Byliśmy pyłem gwiazd

Data narodzin to czas świętowany w każdym roku nie bez powodu. Start życia. Właśnie w tym momencie pyłki gwiazd zaczynają swój rozwój. Z każdym dniem stają się coraz większe,większe i większe. Zaczynają od postaci cząsteczek małych gwiazd, a w pewnym momencie osiągają status nawet największych platnet. W taki trochę paranormalny sposób chciałam przedstawić krótki cykl życia człowieka. Rodząc się, jesteśmy małymi pyłeczkami rodziców. Z biegiem czasu rozwijamy się, krocząc śladami rodziny. Gwiazdy kojarzą nam się z błyskiem, czymś drogocennym, trudnym do osiągnięcia. Tacy jesteśmy my. Nie ma ludzi bezwartościowych, nieznaczących, którym nic się nie udało. Nie widzę żadnych powodów, argumentów, które poparłyby Twoje przeciwne zdanie. Sam fakt, że z każdą sekundą jesteś bliższy postaci ogólnej ( w naszym przypadku gwiazdy), to jest już ogromnym sukcesem. Nie poddawaj się. Nigdy nie mów, że nie jesteś nic warty. Nie zaniżaj swojej wartości po drodze, tylko lśnij. Nie gaś swojego blasku. Dąż do mety i oślepiaj innych swoim promieniowaniem. Byłeś pyłem, teraz jesteś prawie gwiazdą. Poczuj swoje ogromne znaczenie. Rodząc się, nie jesteśmy nikim. Jesteśmy kimś ważnym, tylko naszym zadaniem jest pozbieranie wszystkich części w całość, by zebrać cały pakiet. Na Twojej drodze pojawiają się wartości, o których Ty decydujesz czy chcesz, by tworzyły Twoją osobę. Przykładowo - nauka. To tylko od Ciebie zależy, czy chcesz ją zdobyć. Ty wybierasz pyłki i lepisz z nich kuleczkę. Pamiętaj, że już na starcie masz ogromną wartość. Wykorzystaj to i doskonal się, by na końcu być gwiazdą drogocenną, wartościową i niespotykaną. Tak jak gwiazdy i planety w przyrodzie, tak i my mamy znaczenie na świecie. Lśnij swoim nieziemskim blaskiem! Celowo użyłam licznych powtórzeń wyrazu "gwiazda", żebyś przyswoił sobie, że to właśnie Ty.
koszula - Zaful  |  kurtka - Zaful  |  bransoletki - Zaful
LINK 1  |  LINK 2  |  LINK 3  |  LINK 4   |  LINK 5
LINK 6  |  LINK 7  |  LINK 8  |  LINK 9   |  LINK 10

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę koszuli, kurtki, bransoletki + jednej rzeczy z listy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

37 komentarzy :

  1. Wiara w siebie i determinacja w dążeniu do celu to jedne z ważniejszych rzeczy w życiu :) Od początku trzeba sobie powtarzać, że jest się gwiazdą. Siła autosugestii jest nieopisana.

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)
    Pomagam jak zawsze, podaję kilka cen - 26,99$, 18,63$, 77,99$, 18,99$, 8,99$, 22,99$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

      Usuń
  3. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz :d Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za motywacje!
    Cudowne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujące!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ?
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  7. W cudny sposób to przekazałaś! Świetne zdjęcia, pozdrawiam
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lśnij... - tyle w tym prawdy. Powinniśmy cały czas MIMO TRUDNOŚCI dążyć do mety. Szczyt jest u góry, jak sama nazwa wskazuje, więc nie oczekujmy, że będzie z górki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz dziewczyno talent do pisania, z każdym postem zaskakujesz..Nie wiem jak innych ale mnie ten post wyjątkowo chwycił za serduszko <3
    Świetna kurtka i koszula, bransoletki zresztą też :D
    Kurtka - 18,63$
    Koszula - 26,99$
    Bransoletki - 1,99$
    Sukienka - 11,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny motywacyjny post, piękne porównanie :)
    Koszula $26.99
    Kurtka $18.63
    Bransoletka $1.99
    Czarna sukienka $8.99
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W tytule moja ulubiona piosenka :D
    Śliczne rzeczy :)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie piszesz. Ciekawy design bloga, jak i śliczne zdjęcia!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się jak porównałaś narodziny człowieka do narodzin gwiazd, pięknie to wszystko ujęłaś :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna jest ta koszula <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool look! I love the denim shirt and the all black pieces.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dość poetyckie porównanie, moim zdaniem nieco przesadzone, ale ogólnie się zgadza. Człowiek jest w stanie pokierować swoim życiem i zmienić to, co mu nie odpowiada. Trzeba tylko chcieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wchodząc na twojego bloga właśnie słuchałam tej nuty.. Świetny temat do poruszenia, bardzo ładne zdjęcia ;) Poklikałam

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze się czyta takie przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobało mi się to porównanie do gwiazd, dzięki temu post ma całkowicie inny wymiar.

    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula skradła moje serducho

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja i bardzo mądrze napisane.
    Gratuluję takiej ilości czytelników.
    Ja gdybym się nie poddała też osiągnęłabym już dużo więcej.
    Teraz zaczynam w sumie od nowa tyle, że na starym blogu.
    Myślę, że zajrzysz w wolnej chwili!
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanego dnia, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. You look great dear

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałaś o tym żeby w przyszłości zająć się pisaniem? Bo naprawdę genialnie piszesz :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiara w siebie jest bardzo ważna w życiu... Śliczna sesja, ta koszula jest boska :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie to napisałas, no no ladnie wygladasz;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka