Jesień & początek zimy - Shein

Śledząc Wasze wszystkie komentarze pod ostatnim wpisem, nie trudno zauważyć, iż większość z Was nie obchodzi Halloween. Postanowiłam sprostować zaistniałą sytuację i zrobić drugą listę. Tym razem jest ona w tematyce jesienno-zimowej ( szala jest przechylona na jesień ). Muszę przyznać, że nie uśmiecha mi się robienie dwóch sklejek pod rząd, aczkolwiek w tym wypadku posłuży to jako pomoc dla dwóch stron. Mój mętlik znowu powrócił, zamęt i brak czasu. Ostatni weekend był cały w biegu. Pomimo zapasu zdjęć, nie wyrobiłabym się z przygotowaniem perfekcyjnego wpisu. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, jeśli mieszanka stylizacji i przemyśleń pojawi się w sobotę, a teraz kilka inspiracji modowych. Moda, trendy nieustannie ulega zmianom. Warto wiedzieć co teraz się nosi. Wszystko zmienia się bardzo szybko. Trendy na jesień i zimę 2016/2017 nie są wcale proste. Projektanci wysoko postawili poprzeczkę lansując lata 80., folkowe hafty i ubrania za duże o dwa rozmiary. Obecnie nie czuję, by to był mój styl. Wolę klasyk, ale kto wie co będzie za miesiąć, a nawet kilka dni. Mimo wszystko, razem z Shein przygotowałam dla Was zwykłe, proste dwie stylizacje. Nie każdy idzie za modą i nie każdemu to musi się podobać. Szykując stylizacje, chciałam zrobić je uniwersalne, by pozytywnie odebrało je jak najbardziej liczne grono. Ważne, by czuć sie wygodnie i swobodnie. Co myślicie na ten temat? Wolicie proste stylizacje, czy kierujecie się panującym trendy?
sweter  |  spodnie  |  płaszcz  |  kapelusz  |  buty 
koszulka  |  bluza  |  spodnie  |  buty  |  plecak 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę minimum 3 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:
http://pasjeweroniki.blogspot.com/
http://justlittlewhiner.blogspot.com/
http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Heh, a ja zawsze w jakiś sposób obchodzę Halloween :)
    Bardzo ładne ubrania, zwłaszcza sweterki.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy! Poklikane:9.99$ 23$99 21.99$ ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter:US$12.99
    plecak:US$15.99
    spodnie z pierwszej stylizacji:US$19.99
    ja wole proste stylizacje :)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest baaardzo w moim guście, dlatego aż z ciekawości sprawdziłam ceny :P Druga już trochę mniej, ale też bym założyła.

    Sweter $12.99, spodnie $19.99, płaszcz $29.99, kapelusz $9.99, buty $47.99

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawy nam tu pokazałaś, poklikałam - 13,53$, 32,48$, 29,77$, 4,68$, 21,65$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja,rowniez halloween nie obchodze ;) 1 stylizacja to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te rzeczy, hallowen też nie obchodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na blogu jeśli chodzi o tematykę Halloween to samo, cóż..:)
    Świetne ubrania wybrałaś, poklikałam.
    Czarny płaszcz - 29,99$
    Jeansy - 21,99$
    Buty - 33,00$
    T-shirt ze słoniem - 9,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te stylizacje!
    Oczywiście biorę udział w konkursie, bo dopiero zaczynam i coś takiego baardzo mi pomoże! :)
    BUTY US$33.00
    SWETER US$12.99
    KOSZULKA US$9.99
    ♥ ♥ ♥ ♥
    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja cudowna :)

    1$9.99
    2$23.99
    3$21.99

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też ostatnio nie mam czasuu.
    ale uwielbiam jesień!~


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikałam we wszystko ;)
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje nie w moim guście, ale to prawdopodobnie ze względu na wiek :) Co do Halloween to sama idea w Stanach i innych krajach mi się podoba, aczkolwiek w Polsce nijak Halloween nie obchodzę, bo i nie ma jak, a robienie na siłę jakiejś tematycznej imprezy nie jest również w moim guście :)


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie rzeczy bardzo fajnee :D
    Ale najbardziej do gustu przypadł mi sweterek :D
    US$33.00
    US$23.99
    US$21.99
    Poklikałam również :D

    Zapraszam :D
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza propozycja bardzo mi się podoba. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ubrania, poklikane :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się te szare botki <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się ten szary sweter.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny szary sweterek :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne są te propozycje :) Podoba mi się sweterek
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raczej przy wyborze jakichkolwiek ubrań stawiam na komfort noszenia i minimalizm. Nie lubię przesadzonych stylizacji :)

    Ceny:
    Sweter z kapturem: $23.99
    Koszulka ze słoniem: $9.99
    Buty z platformą: $33.00
    Szare botki: $47.99
    Płaszcz: $29.99
    Szary sweter: $12.99


    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś! I ogólnie bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne rzeczy, jak najbardziej zgadzam się, że stylizacje są uniwersalne. Uwielbiam obie propozycje, a rzeczy o dwa rozmiary za duże, to jak najbardziej mój styl ;)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie fajne propozycje! :)
    kapelusz:US$7.99
    bluza:US$23.99
    bluzka ze słonikiem:US$9.99
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten sweterek i jest świetny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy! Ja Halloween prawdopodobnie obchodzę, bardzo lubię ten zwyczaj zbierania cukierków :)
    13,53$, 32,48$, 29,77$, 4,68$, 21,65$

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne rzeczy, zupełnie w moim stylu. śliczny nowy wygląd bloga :)
    spodnie $21.99
    plecak $15.99
    buty $33.00
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sweter!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy sweter najlepszy!


    http://www.strong-power.pl/
    zapraszam na nowego bloga, jeśli ci się podoba,zapisz się do newslettera!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy wybrałaś ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka