Najciemniej jest pod latarnią

Świat jest skomplikowany. Ciągle odkrywamy go na nowo. Człowiek nieustannie poszukuje odpowiedzi na pytania, informacji, a także wielu innych rzeczy. Ciągle coś gubi się "samowolnie". Jest, a potem tego nie ma. Rozpływa się w powietrzu; zatraca się jak kropla w morzu. My - ludzie - denerwujemy się, gdy nie możemy znaleźć konkretnej rzeczy, nie osiągamy tego co chcemy. Człowiek potrafi przewrócić cały dom do góry nogami, by odnaleźć coś, lecz na marne. Instynkt podpowiada nam najdziwniejsze miejsca, w których mamy szukać, lecz najciemniej jest pod latarnią. Życie nauczyło mnie szukać tam, gdzie najmniej tego się spodziewamy. Nie chodzi mi tylko i wyłącznie o rzeczy materialne. Można przełożyć to również na wartości duchowe. Idealnym przykładem jest często wspominana miłość. Dziewczyna szukająca chłopaka nie dostrzega miłości, która może przechodzić, przemykać się obok jej nosa. Blisko niej może stać najlepszy przyjaciel, który być może chciałby być kimś więcej w jej życiu. Stara się, a ona tego nie dostrzega. Człowiek często ma założone klapki na oczach, zwłaszcza w przypadku niektórych sytuacji. Należy je zdjąć. Pisząc ten post moim zamiarem jest pomoc w pozbyciu się zasłon. Szukajmy efektywnie. Jak? Wystarczy poszukać tam, gdzie najmniej się tego spodziewamy. Zobaczysz zmiany, a otaczająca Cię przestrzeń stanie sie jaśniejsza. Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania, chcesz dowiedzieć się nowych rzeczy - zapraszam na portal kobieceporady.pl . 
koszulka - Sammydress

Zapraszam do Sammydress!
KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę koszulki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. Właściwie to na moja tutejsza sytuacje otworzyłas mi oczy. Może faktycznie coś czego szukam jest tuz obok mnie, kompletnie nie zwracając na to uwagi...
    Pozdrawiam!
    Cena koszulki: $6.80
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nice casual outfit..i like your tee
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. I love a solid black outfit. You rock the look in this, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się, najlepiej szukać tam gdzie najmniej byśmy się spodziewali :) Poklikałam - 6,80$ :) Powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Ciekawe miejsce do zdjęć :)
    Koszulka 6.80$
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Ciekawe miejsce do zdjęć :)
    Koszulka 6.80$
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, najczęściej znajdujemy coś tam, gdzie najmniej byśmy się tego spodziewali. Bardzo fajny post i zdjęcia. W tej koszulce to się zakochałam :D
    6,80$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tobą, często tak jest że te najlepsze rzeczy już mamy jednak ich nie dostrzegamy. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, że np. najczęściej miłość znajdziemy tam, gdzie byśmy w ogóle nigdy jej nie szukali.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega wyglądasz <3 Śliczna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmmm... Ja zatem, przekonałam się na własnej skórze, iż miłości przychodzi wtedy gdy najmniej się jej spotykamy i przede wszystkim, kiedy jej nie szukamy. Ona sama przyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka ma świetny napis :)
    Super plener !

    Pozdrawiam <3
    http://273-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie się ostatnio tyle dzieje.....czasami aż ciężko nadążyć. Bardzo ładne zdjęcia. Super koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post. Świetne zdjecia;)
    6,80$
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama prawda. Czasami przez te klapki na oczach może nas ominąć coś wyjątkowego.

    koszulka-$6.80
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna koszulka! :)
    $6.80 :)
    Pozdrawiam :*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja...
    Super ta koszulka, kliknęłam :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w wishlist o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem zwłaszcza w naszym wieku wszystko wydaje się skomplikowane... Dlatego czasem trzeba wrzucić na luz!

    U mnie fajny konkurs - do wygrania plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Photos are amazing!
    i follow you♥
    https://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się to co napisałaś. Pamiętam jak kiedyś zeszytu zgubionego szukałem i cały dom przeszperałem, a był gdzieś między książkami. Zgadzam się również z tym, że przekłada się to na wartości duchowe, myślę, że po latach często ludzie dopiero odkrywają swoje błędy
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te klapki przysłaniają nam czasem naprawdę dużo... za dużo.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Bardzo ciekawy i mocno życiowy wpis, gratuluje weny, naprawdę! I oczywiście zgadzam się z Tobą jak najbardziej, byłem świadkiem wielu taki przypadków. Ktoś się stara i szuka myślami za horyzontem natomiast szczęść stało tuż obok ;) ! czas "Otworzyć oczy"! Zapraszam do zaobserwowania, tematyka fitness i wspólna motywacja :) ==> www.fitlov.blogspot.com <== Daj znać czy się podoba! Pozdrawiam Tomek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie opisane - przykład z miłością doskonale przedstawia moją sytuację:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że lubisz trzymać się za głowę^^ Fajna koszulka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz rację.Kiedyś miałam klapki na oczach i nie dostrzegałam tego co jest obok mnie tylko szukałam gdzie indziej.Teraz już widzę jaki błąd popełniłam i wiem,że powinnam szukać w oczywistych miejscach.Tym postem wiele mi uświadomiłaś.

    Obserwuje!
    http://weruczyta.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  27. Udanego wieczoru moja droga:)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. masz racje, powinnismy od czasu do czasu na uwage na wazniejsze rzeczy spojrzec, nie tylko materialne :) motywujacy post, lubie takie :) bardzo ladnie wygladasz :) pozdrawiam :)



    AALLEEKKSS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Staram się tak żyć, teraz wprowadzam wiele zmian, mam nadzieje że sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie mówisz, ale mi wydaje mi się, że czasem gubimy się i bez względu na to co się dzieje wokół nie wiemy czego chcemy, co jest dla nas dobre, a co wydaje nam się być dobrym. No i fajny t-shirt :)

    zapraszam i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mignęła mi kiedyś ta strona z poradami :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. widzialam juz kiedys ta strone! super koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post. To prawda, że bardzo często umyka nam to co tak naprawdę ciągle było na wyciągnięcie ręki, lecz my tego nie dostrzegaliśmy. Fajna bluzka :D Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz śliczne włosy. :) Ciekawie napisany post, ze stroną, jaką podałaś pod jego koniec nigdy się nie spotkałam. A może mi gdzies mignęła... No ja nie wiem. :D
    Zdjęcia bardzo mi się spodobały. Cena koszulki to $6.80.

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Warto czasami rozejrzeć się blisko siebie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  36. genialna koszulka! klikam 6.80$ i pozdrawiam :)

    http://fashion-is-my-cocaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna koszulka :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno nie byłam na Twoim blogu.. rok? Posty dalej tak ciekawe jak były! Buziaki
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się w twoim blogu! A jestem tutaj pierwszy raz... i zostaję z tobą:)
    Zapraszam też do mnie:
    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Me encanta el look, estás guapísima!! https://bohoclosetblog.com/2016/10/24/bailarinas-con-tiras/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnee Ciuchy! <3


    http://olaabo.blogspot.com/2016/10/zaufanie.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Przykład z miłością miał odzwierciedlenie rownież w moim życiu.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka