Dwa piętra wyżej

Szkoła podstawowa, następnie gimnazjum, a obecnie liceum. To już dwa piętra wyżej. Wszysto się zmienia, idzie do przodu. Z każdą sekundą naukowcy są coraz bliżej swojego celu, świat się ulepsza bądź  niszczy. Ty nie możesz tego zatrzymać. Idziesz razem ze wszystkimi na bieżni życia. Próbujesz nie spaść z pędzącego toru. Bywa to trudne, męczące, demotywujące, aczolwiek dajesz radę. Niedawno co były jeszcze wakacje, słońce, plaża i morze, rozpoczęcie roku szkolnego, a dzisiaj już mamy szósty dzień września. W tym roku strasznie ciężko było mi pójśc do szkoły. Wiem, że każdy tak ma, ale ja miałam taką wielką niechęć pierwszy raz w życiu. Pierwszy raz zmieniałam mury, w których się uczyłam. Dobrze widzisz, pierwszy raz. Jak dla osoby, która nigdy nie zmieniała otoczenia, to wielki szok. Przyznam się bez bicia, że był taki moment, że chciałam wszystko rzucić w ciemny kąt. Aczkolwiek teraz, z dnia na dzień obserwuję zmiany. Pomalutku, małymi kroczkami zaczynam się klimatyzowac w klasie. Raz jest lepiej, raz jest gorzej. Mam nadzieję, że już za parę miesięcy będzie tak, jak w poprzedniej szkole. Póki co, mam wrażenie osoby niepasującej do otocznia. Milena i liceum? Śmiech na sali. Lecz życie idzie do przodu, ja staje się coraz starsza, Ty, on i ona również. Jeśli Ty także wkroczyłeś na kolejne piętro w swoim życiu, pamiętaj - byle do grudnia. Jakby nie patrzeć czas szybko zleci i nadejdą Święta ( na polsacie już transmitowali Kevin'a samego w domu). To jest moje pocieszenie, a zarazem motywacja. Ty rownież zmotywuj się, daj sobie porządnego kopniaka w pośladki. Razem przetrwamy okres szkoły, zgadza się? W końcu co nas nie zabije, to nas wzmocni. Począti zawsze są najtrudniejsze, mimo że nauczyciele twierdzą inaczej. Korzystając z okazji wspomnę, iż niedawno dostałam paczkę z firmy Zaful. Jako że jest to początek współpracy, jest to pierwsza paczka, którą otrzymałam z tego sklepu. Jestem zachwyconą szybką przesyłką oraz jakością. Wszystkie rzeczy pokazane są na zdjęciach. Będzie mi miło, jeśli klikniesz chodziaż w jeden link (wszystie zostały umieszczone na końcu wpisu). Jak wyglądają Wasze pierwsze dni w szkole?
kimono - Zaful  |  czapka - Zaful  |  rzemyk - Zaful  |  ozdobne ramiączka - Zaful

 KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Super ubrania ale nie wygląda to ładnie na tobie😬😃😈

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się zmienia... Zmiany są zawsze dobre, jednak i niesamowicie trudne!
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzemyk 1,46 😊

    U mnie też nastąpiła zmiana, z tym że ja skończyłam szkołę i jestem na etapie szukania pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęłabym narzutkę i byłoby idealnie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, super zdjęcia, idealny plener!
    Ja też poszłam do nowej szkoły teraz, ale już drugi raz zmieniam szkole ( wczesneij gimnazjum)
    Nikogo nie znam i próbuje sie zaklimatyzowac i jest ciężko, ale z dnia na dzien widac roznice, ze jest lepiej.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ale ja też bym zdjęła narzutkę. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas faktycznie szybko leci. Niedawno szłam do liceum, a już w październiku zaczynam studia. Ogólniak to bardzo fajny, ciekawy choć intensywny czas. Korzystaj z tego! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dokładnie tak samo ! Też zmieniłam pierwszy raz mury szkoły :) 1 września chciałam uciec przed busem, ale kolega mnie zatrzymał i niemal wepchnął do autobusu :) Ja z klasą kontakt mam bardzo dobry pomimo tego, że wcześniej nikogo nie znałam ;)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie piszesz. U mnie też zaczął się etap LO. Bałam się bardzo zmian ale już sie unormowalo. Super stylizacja, czapeczka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już drugi rok LO, a co do pierwszych dni w szkole to prócz tego, że codziennie siedzę do 16 w szkole to jest okey ;) Śliczne kimono.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Życzę powodzenia w szkole. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądasz, klik - 25,99$, 3,17$, 1,46$,
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc boję się co ten rok szkolny przyniesie i czy dam radę z fizyki i chemii, ew!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są cudowne!
    Nie mogłabym tego lepiej ująć! :*

    Zapraszam również do siebie: http://neylla.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twoje kimono, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czemu, ale Twoje tło do zdjęć skojarzyło mi się z Egiptem haha :D :o
    Lubię Zaful, tak jak napisałaś: świetna jakość i szybka przesyłka :)
    Czas pędzi szybko, ja te ''dwa piętra wyżej'' kończę w tym roku i....matura :O
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w nowej szkole! Trzymam kciuki :))
    Super miejscówka na zdjęcia, a ubrania widać że świetne, coraz bardziej pozytywnie zaskakuje mnie Zaful :))

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny look, kimono jest fantastyczne. Chyba muszę sobie sprawić taką czapeczkę :)
    Kliknięte. Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous photos!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :) Cudowna czapeczka!

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna narzutka :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowa szkoła to wyzwanie, ale będzie coraz
    lepiej!
    Kimono 25.99$ Odwdzięczysz się? KLIK

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy nowy etap nie jest łatwy, ale myślę, że pozytywne nastawienie może zdziałać cuda. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja za rok zaczynam nowy etap - liceum! Teraz myślę, aby dobrze zakończyć gimnazjum :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi pozostał rok w gimnazjum na przemyślenie dokładnie do jakiej szkoły pójdę :) Zdjęcia świetne, a firma Zaful jest godna polecenia. Poklikałam w linki, niech ta współpraca służy ci długo ;)
    http://olaablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja i zdjęcia! JA jestem w 1 klasietechnikum i to dla mnie za szybko :( tesknie za czasami podstawówki i gimnazjum


    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja na plus :). Czapka i bluzka wymiatają :D. 25,99$, 3,17$, 1,46$, Pozdrawiam ! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kimono :) Ja już poszłam do drugiej klasy, także stresów takich nie było ale za to były inne). Z czasem na pewno przywykniesz. Zmiany w życiu są bardzo potrzbene, wiec pewnie wyjdzie to na dobre :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna miejscówka
    http://aleksandralucystein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka