Nie widziałam Ciebie miesiąc

Gdzie się podziałeś? Gdzie jest beztroski czas, który kiedyś towarzyszył mi w życiu codziennym? Gdzie są chwile relaksu, gdzie Ty jesteś? Razem było nam bardzo dobrze, więc czemu odszedłeś? Wspólne dni leniuchowania, pogodna atmosfera, przyjemna aura - Odpoczynku, wróć proszę.. Jak dobrze wiecie, od pewnego czasu brakuje mi chwili spokoju, relaksu. Tak bylo zawsze, ale odkąd poszłam do liceum jest jeszcze gorzej. Zbliżają się święta, a razem z nimi czas wolny. W zasadzie zależy dla kogo, ponieważ już czuję, że zbliża się pracowity dla mnie czas. Wpadłam już totalnie w "nałóg" nauki. Tak wielka ilość sprawia, że nie wyrabiam się w 24 godzinach. Wychodząc ze znajomymi mam wyrzuty sumienia, iż podczas tego czasu mogłam odrobić dwadzieścia zadań z matematyki, albo pouczyć się na sprawdzian z fizyki, chemii, historii, angielskiego itd. Stop! Co ja robię? Przecież nie chcę zniszczyć swojego dzieciństwa. Rozrywka też powinna znaleźć swoje miejsce w naszym życiu. Żaden dzień się nie powtórzy, także czasami trzeba wyluzować. Tłumaczę sobie to codziennie, by zmotywować swoją osobę do działania. Czy odpoczynek stał się czymś tak trudnym, że trzeba się go uczyć? Coraz mniej osób jest zrelaksowana. Codzienna napięta atmosfera wpływa niekorzystnie na organizm. W ostatnich latach relaks kojarzy się z leniuchowaniem. Pretekstem braku wypoczynynku jest brak czasu. Aczkolwiek odpoczywając można ćwiczyć, czytać i robić wiele innych rzeczy. Odpoczynek to nie tylko leżenie bezczynnie na kanapie, bądź nic nierobienie. Musisz znaleźć jakieś zajęcie, które Ciebie zrelaksuje i koniecznie musisz włączyć do codziennych planów. Niech odpoczynek stanie się jednym z najważniejszych punktów. Weź to do serca, a tymczasem ja idę pobujać w obłokach.
koszula - Rosegal  |  naszyjnik - Rosegal  |  męska bluza - Rosegal  |  sprzęt kuchenny - Rosegal

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Kochana fantastycznie wyglądasz, pomagam - 10,64$, 0,83$, 20,13$, 23,33$ :)
    Mogłabys kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

      Usuń
  2. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry temat.
    Rzeczywiście zwykły odpoczynek kojarzy się od razu z leniuchowaniem.
    Ah, mam takie coś, że jak się z kimś spotykam, to odwalam czas na naukę i że wg się nie wyrobie xd

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając takie posty mam wrażenie, że liceum to jakiś horror. Ja jednak nie jestem zawalona nauką. Zawsze wszystko biorę na spokojnie. Teraz odpoczywasz, teraz czytasz, potem robisz zadanie. Nawet jeśli tej nauki jest naprawdę dużo, lepiej wyjść na dwór i przejść się na spacer a potem wrócić do zadań.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od momentu kiedy poszłam do liceum rzadko go widuje :/

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie korzystam jeszcze jak mogę z wolniejszych dni w gimnazjum i staram się cwiczyć, czytać, ogladac seriale i gotować <3 Pewnie w liceum bedzie gorzej, ale mam nadzieję, że jakoś uda mi się to pogodzić :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami trzeba trochę wyluzować. Zrobić sobie kilka dni wolnego i odpocząć od tego. Jednak potem trzeba wrócić do swoich obowiązków, z czym wiąże się brak czasu. Niestety taka jest nasza codzienność.
    JBEKSIAK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz sama stwierdzam, że liceum nie jest takie proste, czasem ledwo starcza mi czasu na sen :/
    Śliczne zdjęcia! :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja narazie jestem jeszcze w gimnazjum, ale na zrelaksowanie sie czy wyjscie ze znajomymi brakuje mi czasu.
    Mam nadzieje, ze zajrzysz do mnie w wolnej chwili!
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja narazie jestem jeszcze w gimnazjum, ale na zrelaksowanie sie czy wyjscie ze znajomymi brakuje mi czasu.
    Mam nadzieje, ze zajrzysz do mnie w wolnej chwili!
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo szkoły i wszystkich obowiązków należy pamiętać o odpoczynku. Ślicznie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. myslalam, ze cos ze mna jest nie tak i ze ja jedyna mam takie mysli, ze marnuje swoj czas, ktory przeciez moglam przeznac na nauke i zapominam o tym, ze ja przecież jestem dzieckiem i nauka to nie wszystko, staram się nad tym pracowac :)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią
    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze Cię, rozumiem. Ja jestem teraz w klasie maturalnej i tylko modlę się żeby liceum już się w końcu skończyło...
    martawbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas leci nieubłaganie... Myślę, że to takie tępo życia. Teraz każdy się śpieszy, ciągle nad czymś pracuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czas leci tak szybko ,a ja zaraz mam maturę ...
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :)
    https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia <3


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem teraz w 3 klasie LO, czyli maturalnej, to jest dopiero masakra..Nauki masa, a ponadto trwa jeszcze sezon imprez osiemnastkowych, czyli wyspanie się też graniczy z cudem :/
    Byle do świąt!
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na studiach będzie gorzej. :D Trzeba znaleźć te przedmioty, które nas interesują i skupić się najbardziej na nich.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze mi się robi smutno jak czytam takie posty.. ślicznie wyglądasz i poklikałam :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. brakuje mi tego czasu na odpoczynek ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz fantastycznie, wszystko pięknie zgrane w całość. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami ciężko jest się w ogóle się wyrobić ze wszystkimi obowiązkami, a co dopiero znaleźć czas na wypoczynek czy jakikolwiek relaks. Ja tak samo mam wyzuty sumienia, kiedy wyjdę gdzieś ze znajomymi ..

    annacecyliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi brakuje na wszystko czasu, czasami nawet na odpoczynek
    Świetna koszula ;)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - odpoczynek to ważna część pracowitego dnia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ceny to: $10.64, $0.83, $19.47, $23.33

    blog: https://sajjida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie chyba są i tego jakieś plusy bo uczyć się warto, lecz dostrzega sie to dopiero później :) ale no wiadomo nie można przesadzać :) super wyglądasz ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  28. Spokojnie to tylko początek w liceum, w klasie maturalnej będzie gorzej, a na studiach w sesji jeszcze gorzej, ale człowiek nawet i wtedy potrafi znaleźć czas na zabawę. Życzę odnalezienia "złotego środka"

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny post, ciekawie piszesz, śliczne zdj, poklikałam :D
    Pozdrawiam <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pocieszenie jest takie ze bedzie tylko gorzej z czasem;) Hehe no niestety takie zycie jednym slowem;) Brak czasu zadna wymowka ale no kazdemu go brakuje;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice combination :)

    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka