Drzewo pełne drobiazgów

Siadam na krześle, łapię głęboki wdech, otwieram kartę blogera i.. mętlik. Dość często ostatnio używam tego słowa, aczkolwiek ono idealnie opisuje mój stan. Niektórzy blogerzy mają do czynienia z brakiem weny, lecz nie ja. Natomiast ja mam problem z pozbieraniem myśli, uformowaniem w całość i przelaniem ich na kartę, która świeci białym blaskiem i pustką. Tak to już jest - jesień. Jednym z minusów tej pory roku jest to, iż jestem senna ( tak jak pewnie każdy) i trudno mi się skupić na czymkolwiek. Niestety ewidentnie wychodzi to na pracach klasowych. No cóż, trzeba jakoś przebrnąć. Ostatnio wraz ze swoim chłopakiem zastanawiałam się nad reaktywacją grupy na facebook'u. Co o tym myślicie? Koniecznie napiszcie jakie jest Wasze zdanie na ten temat. Tymczasem przejdę już do głównego wątku. Ostatnio w moje ręce wpadła paczka z firmy Born Pretty Store. Jestem straszie zadowolona z przesyłki. Zamówiłam dwa naszyjniki dla par oraz stojak na biżuterię. Najpierw zacznę od pierwszego naszyjnika "Best friends". Serduszko w kolorze srebra bardzo mi się spodobało. Idealne dla przyjaciół. Koszt wynosi $2.39. Tak jak wszystko na tej stronie, cena jest niska. Można go znaleźć klikając tu. Kolejną rzeczą jest kolejny naszyjnik, tym razem z napisem "I love you". Można połowę serduszka, które jest wyjątkowe jak widać, podarować swojej drugiej połówce. Na stronie są różne kolory oraz rodzaje wisiorków do niego. Jeśli jesteście zainteresowani, znajdziecie go klikając tu za $2.53. Ostatnią rzeczą ( moją ulubioną ) jest stojak na biżuterię w kształcie drzewka. Co tu dużo opisywać, jest świetny. Nareszcie moja biżuteria nie będzie latała po wszystkich kątach i będzie porządek. Oto link do drzewka. Można go kupić za $6.29. Cena większa od poprzednich, ale bardzo warto. Całość paczki można zobaczyć na zdjęciach. Tak na koniec: Z okazji tego, iż jesień już daje o sobie znać, przygotowałam małą listę ubrań na chłodne dni. Ubrania pochodzę z asortymentu sklepu Shein. Całość znajduje się na końcu wpisu.
KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK
KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę minimum 3 powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam: 

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. Widać że drobiazgi fajne i z pewnością spełniają się. Często nie wiem co napisać w nowym poście, a pomysłów setka. Jednak jak przerodzić wszystkie kłębki myśli w jedno? Czasem to naprawdę trudne:)

    Pozdrawiam! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drzewko super wygląda!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post zapraszam również do mnie dopiero zaczęłam więc proszę o kom i obs :)
    http://pasjaharcerstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjniki bardzo fajne ale wolę coś delikatniejszego - na szyi wydają się duże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bawię się już w takie naszyjniki, ale są śliczne, a drzewko miazga, nie widziałam jeszcze takiego stojaka w jakimikolwiek sklepie stacjonarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne naszyjniki, kochana poklikałam ci we wszystkie linki - podaję kilka cen 22,93$, 17,53$, 25,63$, 22,93$, 20,23$, 6,73$, 5,39$, 18,88$ :) Jeśli będziesz potrzebowała klików - pisz śmiało, zawsze się chętnie odwdzięczam : Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie drzewko bardzo by mi się przydało. Wisiorki świetnie się prezentują! Ciekawa jestem czy są dobre jakościowo i z czasem nie zczarnieja :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie drzewko bardzo by mi się przydało. Wisiorki świetnie się prezentują! Ciekawa jestem czy są dobre jakościowo i z czasem nie zczarnieja :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne drobiazgi idealne na prezent dla drugiej połówki. Bardzo podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju ale śliczne sa te naszyjniki! Poklikane ;3

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba to serduszko "best friends".

    Ceny
    $16.99 $12.99 $18.99 $16.99 $4.99 $3.99

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię takie "drobiazgi" ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne naszyjniki! :)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze znany mi jest ten mętlik w głowie, kiedy muszę napisać post. Z czasem wena przyjdzie! ;*
    Jaaakie śliczne te naszyjniki ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny sposób na organizację!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zawsze kłopot z przechowywaniem biżuterii ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Super drzewko, mam takie podobne drzewko na kosmetyki, tyle, że różowe, haha ;P Bardzo ładne naszyjniki :) Poklikane : 17,53$, 25,63$, 22,93$, 20,23$, 6,73$, 5,39$, 18,88$

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, te łańcuszki są genialne ♥ To drzewo również wygląda bardzo oryginalnie, pierwszy raz się z takim czymś spotykam ;)
    Wybrałaś świetne rzeczy, te dwie bordowe bluzy są cudowne ♥
    Ceny: US$16.99 US$12.99 US$18.99

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Żółte skarpety i poncho(?) to coś dla mnie!! :-D Cudne, jesienne kolory. Nie martw się Milena! ;-) każdy o tej porze nie ma na nic siły.. Ale już za ok 70 dni Święta i potem już tylko czekać na wiosnę ;-)) Buziaki! :-)
    ~Wera

    OdpowiedzUsuń
  20. takie drzewko to świetne rozwiązanie, strasznie plącze mi się biżuteria bo wrzucam ją niestety gdzie popadnie,przydałoby mi się coś na nią ;<
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny dodatek, bardzo praktyczny, linki kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne naszyjniki, stojaczek tak samo :D
    linki kliknięte ceny:
    1 rzecz: $16.99
    2 rzecz: $12.99
    3 rzecz: $18.99
    4 rzecz: $16.99
    5 rzecz: $14.99
    6 rzecz: $4.99
    7 rzecz: $3.99
    8 rzecz: $13.99
    9 rzecz: $48.99
    10 rzecz: $24.99
    pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam dokładnie to samo -nieważne ile śpię i tak w tej porze roku jestem wiecznie zmęczona. Bardzo fajny post ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 $16.99
    2 $12.99
    3 $18.99
    4 $16.99
    5 $14.99
    mam nadzieje, że pomogłam! :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanego wieczoru moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wygląda, gdy pary mają coś dopasowanego, np. naszyjniki, koszulki. :D

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne naszyjniki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny ten stojaczek! Co do biżuterii - od pewnego czasu zdecydowanie preferuje jednak złoto ;)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś chciałam kupić taki naszyjnik, ale nigdy nie mogłam znaleźć tego idealnego, jednak tej jest naprawdę śliczny!♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post, piękne naszyjniki :)
    Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za obserwacje :)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post, piękne naszyjniki :)
    Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za obserwacje :)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Biżuteria jakoś nie przypadła mi do gustu, ale drzewko jest genialne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne naszyjniki. Mi takich brakuje :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Very Nice !
    Kiss, Lidy
    https://www.luxetoutou.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezentuje się naprawdę ładnie! :)
    pozdrawiam, https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To drzewko jest świetne.Mi by takie coś się nie przydało,ponieważ nie mam za dużo biżuterii jedynie co noszę to medalik.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie urocze to drzewko :)

    Miłego weekendu!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne naszyjniki i drzewko, chciałabym takie tylko białe <3 poklikane

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne rzeczy )
    https://marrstyle.blogspot.com Zaprszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna biżuteria :)
    Dziękuję za polecenie bloga! :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka