O tym się mówi - Sammydress

Od pewnego czasu planowałam zabrać się właśnie za ten wpis. Aczkolwiek ciągle przekładałam mówiąc w myśli "Może jeszcze nie teraz?". Wynika to tylko i wyłącznie z tego, że naprawdę chcę się przyłożyć i wszystko napisać na ten temat, a zazwyczaj miałam za mało czasu na ten post. Dzisiaj się zebrałam i wreszcie spełnię swoją intencję. Temat pewnie wszystkim znany, o tym się mówi, obija się często o uszy.  Chodzi o współpracę, a zawężając tematykę: współpracę pomiędzy firmą a blogiem. Zdania na ten temat są różne. Jedni są przeciwni, kolejni wręcz przeciwnie. O możliwości współpracy ze sklepami dowiedziałam się już po półrocznej twórczości swojej strony internetowej. Nigdy nie dostałam na ten temat złego komentarza, więc możecie powiedzieć, że nie mam prawa wypowiadać się na ten temat. Mimo to słyszałam wypowiedzi innych blogerów, iż dostali niemiłe komentarze dotyczące współprac. Ja mam podzielne zdanie. Jeśli blog został założony z myślą tylko i wyłącznie o darmowych ubraniach, kosmetykach to jest to karygodne. Uważam, że współprace powinny być jako małe wynagrodzenie za cały wkład, który wkłada autor. Lecz ważne, by nie zapominać o swojej roli. Czasami praca z firmami potrafi zepsuć bloga i autora. Jak? Post głównie o produktach, wszędzie prośby o wejścia w linki, a tekstu brak. Wy, Czytelnicy od razu to wyczujecie. Może i ja współpracuję z firmami, aczkolwiek stawiam to na drugim miejscu. Głównie staram przywiązywać się do tego co piszę. Chcę przekazywać jak najwięcej i większość serca wkładam w te zdania przelane na bloga. Mam nadzieję, że odbieracie mnie właśnie z tej perspektywy. Jeśli ktoś tworzy swoją witrynę już przez dłuższy czas, odzew od czytelników jest w miarę dobry, to warto pomyśleć o takim ciasteczku za dobrą pracę. Jeśli jesteś blogerem i nie wiesz jak zacząć, pomogę. Na wielu blogach już widziałam dokładną instrukcję, kilka osób do mnie pisało w tej sprawie, więc ja zamierzam tylko króciutko opisać. Na początku warto znaleźć firmę, która daje możliwość współpracy. Należy znaleźć e-mail i napisać. W zawartości opisać swojego bloga, tematykę i statystyki. To nic trudnego. Przykładem dobrej firmy jest Sammydress. Sklep posiada bogaty asortyment. Kontakt jest błyskawiczny, odpowiedzi uzyskuje już na drugi dzień, a ludzie pracujący niezwykle mili. Swoje zamówienie otrzymałam po dwóch tygodniach. Jak na taką odległość, doszła bardzo szybko. Jakość przedmiotów zaskoczyła mnie pozytywnie. Zamówiłam sweterek, dresy męskie, zestaw składający się z gąbeczki, pędzli i przyrządu do ich mycia oraz zestaw: torba, plecak i portfel. Wszystko możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Taka współpraca nie zawsze bywa zła. To wszystko zależy od intencji. Zapraszam rónież na ich strony: sammydressblog.blogspot.com twitter.com/sammydress .
sweterek - KLIK  |  dresy - KLIK  |  zestaw toreb  - KLIK  |  zestaw do makijażu - KLIK 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę minimum 3 powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Byłam ciekawa jak myje sie tymi pędzle i jak wyglada robienie makijażu tymi szczotkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Łatwo zauważyć kiedy blog jest założony tylko dla współprac. Jednak zgodzę się z Tobą, że każdemu należy się jakaś nagroda za ciężką pracę. Pod warunkiem, że rzeczywiście prowadzi się bloga od serca ;).
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od tego, że piękne zdjęcia :)
    Ja nie współpracuję z żadną firmą i na ten czas nie zamierzam. Na pewno w tym i następnym nie zrobię tego.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy wydają się solidnie zrobione. Bardzo podoba mi się twój sweterek :)
    13.99 19.19 7.50

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. To fakt co piszesz, ja też współpracuje z różnymi firmami :) też wydaje mi się, że to wynagrodzenie bo jeżeli by tak nie było to firmy by się same do nas nie odzywały, najwyraźniej widzą to coś w blogu co przyciągnie :)

    ewciakkkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! :) Ja słyszałam że te szczotki do makijażu nie sprawdzaj się dobrze :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sweterek i pędzelki.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chłopak ubrany sztos!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Linki poklikane: $13.99 $19.19 $7.50 ;)
    #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja jak najbardziej udana ;3 poklikane kochana :)
    co powiesz na wspolna obserwacje? daj znac a zaczne ;)

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Sammydress i zawsze z zaciekawieniem przeglądam ich asortyment :)
    Klik - 13,99$, 19,19$, 7,50$ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pojęcia dlaczego, ale troszeczkę przypominasz mi bliźniaczki z bloga TwinsLife ;) Zaskoczył mnie ten design, śliczny jest. Piszesz ciekawie, pozdrawiam.

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie zgodzę się z tym. Po złożeniu zamówienia kontakt się urwał w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna narzutka! Świetnie wyglądasz :*
    A co do postu to całkowicie się z tobą zgadzam :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w sumie jestem za współpracami, o ile nie stanowią one głównej tematyk bloga, a na niektórych właśnie niestety tak się dzieje. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :)
    poklikałam, 13.99$, 19,19$, 7,50$

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne te pędzelki :) poklikałam!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że zwracasz uwagę na to co piszesz;) Lubię poczytać co ma do powiedzenia ktoś inny;)
    Fajne zdjęcia;)

    Zapraszam do mnie: szanujwspomnienia.blogspot.com
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem głupotą jest zakładanie bloga dla współpracy, to powinna być pasja, a nie chęć dostania kilku darmowych ciuszków.. Jednak na szczęście jest jeszcze wiele blogerów, którzy poza tym, że współpracują z różnymi firmami, nie zaniedbują bloga i wciąż piszą normalne posty ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Mileno, wiesz może ile mniej więcej potrzeba obserwatorów do współpracy z nimi?
    Wystarczy 80, czy bardziej 300, 400? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że powyżej 500 obserwatorów, ale moge się mylić :)

      Usuń
  20. Asortyment mają rzeczywiście fajny, chętnie podjęłabym kiedyś i ja z nimi współpracę, ale... poczekam, może napiszą sami :) Nic na siłę.
    Świetne są te spodnie moro!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek jest prześliczny! Zdjęcia i Ty również <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweterek a te pędzle - marzenie😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne są te dresy! Marzą mi się podobne <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Popieram twoje zdanie :D Ja niestety dostałam kiedyś dwie negatywne wiadomości o współpracach na pocztę odpisywałam, że przecież jeśli pracujesz to dostajesz za to wynagrodzenie a jeśli się starasz to premię za dobrze wykonaną pracę. Z blogami jest podobnie, bo pracujesz nad przeróbką i postami otrzymujesz widzów a czasem właśnie małą premię :3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań na dłużej :3
    "Gabrielle->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobne zdanie na temat współprac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. zgadzam się. :)
    ja bloga prowadzę już od dość dawna ale jakoś nigdy nie zgłosiłam się na współprace.
    może kiedyś :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam podobny stosunek do współprac jak i Ty - jeżeli są one tylko dodatkiem w blogowaniu to czemu nie? :) Poza tym - świetny sweterek, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. w 100% sie z toba zgadzam, blog powinnien byc nasza pasja, czyms co robimy z zaangazowaniem i miloscia, a nie od razu nastawieni na wszelkie profity ;)
    co powiesz na wspolna obs? daj znac u mnie a zaczne ;)

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację!
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  29. No bo to jest właśnie tak jak piszesz jak ktoś traktuje bloga jak sposób na darmowe ciuchy i inne rzeczy to słabe jest. ale od czasu do czasu lubię u innych poczytać co dobrego można znaleźć na różnych stronach itp. i popatrzeć na stylizacje z ciuchami ze sklepów

    ja nie mam bloga modowego więc ani przez chwilę nie myślałam że trafi mi się jakaś współpraca, tymczasem jedną mama, hehe ;) ale nic nie dostałam tylko wszystko jest do wygrania w konkursie :)
    plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę pomyśleć nad tym 'czyścdełkiem' do pędzli :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  31. sweterek genialny tak samo jak zestaw pędzli ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka