Wracam tam myślami - wakacje 2016

Ten post miał pojawić się około miesiąca temu. Czemu więc jest dopiero teraz? Odpowiedź jest prosta. Nauka, nauka i nauka. Szkoła zdążyła mnie już pochłonąć, także przepraszam za opóźnienia. Aczkolwiek ważne, że ten post jest. Powrót chociażby na chwilę do letnich, ciepłych dni to sama przyjemność. Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia ze Stegny. Jak wiecie z wcześniejszych wpisów, odwiedziłam ten zakątek na tydzień. Lecz nie tylko o tym wyjeździe dzisiaj powspominam. Ten wpis jest takim małym podsumowaniem wakacji. Mieszanki zdjęć nie wstawiłam, ponieważ z każdego wyjazdu i tak pojawił się oddzielny wpis. Chciałabym podkreślić, że tegoroczne wakacje były zdecydowanie najlepszymi w moim życiu. Może to bywa dziwne, ale nie mówię tak co roku. Praktycznie całe wakacje spędziłam z moim chłopakiem. Dużo podróżowałam. Gdyby tak zliczyć, wyszłoby, że więcej czasu spędziłma poza domem, niż w swoim mieście. Jestem typem człowieka, który uwielbia podróżować. Już pierwszy dzień wakacji rozpoczęłam ogniskiem z dala od domu. Niestety kilka dni po tym odbyło się podobne spotkanie, tylko że na zakończenie istnienia mojej drużyny. Ciężko było się rozstać, ale nic nie trwa wiecznie. W te dwa miesiące zwiedziłam Malbork, Sztutowo, Krynice Morską. Największym wydarzeniem było spełnienie mojego marzenia - koncert Rihanny w Warszawie. Pomimo tego, iż pomieszałam z chłopakiem autobusy i musieliśmy czekać (spać)  4h na dworcu w nocy, było warto. Po raz kolejny spotkałam Agę i Julkę, a tym razem nawet Julię Janulewicz. Jestem pewna, że tego wydarzenia nigdy nie zapomnę. O koncercie marzyłam od dawna. Nastepnie z Warszawy przejechaliśmy do Stegny. Jak widać, byłam w ciągłym ruchu. Zaraz potym pojawiłam się wraz z chłopakiem na festiwalu kolorów w Ostrołęce. Koniecznie muszę wspomnieć o bardzo fajnym, ciekawym miejscu jakim jest House of Mystery. Jeśli ktoś nie wie co to jest, jest to forma rozrywki dla Ciebie i znajomych. Wybierasz pokój, w którym mają Ciebie zamknąć razem ze znajomymi, a następnie  masz godzinę na rozwiązanie zagodki i wydostania się. Bardzo fajne, polecam. Jak to bywa przy takich postach, rozpisałam się. W ostateczności pozostaję przy stwierdzeniu: Wszedzie dobrze, ale w domu najlepiej. Tak właśnie wyglądały moje wakacje, a Twoje? Zapraszam do oglądania zdjęć. W szufladce czekają już sesje. Zrobił się spory zapas.
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. ja także w wakacje lubię podróżować.
    także byłam na koncercie Rihanny w Warszawie - to był mój pierwszy raz w warszawie!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam podróże. Widzę, że wakacje były udane.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe zdjęcia, widać, że spędziłaś miło czas. Ja niestety w tym roku nie wyjechałam, ale liczę na wyjazd za rok nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie spędziłaś wakacje. :) Ja również uwielbiam podróżować.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez sporo podrozuje w wakacje. Moje wakacje jesCze trwają - niestety niecałe 2 tygodnie.
    Fajne wyjazdy odbyłas w swoje wakacje :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie! Super miejsce ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Kocham wyjazdy ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A jakie piękne zdjęcia! Z przyjemnością się na nie patrzy :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale ekstra, że byłaś na koncercie Rihanny i Festiwalu Kolorów. Zazdroszczę. House of Mystery - brzmi ciekawie. Piękne zdjęcia! ♥

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że udało Ci się zwiedzić tyle miejsc w wakacje. Najlepszym dopełnieniem był na pewno ten koncert Rihanny
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam podróżować. Ja, niestety, prawie całkowicie zapomniałam o wakacjach, ponieważ wciągnął mnie wir obowiązków. Już nie tylko nauka, ale również stałam się liderką jednego z wolontariatów oraz pochłonął mnie całkowicie szkolny samorząd oraz wybory.
    Moje wakacje należą do jak najbardziej udanych. Spełniłam swoje marzenie i odwiedziłam Francję, a także po raz pierwszy leciałam samolotem! Miałam szansę znów poczuć się jak mała dziewczynka (która wciąż jest gdzieś we mnie), gdy założyłam na sobie uszka Myszki Minnie w Disneylandzie. Poza tym byłam 3 dni na Wincentyńskich Dniach Młodzieży w Piekarach pod Krakowem. Spotkałam mnóstwo wspaniałych, młodych ludzi z całego świata. Dzielił nas język, obywatelstwo, upodobania, dosłownie wszystko, a połączył nasz Bóg. Odbywały się tam katechezy i modlitwy, podczas których nie potrafiłam powstrzymać łez i zaczynałam płakać ze szczęścia.
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie również szkoła zdążyła pochłonąć, a klasa maturalna daje się we znaki, wiec w 100% Cię rozumiem i wybaczam haha :D
    Podróże są cudowne, a wakacje to idealny czas na nie. Świetny post i fajne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie jest powrócić do tych ciepłych i fajnie spędzonych chwil :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny zachód słońca uchwyciłaś;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Krynica Morska i Stegna to świetne miejsca byłam tam po kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tak poczytać wrażenie z czyichś wakacji :) Piękne zdjęcia, na pewno te momenty pozostaną na długo w Twojej pamięci.
    Szkoda, że nauka Ci tak pochłonęła, ale wiem jak to jest. U mnie też już niedługo się zacznie, ale póki co jestem jeszcze pozytywnie nastawiona.
    Mogę Cię prosić o poklikanie u mnie ?;*




    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już chcę kolejne wakacje, szkoda że to całe lato tak szybko zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam podróżować! :)
    Zwłaszcza na 'spontana' :)
    mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam podróżować :). Akurat w miejscach które Ty odwiedziłaś jeszcze nigdy nie byłam (no oczywiście poza Warszawą), ale jeszcze wszystko przede mną :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też brak czasu... To jest straszne! Miło powspominać wakacje. Kocham morze i w tym roku także byłam nad morzem. ;)
    Nominuje cię do Liebster Blog Award. Zajrzyj na mój blog tam znajdziesz pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super tak powspominac wakacyjne chwile:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze podczas urlopu wybieram się w góry... wolę to od plażingu :) ...grunt to aktywny wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja byłam także w Stegnie (w lipcu),na koncercie Ewy Farnej,w Serbii :) Tęsknię za wakacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Też często tęsknię za wakacjami, a filmiki i zdjęcia super je przybliżają. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też byłam w takim House of Mystery, tyle, że u nas we Wrocławiu nazywa się to Exitroom i tak jak i Ty świetnie się w nim bawiłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku mnie też szkoła coraz bardziej pochłania :/ Ale dobrze, że znalzłaś czas na post :)
    Pozdrawiam :P
    Obserwacja za obserwację? :)
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podróże to fantastyczna sprawa! zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba najbardziej zazdroszczę tego koncertu ;) Jakie cudowne zdjęcia! Uwielbiam takie wakacyjne posty, szczególnie gdy pogoda nie rozpieszcza...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze zdjęcie totalnie skradło mi serce, jest cudowne *--*
    Ja tylko część swoich wakacji spędziłam poza domem, tak to w domku na oglądaniu filmów i wyjściami ze znajomymi aw C:
    Zdjęcia są mega, szczególnie te z widokiem morza, którego baaardzo długo nie widziałam *-*
    Pozdrawiam cieplutko!~
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna mialas przygode,obserwuje :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Również wracam myślami do wakacji ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie spędziłaś wakacje, ja przez prawie całe 3 miesiące siedziałam w swoich 4 ścianach :)
    Pozdrawiam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowite zdjęcia!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie jest czasem powspominać ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się to drugie ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak miło było tak powrócić myślami...


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie bym zobaczyla bursztynowa komnatę

    OdpowiedzUsuń
  39. Jskie zazdro ! Byłaś na Rihannie *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja na wakacje zostałam nad morzem i nie żałuję :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zaczynam wakacje za dwa tygodnie - lecę do Barcelony ;D
    Bardzo łądne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    Ps. tez kiedys nocowalam na dworcu w Wawie - tylko że w marcu, wiec temperaturra nie była za ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka