Najważniejsze w życiu za pomocą życzenia

Mała,  lecz bardzo cenna.  Niezwykle złota rybka spełniająca życzenia. A gdyby tak każdy człowiek posiadał w swoim życiu swoją własną skarbnicę życzeń, jakie byłoby Twoje? Czy to nie byłby ogromny dylemat? Na świecie jest tyle rzeczy w zasięgu naszej ręki. Wiele możliwości. Życie jest jedno. Człowiek chciałby posiadać wszystko, by wykorzystać swój żywot jak najlepiej tylko można, chciałby żyć wygodnie. Wracając do życzeń.. Jestem przekonana, że większość społeczeństwa pomyślałaby o rzeczach materialnych. W myślach przemknęłyby się pieniądze, ubrania i inne wartościowe rzeczy. Niestety ludzie są materialistami. Bez pewnych rzeczy, życie byłoby nie możliwe, a dokładniej skomplikowane i trudniejsze w przejściu. Rzeczy materialnych w porównaniu do duchowych jest o wiele więcej. A co tak naprawdę w życiu najbardziej się liczy? Kariera, uroda, pieniądze. Nie, nie i jeszcze raz nie! W życiu dla człowieka najcenniejsze powinno być zdrowie, miłość, rodzina i pasje. Powinno, ale nie zawsze tak jest. Więc czemu mamy do tego nie dążyć, nie iść w tym kierunku? Człowiek powinien starać się osiągnąć stan szczęścia. Nawet jeśli nowy komputer jest tym kluczem, pomyśl czy warto zmarnować życzenie na tą akurat rzecz. Przecież ten sprzęt daje Ci chwilowe szczęście. Szybko może się zniszczyć, bądź znudzić. A nawet jeśli posiadałbyś ten komputer, ale zdrowia już nie. Nie było by kolorowo. Ważniejsze są rzeczy duchowe. Ludzie w średniowieczu nie znali takich wynalazków, a przetrwali je najwet lepiej niż nie jeden współczesny człowiek. Lepiej skupić się na najbardziej porządanych wartościach i do nich dążyć.  Prawda? Jesli chodzi o mnie, swoje życzenie poświęciłabym dla zdrowia. Ostatnio słabo nam się żyje razem. A Ty co byś wypowiedział? 
sweterek - Zaful  |  bluza - Zaful  |  zegarek - Zaful  |  bransoletka - Zaful

 KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam: 

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Mądrze napisane :) My także poświęciłybyśmy to życzenie na zdrowie lub szczęście :) Bo szczęście dużo kryje :) Szczęściem może być zdrowie, miłość, a nawet pieniądze :) Super rzeczy z Zaful ;) Oczywiście poklikane: 23.36, 12.15, 3.91, 2.56 :) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. A może tak przewartościować urodę na coś zupełnie wewnętrznego? Uroda wewnętrzna, piękno serca. To jest dopiero atrakcyjne :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post!

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj sobie myślałam że gdybym miała do wyboru jedno życzenie chciałam by zobaczyć się jeszcze z dziadkiem!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że też wybrałabym zdrowie <3

    sweterek-$23.36
    bluza-$12.15
    zegarek-$3.91
    bransoletka-$2.56

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam sobie niedawno tą bluzę! Ale wciąż czekam :/
    Świetna stylizacja.
    A co do posta; oj tak, to byłby niezwykły dylemat!
    Bluza - 12,15$
    Sweter - 23,36$
    Zegarek - 3,91$
    Bransoletka - 2,56$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądrze napisane, oj tak masz wielką rację!
    Na świecie przydałyby się inne wartości oprócz materialnych :)
    1. sweter $23.36
    2. bluza $12.15
    3. zegarek $3.91
    4. bransoletka $2.56
    Ładnie wyglądasz :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie tematy na blogach, takie głębokie, takie mocno wchodzące w głowę, oraz w serce. Dla mnie idealne. Więc moim zdaniem, to wszystko co jest i co mamy nie jest warte nawet naszych życzeń. Bo to nie jest warte czegoś o czym byśmy mogli marzyć. Są w życiu rzeczy o wiele ważniejsze jak np. nasze zdrowie, to powinno być wykorzystane w najgorszych przypadkach na życzenie, no i jeszcze jest szczęście- równie ważne. Bez szczęścia życie nie ma sensu. Moim zdaniem. Więc cieszmy się z tego co mamy, ale o to nie prośmy, nie marzmy, bo to rzeczy zgubne.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze jest zdrowie i miłość, później możemy marzyć o innych rzeczach, które można sobie kupić. Fajny sweterek, pomagam i klikam. Jeśli możesz zrób to samo u mnie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, druga też ale jednak ta pierwsza bardziej przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że też wybrałabym zdrowie, a konkretniej, abym nie zachorowała na żadną poważną i przewlekłą chorobę, typu rak (odpukać!) i właściwie życzyłabym od razu tego dla każdego człowieka.

    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieraz sobie myślę, że ludziom, którzy żyli bez telefonów było lepiej. Ze względu na to, że więcej czasu spędzali na zewnątrz ze znajomymi. Ja wybrałabym zdrowie dla mnie i dla moich bliskich... Rodzina jest najważniejsza!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze napisane. Dla nie których telefony i social-media są "wszystkim". Nie doceniają tego co jest naprawdę piękne :(...
    sweterek- 23,36$
    bluza 12,15$
    zegarek 3,91$
    bransoletka 2,56$

    Cudownie wyszłaś na tych zdjęciach :)!

    zapraszam :)!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak byłam mniejsza to zawsze sobie myślałam, żeby moim życzeniem była możliwość wybrania stu kolejnych życzeń :D.
    Myślę, że wybrałabym zdrowie, szczęście i miłość! Bo rzeczy materialne nie są na tyle ważne :)

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz;) No masz sporo racji, że ludzie to materialiści. Niestety

    Zapraszam do mnie: szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo życiowe.Ja także wybrałabym zdrowie.Niby jestem zdrowa,ale czuje,że coś złego dzieje się w moim organizmie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nie wiem co bym wybrała, jest naprawdę wiele jak zdrowie, miłość badź przyjaźń, wszystkie bardzo ważne.

    Zapraszam! Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz i uroczy piesek :D
    1. $23.36
    2. $12.15
    3. $3.91
    4. $2.56

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Piesio uroczy, świetne ubrania, linki kliknięte - 23,36$, 12,15$, 3,91$, 2,56$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :)
    Obie stylizacje świetne :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - ważniejsze są dobra duchowe, nie materialne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam pojęcia. To wymaga głębszej refleksji, tak jak napisałaś :)
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą, że najważniejsze jest zdrowie, miłość, rodzina ale niestety żyjemy w czasach, że aby przeżyć potrzebujemy tych pieniędzy i to też jest ważne. Głowa rodziny ktora pracuje non stop żeby zapewnić swoim najbliższym jak najlepsze życie robi to z miłości do nich, w tym przypadku krąg się zamyka.

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zdjęcia, fajny post :) http://paulaparszewska.blogspot.com/2016/10/hejka-kochani-dawno-mnie-tu-nie-byo_5.html zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny post. Kocham Twoje profilowe :)) !!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja swoje życzenie również przeznaczyłabym na zdrowie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet tytuły twoich postów sprawiają, że mam poczucie, że trafiłam właśnie na mądrego bloga.
    Materialne dobra są ważne, ale nie najważniejsze. Bycie po prostu i aż szczęśliwym to mój cel, do którego staram się dążyć i myślę, że trzeba do niego dążyć każdego dnia. Tak więc uważam, że zdrowie, miłość, pasje, szczęście to takie wartości, o których nie powinniśmy zapominać.
    Z przyjemnością obserwuję :)
    23,36$, 12,15$, 3,91$ (nie wierzę w tak niską cenę za zegarek xD),2,56#
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim jedynym życzeniem jest to, abym była szczęśliwa.
    Poklikane: 23.36$, 12.15$, 3.91$ i 2.56$

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zapewne wybrałabym rzecz materialną. Nie pomyślałabym o zdrowiu czy innych rzeczach. Ten sweterek jest cudowny! $23.36 | $12.15 | $3.91
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze, mam przez ciebie rozmyślenia.
    Nie mam pojęcia co bym wybrała :) Świetnie napisane :*
    Pozdrawiam :)
    https://xpatrycja.blogspot.com/
    Poklikałam :*
    $ 23,36 , $ 12,15 , $ 3,91 , $ 2,56 .

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację, że większość ludzi należy do materialistów :/ Ja chyba również wybrałabym zdrowie, wszystko inne da się osiągnąć, a zdrowia niestety nie można kupić :/
    Świetny post, świetnie wyglądasz w tym sweterku, zaś bluza ma genialny napis! :D
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wyszłaś, ale zupełnie nie podoba mi się tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dzień padał deszcz. Zdjęcia są robione właśnie w trakcie, gdy padało. Nie chciałam za bardzo oddalac się od domu :)

      Usuń
  33. Super post! Fajny piesio :)
    Zapraszam vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz racje, ale dla ludzi, którzy są bardzo biedni pieniądze byłyby przepustką do lepszego życia, chociaż te najmniejsze
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka