Dresslily Halloween

To dziwne jak wszystko ulega przyśpieszeniu. Czas nieubłagalnie, niepostrzeżenie przelatuje nam między palcami. Ubolewam nad tym. Ludzie zamiast starać się spowolnić upływające sekundy, minuty i godziny, jeszcze bardziej nadają tempa. Kilka lat temu w grudniu, rok temu w listopadzie, a obecnie dnia dzisiejszego dostrzec można przejawy zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Nic z tym nie zrobimy, trzeba się dostosować. Czas pędzi, nie zatrzymuje się na czerwonych światłach. Już niedługo, dosłownie za tydzień będzie amerykańskie święto Halloween. Nie trudno zauważyć, iż popularne staje się w coraz większej ilości państw. Nie omija również Polski. Z tej okazji sklep Dresslily przygotował specjalne przeceny. Chciałabym Wam przedstawić kilka perełek z ich oferty. Poniżej możecie zobaczyć rzeczy, które mnie zainteresowały. Zapraszam do sklepu.  Tam możecie znaleźc dużo więcej świetnych rzeczy. Genialny asortyment. Obchodzicie Halloween? Macie jakieś fajne wspomnienia z tym dniem?
KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4
KLIK 5  |  KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8
KLIK 9  |  KLIK 10  |  KLIK 11  |  KLIK 12

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę minimum 3 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam: 

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Świetny wybór, sam jak ostatnio robiłem przegląd wpadło mi kilka Hallowenowych rzeczy w oko :)
    Ceny:
    1.62/ 2.33/ 10,61
    Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądają te hallowenowe komplety. Ja jednak nie obchodzę tego święta, więc nie skorzystam :D

    https://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przebrania :) na tą maskę nawet polowałam na ali i miałam kupować ale ostatecznie darowałam sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne rzeczy! Idealne na Halloween.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana poklikałam w pierwsze 6 linków, klik - 25,80$, 17,87$, 33,48$, 18,51$, 10,61$, 3,31$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne rzeczy na Halloween! Tylko ja go nie obchodzę :/
    Poklikałam w każdy linki;
    1) $25.80 (sale)
    2) $17.87 (sale)
    3) $33.48 (sale)
    4) $18.51 (sale)
    5) $10.61 (sale)
    6) $3.33 (sale)
    7) $6.80 (sale)
    8) $19.28 (sale)
    9) $2.33 (sale)
    10) $1.64 (sale)
    11) $4.35 (sale)
    12) $3.05 (sale)
    W każdym byłam ponad 50sek;;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne to kostiumy, ja jednak nie obchodzę Halloween, więc mi się nie przydadzą ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny:
      Klik 1 - $25.80
      Klik 5 - $10.61
      Klik 9 - $2.33

      Usuń
  8. Świetne rzeczy kochana :) Oczywiście klikam jak zawsze.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie moje wspomnienia z Halloween są cudowne, a szczególnie zbieranie cukierków :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre rzeczy wyglądają genialnie! :D
    10 - 3.05
    11 - 4.35
    12 - 1.64
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkałam kiedyś w Irlandii, tam obchodzi się Halloween, więc i ja obchodziłam. Uwielbiam to święto. Szkoda, że w Polsce się je nie obchodzi. Przecież chodzi o zabawę, a nie o jakieś wierzenia :) Pozdrawiam ciepło :)
    www.alexandra-perzanowska.blogspot.com

    Klik 6- $3.33
    Klik 9- $2.33
    Klik 10- $1.64
    Klik 3 -$33.48

    OdpowiedzUsuń
  13. Great selection dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja halloween bardzo lubię. Te święto zawsze mi się kojarzy z jesienią :D Chciałabym kiedyś przeżyć takie halloween w Stanach :D Kliknęłam w kilka linków! 25.80 | 17.87 | $33.48 | 18.51
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne propozycje :)

    poklikałam - 5- $10.61, 6- $3.33, 7- $6.80, 8- $19.28 :)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy konkurs. Mają bardzo tematyczne stroje. Jednakże ja nie obchodzę, aż tak Halloween. Chyba już kolejny raz wspomnę - masz śliczny design *-*

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna jest ta pomarańczowa bluza

    OdpowiedzUsuń
  18. konkurs jest bardzo ciekawy, ale ja nie obchodze halloween :)

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie obchodzę tego święta, aczkolwiek wybrałaś fajne rzeczy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikane , fajne propozycje
    marrstyle.blogspot.com Mogłabyś u mnie poklikać ?

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie to nie obchodzę tego święta, ale propozycje sa super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stroje. Calkiem nie dawno zastanawiałam sie wlasnie nad zakupem tego czerwonego chokera.

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanego wieczoru :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka