Dobry wieczór, Milena!

Pierwsze dni kalendarzowej jesieni przywitałam z cudownym akcentem choroby. Na szczęście krótkotrwałej i już jestem w pełni sił. Z dnia na dzień pogoda nam się ochładza. Zanim się obejrzymy, wszyscy będziemy chodzić w grubych kurtkach. Jedyne co się marzy, to spędzać wieczory z kubkiem gorącej herbaty pod kocem. Niestety ja należę do osób, które nie mogą sobie na to pozwolić. Piszę to z wielką przykrością. Jesień znana jest ze złocistych liści leżących na chodnikach, ale również z przemyśleń. To czas, w którym człowiek zaczyna rozmyślać. U mnie jest to ponad poprzeczką. Mam ogromny mętlik w głowie, gubię się we własnych myślach. Obecnie mam tyle spraw do zrobienia, że nawet nie mogę się skupić i porządnie zlepić słowa. Przeczuwam, że to mój powrót do nocnego życia. Ostatnio, gdy zabieram się za wypełnianie obowiązków na dany dzień, wszyscy śpią. Uważam, że jest tak w obecnej chwili. Milenka pisze post, a reszta cywilizacji kładzie się do ciepłego łóżka. Chciałabym tak, chciałabym odpocząć. Są też plusy, w nocy lepiej się myśli, mogę się w spokoju uczyć. Dzisiaj miałam totalne urwanie głowy. Stąd wynika to co jest. Jesień już daje mi się w kości. Mimo wszystko, lubie ją. Urzekł mnie ten jesienny urok. Dobra, Milena stop! Koniec tego masła maślanego. Chciałabym dzisiaj przedstawić Wam kilka ubrań ze sklepu Sammydress. Zamówiłam sobie dwie bluzki: czarną i w kolorze pudrowego różu, legginsy, bluzę oraz dywanik. W skład zamówienia wchodziła jeszcze jedna bluzka, ale niestety jej nie otrzymałam. Mam nadzieję, że przyjdzie niebawem w oddzielnej paczce. Tak czy inaczej, wysłałam wiadomość i sądzę, że wszystko zostanie wyjaśnione. Mimo wszystko, jestem bardzo zadowolona. Wszystko jest takie, jakie chciałam. Materiał naprawdę godny polecenia, nie taki typowy "chiński". Do przesyłki i sposobu zapakowania nie mam żadnych zastrzeżeń. Polecam, warto zajrzeć. Zapraszam do oglądania zdjęć. Teraz lecę zrobić ostatnie rzeczy z listy i jak najszybciej spać. Jestem totalnie wykończona.  Marzę tylko o pójściu spać. Na życie nocne mogę pozwolić sobie w wakacje. W roku szkolnym nie wypada, prawda? 
pudrowa koszulka - KLIK | czarna koszulka - KLIK | legginsy - KLIK | bluza - KLIK | dywanik - KLIK

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Ślicznie wyglądasz. Nie lubię jesieni ani zimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zmień linki na bity.ly bo nie działają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem najlepsza stylizacje jest z wykorzystaniem tej bluzy <3
    Poklikane: 7.23, 9.95, 6.74, 6.50
    Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam ta czarna koszulkę - jest świetna i ma dobrą jakość.
    I lepiej działaj w dzień, a w nocy śpij - długo nie pociągniesz na nocnym trybie ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta druga stylizacja!! Pozdrawiam z Madrytu <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzezcy, śmieszny dywan :D Poklikane: $6.74 $6.50 $7.23 :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jaki zabawny dywanik!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze, że wyzdrowiałaś. Mnie też dopadła choroba ale na szczęście także nie na długo. Super te rzeczy, świetny dywanik.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie dopiero łapie choroba, czego bardzo nie chce :( Super ta bluza i bluzka z tą ręką :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepiej śpij w normalnych godzinach, bo to nie wychodzi potem na dobre. Bardzo ładne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo rzadko choruję (na szczęście). Bardzo podoba mi się różowa bluzka.

    r.koszulka - 6.74 cz.koszulka - 6.50 leginsy - 7.23 bluza - 9.95
    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To zamówienie wymiata haha, dobrze, że już jesteś zdrowa <3
    Aczkolwiek współczuję tego nocnego trybu, ja tak nie umiem, bo choćbym i 3 godziny siedziała, nic się w nocy nie nauczę..
    Świetne stylizacje :)
    Koszulka - 6,50$
    Legginsy 7,23$
    Bluza - 9,95$
    Koszulka - 6,74$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem Ciebie, też mam mnóstwo spraw na głowie i czasem człowiek po nocach wszystko robi, a jesień uwielbiam, ale raczej tylko ze względu na barwne kolory na drzewach
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też po powrocie do domu od razu chcę iść spać. :) Dywan jest boski.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też codziennie marzę tylko o tym, żeby iść spać, bo jestem tak zmęczona :(
    Świetny jest ten dywanik! :D
    Pudrowa koszulka-6.74
    Czarna koszulka-6.50
    Legginsy-7.23
    Bluza-9.95
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te gatki w moro, fajnie się prezentują.klik

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. zamówiłam sobie taki dywanik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonale wiem co znaczy " Gubię się we własnych myślach".
    Grunt to mieć coś co sprawi ,że chociaż jedno dla ciebie będzie wiadome i jasne. Szukaj tego.
    Nie przerzucaj się na noc bo roztrzaska to cię na kawałki.
    Rany ,wszyscy tu tylko o tych ciuchach!? Są bardzo ładne z drugiej strony. Ale. Eh. Chciałabym byś wiedziała, że dla mnie ważniejsze jest to co piszesz przed. Doceniam! Ja bym tak nie napisała.
    Podoba mi się to ,że zawsze dajesz coś od siebie, nie tylko zdjęcia stylizacji.
    Luna Mira
    luna-in-the-mira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie głupie jest to co napisałam, ale dobra...

      Usuń
    2. Właśnie nie jest głupie! Dziękuje za bardzo szczery komentarz, doceniam to <3 Dziękuje , naprawdę <3

      Usuń
  19. Chyba każdy czasami tak ma, że myśli za dużo :) Poza tym - świetny koc! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki świetny dywanik!
    Bardzo podobają mi się bluzki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacje,
    dużo osób choruje już na początku roku

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  22. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przez dwa ostatnie lata wypracowałam sobie kładzenie się spać max 22.30 w tygodniu, tym bardziej, że w teraz w lo codziennie mam budzik o 6.15. Sen jest bardzo ważny, czasem, gdy nie mogę zasnąć to rzeczywiście zaczynam rozmyślać nad sobą i życiem, choć i na to jestem zbyt wyczerpana o tej godzinie. Ale w późniejszym czasie może to się odbić na Twoim zdrowiu:(.

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio też jestem często zmęczona i przytłoczona próbami pogodzenia zrobienia wszystkiego czego chcę. Ale nie daję się i dążę do celów. Tego życzę i Tobie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny kocyk/dywanik ♥ Pozdrawiam ciepło i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Doskonale wiem, o czym mówisz, a raczej piszesz. Sama ostatnio zarywam nocki i siedzę do późna ucząc się lub pisząc posty na moim blogu. Jednak chcę się naprawdę przyłożyć, bo dobra ocenka daje mi mnóstwo motywacji!
    Śliczne zdjęcia, ten kocyk jest boski!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne stylizacje!!!!

    http://marii-marrii.blogspot.com/2016/10/pierwszy-post.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja powoli żegnam się z lekką chorobą również ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post i bardzo ciekawe stylizacje!
    Blog oczywiście obserwuję
    Pozdrawiam ciepło i jeśli masz ochotę wpadnij do mnie :)
    Miłego dnia!

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj chyba serio nie wypada. Ja zaczynam studia i ciężko mi się przestawić na normalne godziny spania, bo do tej pory kładłam się koło 1-2, a tu nagle trzeba wstać o 6 :(
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne spodnie! :)

    Pozdrawiam <3
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też niestety byłam chora na początku października, nienawidzę takiej pogody, ciągle zimno i pada, czuję się jak w Anglii. Cudowne są te outfity!

    http://mvrcelia.blogspot.com/2016/10/wspopraca-dressily-halloween-duzy.html ZAPRASZAM DO MNIE NA DUŻY KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne stylizacje ;) Wszystko do siebie niesamowicie pasuje :D

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka