Instabook - Podaruj mnie!

Na co uczniowie najbardziej czekają w ciągu roku szkolnego? Na sprawdziany, kartkówki i odpowiedzi ustne? Nie. Oczywiście, że nie. Przynajmniej większość... Podczas szkolnych dni, ja i Ty wyczekujemy na dni wolne. Każdy dobrze wie, że jeden dzień szkoły potrafi zmęczyć, a tym bardziej całe tygodnie. Ostatnio w wolnej chwili przeglądałam kalendarz i wypatrywałam różne okoliczności, które sprawją , że pojawi się piękny napis "dzień wolny od szkoły". Przy okazji przypomniało mi się, że już trzydziestego września obchodzimy dzień chłopaka. Czym byłby świat bez mężczyzn? Kto jak nie oni potrafią zepsuć kobiecie dzień? Oczywiście piszę to w żarcie. Płeć męska jest równie ważna jak kobieca. W końcu mamy równouprawnienie. Gdyby na świecie były same kobiety,  nie byłoby spokoju. Chłopak jest potrzebny do miłości, czułości, wspierania. Zawsze można z nim się podroczyć, ale i przytulić. Chłopacy mają inny punkt widzenia, inne zdanie, które w pewnym stopniu jest ważne. Skoro mają już własne Święto, warto o nich pamiętać. Nawet mały podarunek sprawi, że poczują się wspaniale.  Oczywiście jest jeszcze drugie święto tej płci, a mianowicie dzień Mężczyzn, który obchodzony jest 10 marca. Z racji, iż dzień chłopaka jest w Polsce popularniejszym świętem, zatem można im coś podarować. Aby zapobiec dylematom, przychodzę z pewną propozycją. Nie wiem czy ktoś z Was słyszał o Instabook'u. Jest to prosty sposób na przeniesienie Waszych wspólnych zdjęć, ale nawet z Twojego Instagramowego konta do kwadratowej książki w oryginalnej oprawie. Uważam, że to jest idealny prezent na każdą okazję. Jak zdążyliście zauważyć, skorzystałam z tego i stworzyłam taką książeczkę dla swojego chłopaka. Jestem bardzo zadowolona z wykonania. Jesli również chcecie zrobić taki prezent, zapraszam na stronę: printu.pl/instabook. Mam dla Was kod rabatowy -15% na wszystkie Instabooki: rilseee . Prezent bardzo wyjątkowy. Co o nim sądzicie?
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. świetny post strasznie mi się podoba, zrobie chyba coś podobnego mojemu chłopakowi <3
    dziękuje za pomoc i..
    Pozdrawiam, Lu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł na prezent, nie pogardziłbym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, świat bez chłopców byłby beznadziejny, nie oszukujmy się. Czasami strasznie brakuje mi drugiej połówki, ale to nie znaczy, że chce ją mieć. teraz niestety nie mam czasu na chłopaka. Prezent jest naprawdę świetny :)
    pięknie razem wyglądacie, pozdrawiam
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny pomysł!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na taki album. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wygląda taki album. Z chęcią sama bym taki zamówiła dla siebie i mojej drugiej połówki... lecz najpierw muszę ją znaleźć :D

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten instabook, jestem nim zachwycona ♥ super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem to świetny prezent nie tylko dla siebie samego, ale też jako wspólny album. Ja bym mogła taki mieć ze wszystkich podróży - idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie albumy! To super pomysł na prezent, ja taki podarowałam mojemu chlopakowi na naszą rocznicę ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na swojego instabooka. Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest mega prezent! Na pewno świetnie się sprawdzi dla każdego ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojaaa, super, ze jestes z nim szczesliwa
    swiety pomysl na prezent:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie się zaczęłam zastanawiać co mogę kupić swojemu chłopakowi.
    Taki instabook byłby uroczym i wyjątkowym prezentem.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, aż mi się ciepło zrobiło na sercu oglądając te zdjęcia, życzę szczęścia :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te książki są wspaniałe, już jakiś czas temu wpadły mi w oko - uwielbiam tak uwiecznione chwilę i wspomnienia. A cytat... obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny prezent, chłopak ma szczęście, że ma taką dziewczynę jak ty. CO do szkoły, jak ja dobrze znam odliczanie do dzwonka, końca lekcji i weekendu :D

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam sobie kupić instabooka, jednak nigdy nie miałam na to okazji. Uważam, że jest świetnym sposobem na uwiecznianie ważnych dla nas chwil i wygląda dużo lepiej niż zwykły album. Gdybym została obdarowana takim prezentem byłabym bardzo szczęśliwa :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już kiedyś słyszałam o instabook' ach i sama mam zamiar stworzyć własnego! ^^
    To wygląda naprawdę świetnie, wszystkie zdjęcia w jednym miejscu, z podpisami, wszystko ułożone ładnie i estetycznie, takie albumy do świetny sposób na przechowywanie wspomnień ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapomniałam na śmierć, że Dzień Chłopaka już tak blisko. O instabook'u nie słyszałam ale np Rossmann oferuje takie foto albumy i wiele innych firm, a to zawsze fajna pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki prezent jest cudowny! Chyba już wiem co dam swojemu chłopakowi :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To wygląda naprawdę pięknie! Zatrzymanie pięknych wspomnień w jednym miejscu!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna książka:) idealna na prezent
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Instabooki są genialne! Sama taki posiadam :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  26. To faktycznie swietny pomysl na prezent ;D
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo idealny prezent! Uwielbiam przeglądać zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju to jest piękne! ideale :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Omg ta pierwsza strona i ten cytat..Aż się łezka w oku kręci! Ale cudna z Was para! <3
    A taka książka to idealny pomysł na prezent :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Prezent genialny nie ma co! Oby tylko Twój chłopak teraz przez przypadek nie znalazł go w Internecie przed Dniem Chłopaka, haha :) Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosiłam go, że jesli chce miec prezent niespodzianke, to ma nie wchodzić :D
      On juz zadecyduje :)

      Usuń
  31. Pewnie zrobiłam bym coś takiego, tylko szkoda, że nie mam chłopaka. Jednak pomysł jest świetny i może nadawać się na prezent dla przyjaciółki.


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki instabook jest naprawdę świetnym pomysłem na prezent :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że taki prezent spodobał by się każdej przeciętnej osobie. :)
    Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. O jeju, zupełnie wyleciało mi to z głowy, chociaż jeszcze trochę czasu zostało. Podsunęłaś mi pomysł i chyba zrobię coś takiego dla mojego chłopaka :).
    Ps. Macie cudowne zdjęcia! ♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale cudowne ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. matko! to jest cudowne ! <3
    jak najwięcej miłości i szczęścia :)
    prowadzisz cudownego bloga! :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Udanego wieczorku :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ohh... Bez chłopaków nie byłoby ubawy!!! haha.... Szkoda, że nie mam chłopaka ;(

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomysł na prezent świetny, sama mogłabym taki dostać od chłopaka :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka