Zagubione klucze w labiryncie

Ostatnie przygody w moim skromnym życiu ( a dokładnie pech ) wywołały refleksje. Zgubiłam kilka rzeczy, kilka zniszczyłam i to zupełnie przez przypadek w ciągu kilku dniu, bodajże dwóch. Człowiek w swoim życiu niszczy, gubi wiele rzeczy. Bywa, że położy drobiazg w jednym miejscu, a za chwilę nie pamięta gdzie, co i jak. To nie muszą być objawy sklerozy. W filmach często słyszy się, że ludzie zapodziewają w różnych miejscach klucze do domu. Klucze to coś, dzięki czemu możemy otworzyć drzwi do mieszkania. Dom to symbol naszego schronienia, czujemy się tam bezpiecznie. Gubiąc klucze w wielkim labiryncie jakim jest świat, gubimy siebie, swój sens. Z roku na rok wzrasta liczba osób, w szczególności nastolatków chorych na depresje. Do 15 procent osób cierpi na na wspomnianą chorobę, w całej Polsce to 1,5 miliona ludzi. Nie jest to mała liczba. Te zaburzenia nastroju oraz emocji spowodowane są zgubieniem samego siebie, swojego sensu istnienia i celu, do którego chcemy dążyć. To jest jeden z minusów rozwoju całego świata, technologii. Nigdy nie byłam w takiej sytuacji, ale podejrzewam, że gdy człowiek straci chęć, cel życia, popełnia najgorszy błąd. Odchodzi z niego. Naszym zadaniem jest pomóc takim osobom. Człowiek bez celu czuje się niepotrzebny, nie widzi dla siebie nigdzie miejsca. Jeśli widzisz, że ktoś nie ma poczucia własnej wartości, postaraj sie pomóc. Poproś nawet o banalną rzecz, bądź przy nim. Niby nic, ale sprawi, że ten człowiek poczuje się potrzebny, pojawi się mała iskierka w jego oczach.  Pokaż, że jest dla niego miejsce w tym świecie. Podnieś klucze, podaj je. Ale uważaj! Ważne jest, aby idąc prze drogę życia, nie zgubić się samemu. Pilnuj się w labiryncie, który mimo wszystko ma więcej ciemnych uliczek niż poprawnych dróg. Przejdz ten libirynt, przejdź te życie bezpiecznie. Pamiętaj, że każdy ma jakieś zadanie na tym świecie do wykonania. Trzeba je tylko odnaleźć. Nie należy to do najprostrzych zadań, ale przecież masz na to całe życie, tak? 
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

42 komentarze :

  1. Należy pomagać tak, jakbyśmy oczekiwali pomocy od innych względem siebie. Taka pomoc jest najlepsza, a może zdziałamy wiele i będzie jednego samobójce mniej (w pozytywnym słowa znaczeniu).

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda podaruj komuś klucz ale sam trzymaj się labiryntu. Widzie że jeszcze wracasz wspomnieniami z wakacji - zdjęcia.Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post.
    Domyślam się, że to coś strasznego mieć depresję, czy być zagubionym.
    Naprawdę nie warto zostawiać takich osób samych, bo one rzeczywiście potrzebują wsparcia.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no i brawo za takie myslenie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą - każdy z nas ma jakąś misję w swoim życiu ;) Poza tym świetny top, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mądre słowa :) w życiu trzeba też uważać na złych ludzi, którzy w większości lubią "za coś" - trzeba umieć to rozróżniać i nie ufać ślepo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę podobnie, jak Ty :-). Chociaż ja odnalazłam wartość i sens w Jezusie. Wiem, brzmi to może sztucznie i wyniośle, ale to prawda. Próbowałam wielu rzeczy i nic innego nie dało mi tak wielkiego poczucia spełnienia i dobrze wybranego celu życia.

    Prowadzę bloga o Bogu
    niebianin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie to długa, kręta droga, w której raz jest pod górkę a raz z górki. Przecież nikt nam nie obiecał, że będzie łatwo, Trzeba stawiać czoła przeciwnością losu i iść do przodu. Niestety nie wszyscy potrafimy sobie ze wszystkim poradzić i wtedy przychodzi załamanie...

    OdpowiedzUsuń
  10. prowadzisz bardzo profesjonalnego bloga, jak na swój wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne słowa :) Twój blog jest świetny
    Mogłabys u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najgorzej gdy nie ma się po co żyć, nie ma się żadnego celu, sensu życia..Wtedy człowiek nie wie co ze sobą zrobić i stąd te wszystkie depresje, samobójstwa itp.. :/
    Bardzo mądry post, brawo.
    Świetne zdjęcia, ahh to lato :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto odnaleźć sens życia, do czegoś dążyć, wtedy jest po co żyć. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądrze i ciekawie napisane...:)

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mądrze napisane, Ważne jest żeby mieć jakiś cel w życiu i do niego dążyć :)
    Pozdrawiam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie piszesz, tak prosto, przydatnie i mądrze. Wiele ciekawych sentencji zawarłaś w tym poście. To smutne, że coraz więcej ludzi popada w depresję. Ale po to są też ludzie, aby im pomagać.
    Pozdrawiam / ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To bardzo straszna choroba, pięknie to ujęłaś w słowach. Zawsze mądrze piszesz dlatego tak lubię czytać Twoje teksty i tu wracać :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. masz swietny wyglad bloga! gratuluje, ze potrafilas ujac mnie postem i przyciagnac, co zdarza sie dosc rzadko, jesli o mnie chodzi :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale, że poruszyłaś taki temat. Moja koleżanka chorowała na depresję. Skończyło się to tak, że przedawkowała lekarstwa i umarła. Miała tyle lat, ile ja teraz - 14.
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Byleby odnaleźć sens tego życia jak najwcześniej, szkoda by nie nacieszyć się tym czymś, co nas tak pozytywnie nastraja - niewystarczająco mocno, bo zabraknie nam czasu, zdrowia lub sił.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ mi się podoba ten wpis. Oczywiście podpisuję się pod nim rękami i nogami. Tak, to racja. Mamy całe życie na odnalezienie swojego sensu życia, a on na pewno istnieje, wystarczy dobrze poszukać, a się znajdzie. Tylko czasem właśnie to całe życie, to o wiele za mało dla niektórych i umierają bez tego sensu, którego tak długo szukali. Życzę wszystkim, aby taki sens swojego życia odnaleźli, bo jest to cudowne uczucie, ŻYĆ I W DODATKU WIEDZIEĆ PO CO!
    pozdrawiam gorąco i więcej takich wpisów, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam w rodzinie przypadek depresji, to naprawdę ciężka choroba, ciężko jest pomóc osobom, które na nią cierpią.
    Myślę, że najważniejszym punktem w szukaniu sensu życia jest posiadanie pasji, taką wesołą odskocznię powinien mieć każdy człowiek.

    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jej wspaniale piszesz! bloggarki właśnie tak powinny pisać :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia! i bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się, że jest to zbyt mocna metafora, gdyż osobiście przez większość czasu miałam mindfucka i nie do końca mogłam zrozumieć, o czym właściwie czytam.
    Nie do końca mogę się wypowiadać o osobach chorych psychicznie, gdyż głównie w takim środowisku się obracam, a sama na miejscu moich znajomych bym nie chciała, żeby pisali o mnie w komentarzach na blogach. No cóż. Świetne zdjęcia.

    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo fajne myślenie ! ;) i koszulka jest genialna ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli mowa o pechu to wczoraj rozbiłam swój telefon, nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło zawsze o niego dbałam, a tu takie coś :(

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba 

    OdpowiedzUsuń
  29. Mądrze mówisz. Prawda, każdy jest tu w jakimś celu. Ale czasem człowiek się po prostu gubi, nie jest to nic złego, jeśli ta osoba przy tym nie traci sensu życia tylko umie z pomocą bliskich osób odnaleźć się na nowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ciekawy i madry post :) czytalam go jednym tchem
    zdjecia sa przepiekne :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jest ten zwyklaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydaję mi się, że często osoby z depresją są nierozumiane i dyskryminowane przez społeczeństwo i przez to potem popełniają samobójstwo
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi się szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz rację, takim osobom trzeba pomagać.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialne zdjęcia! W 100% się z Tobą zgadzam!

    Zapraszam do mnie i do udziału w konkursie!
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/09/big-haul-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz mądre podejście do życia.
    Ja niestety już się zgubiłam, w życiu, ale ten post dał mi dużo do myślenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka