na telefon. xoJ
    http://jujcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super case :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne etui, ale nie jestem do końca przekonana co do kolorów związanych z rzeczywistością. Nie wiem czy to wina po prostu światła ze zdjęć, ale mam wrażenie, że delikatnie są wyblakłe kolory porównując do zdjęcia z tej strony. Może to tylko moje odczucie, ale nie wiem.
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/moj-pobyt-na-mazurach-cz1drewniane.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że za bardzo je rozświetliłam :)

      Usuń
  40. Ja niestety zamawiałam etui z tej strony i było strasznej jakości :/

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł na etui :)

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam od nich etui ;)
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam od nich kilka etui i jestem zadowolona, niska cena i dobra jakość :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wybór, super case.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja kupowałam etui na prezent z Funnycase z moja ukochana żaglówką :-) Szczerze paczka przyszła szybko (bo miała być przed wigilią i zdążyłam! uf!) jesli chodzi o jakośc to byłam zadowolona i mile zaskoczona. Z tego co pamiętam w zestawie była jakaś ściereczka czy coś. W każdym razie jakiś bonusik :-) Gumowe etui są o niebo lepsze od plastikowych, które czasem pękają razem z telefonem :/

    Pozdrowionka,
    Wera
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super blog! Bardzo interesujące i oryginalne etui.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka