A może by tak doczepiane?

Często życie człowieka staje się rutyną, monotonią. Spowodowane jest to nadmiarem obowiązków, jak i przyzwyczajeniami. Warto czasami coś zmienić. Nie jest to łatwe, ponieważ ludzie boją się gwałtownych zmian, nowości. W takim stanie żyję już prawie szesnaście lat. Bywały momenty, gdy mi to przeszkadzało, aczkolwiek nie zawsze. Gdy napisała do mnie firma Irresistibleme z propozycją współpracy, coś mnie nakłoniło do pozytywnej zwrotnej odpowiedzi. Czas coś w końcu zmienić. W porozumieniu z mamą postanowiłam, że pofarbuję sobie włosy. Chciałabym zacząć od zmian siebie, potem ewentualnie otoczenia. Możecie teraz słusznie zadać pytanie: co do tego ma firma? Otóż na powyższej stronie internetowej można zakupić m.in. 100 % naturalne dopinki włosów, gotowe kucyki, całe peruki, lokówki, prostownice oraz produkty do pielęgnacji włosów. Jak się domyślacie, ja wybrałam doczepki. Jest to łatwy sposób na przedłużenie włosów i dodatkowo w każdej chwili można je zdjąć. W moje ręce wpadły włoski 24. centymetrowe o kolorze czekoladowego brązu i wadze 200g. Na stronie można dopasować długość cm (14, 16, 18, 20, 22, 24 ). Doczepki są w całości naturalne, bardzo miękkie w dotyku i lśniące. Niczym nie różnią się od własnych włosków. Najważniejsze, by dobrać odpowiedni kolor. Z tego co wiem można je farbować , prostować, myć, czesać, suszyć,  kręcić. Produkt jest łatwy w użyciu. Włosy dopina się metodą clip-in, czyli zaczepia się o swoje włosy specjalne spinki, które są już przyszyte w doczepy. Po założeniu w ogóle ich nie czuć. Dobre zapięcie gwarantuje, że nie zsuną się. Wszystko jest perfekcyjnie wykonane. Jeśli chodzi o całą organizację - jestem bardzo zachwycona. Kontakt błyskawiczny, dostałam numer śledzenia i paczka dotarła do mnie w ciągu 4 dni roboczych. Jest to naprawdę błyskawicznie jak na przesyłkę z Nowego Yorku. Całość była zapakowana w przepięknym pudełeczku, które przedstawiłam Wam poniżej. W opakowaniu znalazłam jedno pasmo z 4 klipsami, dwa z 3 klipsami, pięć z 2 klipsami oraz dwa z 1 klipsem. Dodatkowo dostałam trzy klipsy na wypadek, gdyby się coś zepsuło. Już niedługo na blogu pojawi się wpis ze stylizacją z użyciem doczepek. Tymczasem zapraszam Was na ich stronę. Obecnie jest dużo atrakcyjnych przecen. Polecam zajrzeć. Tymczasem przedstawię Wam zdjęcia produktu. 

Polecam: 

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

54 komentarze :

  1. Też dostałam od nich paczkę! Jestem mega zadowolona i już niedługo dodam recenzję :)
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochalam sie w Twoim blogu! obserwuję :)
    https://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam raz włosy na doczepiane.pl - były wykonane fantastycznie, jednak moje naturalne włosy są niestety zbyt gęste i efekt mi się nie podobał ;x

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to osobiście bardzo bym chciała w nich zobaczyć Ciebie, jestem tak ciekawa jak będą wyglądać, że ojej:)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tej firmy dostałam szczotkę prostujaca. Ciekawe jak wyglądasz z tymi doczepami :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne dopinki
    Chętnie bym sama takie przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  7. No zmiany są dla każdego trudne. Co nowe to niepewne ;)
    Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie potrzebuję doczepek, ale te wyglądają bardzo naturalnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie potrzebuje doczepów podobają mi się moje włosy i jak na radzie nic w nich nie chce zmieniać.
    Jestem bardzo ciekawa jak wyglądasz w tych doczepach.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zobaczę Cię w tych włoskach ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem efektu w połączeniu z Twoimi włoskami :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak by to wyglądało :)
    Myślalam kiedys nad doczpeianymi wlosami :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście nie potrzebuje doczepianych włosów bo moję są długie i takie mi wystarczą ;) Ale strasznie bym chciała zobaczyć jak u ciebie wyglądają :)
    Ciekawy post!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie doczepiałam sobie włosów. Muszę kiedyś chociaż spróbować :D


    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej nie doczepiam włosów, lubię pielęgnować moje naturalne i właśnie te zapuszczam ^^
    Ale wpis bardzo inspirujący :)

    Pozdrawiam :*
    http://platinumredhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zazdroszczę współpracy z taką firmą! Z chęcią sama bym wypróbowała ich produkty, żeby dowiedzieć się jak to jest mieć długie włosy :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa :) Pytałaś o moją czapkę - jest z MOhito

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. widać że porządna firma włosy wyglądają bardzo naturalnie, fajny post :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie to wszystko wygląda, czekam na wpis z nimi ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, sprawiają wrażenie naprawdę dobrych!
    Ja jak się ścięłam kiedyś na grzyba i mi się to nie podobało to chciałam kupić sobie z desperacji doczepki, ale przeżyłam to jakoś :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem jak się będą prezentowały :D Czekam na wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Sama myślę o przedłużeniu włosów, a takie doczepki to fajna tańsza alternatywa ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie miałam doczepek, ale jestem ciekawa jak będziesz wyglądać w tych Twoich, czekam na jakieś zdjęcia ;)
    Fajnie, ż ekontakt z firmą jest łatwy :_
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem bardzo ciekawa jak bedziesz w nich wygladac!
    mam teraz krótkie wlosy i super byloby miec takie doczepiane wlosy zeby nie wygladac caly czas tak samo :) <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Już czekam na zdjęcia, na których Cię w nich zobaczę :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje naturalne włosy i tak są bardzo długie i gęste, ale zawsze chciałam mieć takie meeeega długie jak roszpunka haha, więc doczepiane na próbę z raz..Czemu nie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje włosy są tak gęste, że jak bym dopięła to dopiero by był busz :') Słyszałam, że dopinki są naprawdę świetne i godne polecenia. Gdy ktoś lubi takie eksperymenty to naprawdę fajna sprawa.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznaję, że nie znam się na kosnetykach itp. Ale fajnie się czyta. Przynajmniej mam czym zapełnić lukę gdyby zabrakło mi przyborów do rysowania, albo gdybym nie miał weny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, sama muszę zagęścić swoje włosy, wiec przydałyby mi sie takie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiany są dobre! :)
    Również mam doczepy, ale nie chodzę w nich, bo mimo wszytsko na dłuższą metę są niewygodne, czuję te spinki i moim naturalnym włosom jest ciężko, ale do zdjęć zawsze się przydadzą :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać, że dobrze wykonane :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie wyglądają, chociaż przyznam, że ja nie jestem fanką doczepianych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. doczepiane włosy to fajny patent ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybrałaś ładny kolor. Na pewno będzie do Ciebie pasował. Chętnie zobaczę Cię w nich na zdjęciach :) Czekam!
    www.alexandra-perzanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ale fajne :D
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają super! Też do mnie napisali, i chyba się zgodzę :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo! Prezentują się świetnie <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  39. wrzucisz jakieś zdjęcie jak komponują się z twoimi włosami? :)

    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna sprawa taka doczepka. Czekam zatem na wpis!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ooo Gratuluje współpracy. Włosy sa świetne z tego co widzę, a firma bardzo kontaktowa jak mówisz :) Zawsze chciałam doczepiane włosy. Moich jest nie za wiele,a takie doczepki to fajne rozwiązanie :)
    Zapraszam-Mój blog


    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne :)) Mnie też ostatnio kusiły :D hehe
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja zamówiłam od nich koński ogon, ale czekam i czekam... wybrałam największą długość przez co moje zamówienie się nieco chyba przeciąga. Mimo to pozytywne opinie kuszą i uzbrajaja w cierpliwość :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam doczepek ale ostatnio sobie zamówiłam :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie miałam doczepek ale w niedalekiej przyszłości mam zamiar sobie coś zamówić

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba każdy miał czas, w którym chciała zmian, ale bał się ich. Zresztą tak jak napisałas. Czekam na zdjęcia twoich włosów z tymi doczepkami :) Pozdrawiam

    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Udanego Święta Zmarłych, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądają naprawdę porządnie! Zajrzałam na ich stronę i bardzo mnie zaciekawiła :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chciałabym zobaczyć Twoje włosy po doczepieniu! Ja też dostałam taką propozycję, ale niesamowicie trudno dobrać jest kolor przez internet... W każdym razie mam nadzieję, że będzie Ci się dobrze korzystało z włosków ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem ciekawa efektu na Tobie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem jak najbardziej za, sama doczepiam. Minuta i od razu wyglądamy inaczej, lepiej!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja akurat mam na tyle długie włosy że nie muszę doczepiać ale zawsze ciekawiły mnie takie eksperymenty u innych dziewczyn ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka