Nie, żartuje + Big Sale + wyniki losowania

Na wstępie uprzedzam, iż post będzie bardzo rozległy tematycznie. Moja prawie dwutygodniowa nieobecność sprawiła, że trochę spraw się uzbierało. Zaczynając od czekającej paczki aż po obowiązkowe podanie wyników losowania. Dodatkowo przerwa sprawiła, że mam ogromną ochotę pisania.  Zresztą sami zobaczycie, gdy tylko dotrwacie do końca i przewiniecie na sam koniec. Teraz przejdę do głównej treści wpisu..
Świat jest duży. Żyją na nim rośliny, zwierzęta, ludzie. Ludzie żartobliwi, jak i ludzie z mniejszym poczuciem humoru. Istnieje dużo problemów większych i tych mniejszych. Czasami dochodzi do nieporozumień między nami. Wiadomo - każdy jest inny i nie da się wszystkim dogodzić. Każdy radzi sobie z problemami inaczej. Są osoby, które traktują życie jak żart. Trochę źle to nazwałam, ale mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Osoby takie dużo się śmieją, żartują, problemami się nie przejmują, potrafią rozbawić innych i to ogromna zaleta. Potrzeba takich ludzi. Lecz czasami zdarzają się osoby, które żartują w nieodpowiednich momentach. Wszystko potrafią obrócić tak, że pojawi się śmiech na ich twarzy. Moje pytanie brzmi, czy to dobrze? Nie jestem wróżką, ale przypuszczam, że na początku odpowiedziałeś "tak". A gdyby się tak głębiej zastanowić? Na Ziemi są problemy, które mimo wszystko wymagają powagi. Nie chodzi mi o pogrzeb, czy inne takie przykre wypadki, w których każdy wie jak się zachować. Sytuacja: Chcesz porozmawiać z kolegą na poważny temat. Potrzebujesz jego rady w bardzo ważnej sprawie. Niestety ta osoba żartobliwie podchodzi do wszystkiego, również do tego co mówisz i śmieje się oraz opowiada dowcipy. Co drugie słowo padające z jej ust to "żartowałem". Wkurzające, ale bywa i prawdziwe. Śmiech to zdrowie, każdy o tym wie. Wiadome jest również to, iż nie należy przejmować się wszystkim. Należy żartobliwie iść przez życie, ale nie przesadzając. Jeśli będziesz żartował dosłownie ze wszystkiego, nic co powiesz nie będzie prawdą tylko żartem, nie skończy się to dobrze. Warto pamiętać, że bycie osobą bez humoru też nie zaowocuje pozytywnie. Może tego nie da się wyłapać tak od razu, ale chciałam przekazać Tobie puentę: Zastanów się, a dopiero potem żartuj. Być może będzie taki pech i użyjesz dowcipu w nieodpowiedniej sytuacji. Żartując bez wytchnienia, nikt z Tobą nie będzie szczery.
koszulka - Shein

koszulka - Shein

 UWAGA 1: W sklepie Shein od 14.08.2016r do 16.08.2016 r. jest ogromna wyprzedaż. Można znaleźć cudowne rzeczy nawet za $2.99. Polecam zajrzeć, a tu kilka perełek.
 klik 1  |  klik 2  |  klik 3  |  klik 4  |  klik 5
klik 6  |  klik 7  |  klik 8  |  klik 9  |  klik 10

 KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę koszulki oraz minimum 2 ubrań ze sklejki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

 UWAGA 2: Losowanie dobiegło końca. Moją paczkę zgarnia Nicole happy. Gratuluję i już wysyłam do Ciebie wiadomość  :)



  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

66 komentarzy :

  1. Koszulka bardzo fajna, wszystko ci kochana poklikałam. Podaję kilka cen - 10,52$, 10,40$, 10,39$, 10,26$, 7,76$ :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem na wszystko jest miejsce i pora. Nie zawsze wypada w niektórych sytuacjach żartować. Świetne zdjęcia, poklikałam :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie.. Czasem fajnie pożartować, ale niektórzy powinni przemyśleć czy żart nie zabrzmi jak nieżart..
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna koszulka!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam ♥
    Świetny look ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, że najpierw trzeba pomyśleć, dopiero później mówić, ponieważ nasz żart może kogoś zranić.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka z aliena świetna, cenie sobie ludzi z poczuciem humoru ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna koszulka:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, koszulka bardzo mi się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba pamiętać o odpowiednim zachowaniu w różnych sytuacjach.

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze napisałaś w tym poście! Bardzo mnie wkurza takie zachowanie. Trzeba umieć dobierać zachowanie do sytuacji!
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. masz rację, nie wszyscy zdaja sobie sprawę z tego jaką moc mają słowa/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny t-shirt, super look. Linki poklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Megaa się cieszę ,że udało mi się wygrać u ciebie nagrodę.
    Świetne zdjęcia jak i bluzka kochana oczywiście poklikane.:)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam :)
    Bardzo fajna stylizacja, i post jak zawsze świetnie napisany :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna koszulka <3

    alien print T-shirt black $7,99
    Navy Embroidered Tassel Tie Neck High Low Blouse $7,90
    Blue Removable Clip Vintage Sunglasses $5,89

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie, trzeba trochę myśleć. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna bluzka!
    Masz rację, czasem potrzeba takich ludzi, którzy sprawią uśmiech na wielu twarzach, ale jednak powinno to iść koło rozsądku :)
    1. granatowa, bialo czarna w paski sukienka zł30.70
    2. kolorowa sukienka we wzorki zł30.31
    3. biala bluzka z koronkowym wykonczeniem na dole zł30.70

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nienawidzę, kiedy próbuje z kimś poważnie porozmawiać, a ten traktuje to wszystko żartobliwie. Nawet kiedy tak próbuje mnie pocieszyć, po prostu potrzeba nam rozmowy, a nie smiechu... Czasami :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. poklikalam jesli to wazne:D
    koszulka bardzo fajna, jednakze ja za takimi nadrukami nie przepadam;p post bardzo rozlegly , ale wytrwalam do konca:D
    pozdrawiam
    obserwuje i zapraszam do siebie.
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety znam takie osoby, bardzo mnie one irytują swoim zachowaniem, bo gdy wymaga się od nich powagi, to one ciągle się śmieją, żartują, po prostu zachowują jak dzieci w najmniej odpowiednim momencie :/
    Koszulka - $7.99
    Klik 8 - $7.89
    Klik 9 - $5.89

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie jak dla mnie zbyt zwyczajny look, żeby było co pokazywać na blogu, ale jak kto woli ;))

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co ja mam na blogu pokazywać? Stroje z szynki? XDD

      Usuń
  24. prosta, ale fajna stylizacja, podoba mi się !:)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam z motywem ufo bluzę ;)
    7.99 7.89 7,89 7,89
    Poklikasz u mnie w ostatnim ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna koszulka :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śmiszkowanie jest fajne, ale czasem przechodzi w lekką przeginkę. Warto się śmiać i żartować, ale czasem są takie sytuacje, gdy po prostu trzeba być poważnym i nie ma innej opcji.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. nie zawsze jest pora na żart, lepiej się zastanowić dopiero mówić ;) świetnie wyglądasz, oczywiście kliknięte ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię ludzi , którzy umieją i lubią pożartować, sama taka jestem. Ale czasem naprawdę warto się wstrzymać, bo nie zawsze jest pora na żarty..
    Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    Koszulka Twoja - 7,99$
    1 spodenki - 7,90$
    2 bluzka z koronką niebieska - 7,89$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzka jest genialna!

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzeba mieć dystans do życia, ale w niektórych sytuacjach rzeczywiście musimy być opanowani, by nie urazić kogoś :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia i stylówa :)
    Koszulka Twoja - 7,99$
    KLIK 2 - 7.89 $
    KLIK 8 - 7.89 $

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzeba się umieć zachować w każdej sytuacji!
    Super stylizacja, świetna koszulka :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. ŚWIETNA KOSZULKA <3
    BARDZO CIEKAWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie zanim się zażartuje to trzeba przemyśleć, czy to odpowiednia chwila na powiedzenie czegoś śmiesznego. Ale ogólnie cenię osoby z poczuciem humoru ;)
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne perełki wynalazłaś z tej wyprzedarzy :)
    ( poklikałam w linki i zapraszam do siebie na to samo :D )
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna koszulka :)
    Cała sesja mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikałam w linki. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się w 100% z tobą! Lepiej się zastanowić kilka razy to co ma się do powiedzenia.

    Klik 4 - US$7.90
    Klik 10 - US$7.90

    Zapraszam do mnie.
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna koszulka:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna koszulka :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Udanego wieczoru moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluzeczka nie w moim typie, ale podoba mi się kilka rzeczy, które proponujesz pod koniec wpisu :) Poklikałam we wszystkie 10 linków, jeśli możesz kliknij też u mnie w jednym w ostatnich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czekam na koolejny post :)!♥

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko z chęcią poklikałam. Świetnie wyglądasz, a ta bluzka- zakochałam się :D!

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się ta koszulka :)

    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Totalnie się z tobą zgadzam. Miałam kilku takich znajomych i już nie mam z nimi kontaktu, tak i większość ich przyjaciół, których zwyczajnie to wkurzało!

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie często zdarzają się takie sytuacje, jednak zazwyczaj obracam też to w żart i decyduję się na poszukanie rozwiązania samej. Zwykła samodzielność, niektórzy po prostu nie lubią słuchać o smętach - rozumiem to w pełni, w końcu to moje życie i rozwiązania powinnam szukać sama. Najbardziej jednak wkurza mnie sytuacja gdzie to znajomi bawią się w psychologów na asku, facebooku czy gdziekolwiek indziej, a w rzeczywistości popychają (bardzo mądre) człowieka znajdującego się na krawędzi kafelkowanych schodów (i to nie krótkich) gdzie by sobie mógł spokojnie głowę rozwalić. Przypadek mojej koleżanki, która spadła na mnie a ja złapałam za barierkę. Bez barierki prawdopodobnie by się to inaczej skończyło.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  50. poklikane w to co mi się spodobało.
    fajna stylizacja. uwielbiam taki ciemny dżins :)

    gratulacje dla osoby, który wygrała rozdanie.

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję zwycięzcy! :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mądre słowa.
    Bluzka świetna!

    Koszulka - $8.99
    Okulary - $5.89
    Spodenki - $7.90

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. chyba jako jedyna rozwiązałaś ten konkurs, bo u reszty wyników ze świecą szukać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka