Potykając się można zajść daleko

Rozpędzone wskazówki zegara nie myślą o postoju nawet na sekundę. Zabiegani ludzie, odjeżdżąjące i przyjeżdżające samochody. Słońce zmienia warty wraz z księżycem w błyskawicznym tempie. Wszystko żyje, szybko żyje. Mam wrażenie, że jestem osobą stojącą na samym środku skrzyżowania, którą mijają samochody, a widoki obok są rozmazane ze względu na prędkość świata. Czuję, że życie przybiera większej prędkości. Jeszcze niedawno powieki zamykałam o godzinie dwudziestej drugiej, kilka dni temu o północy, a teraz o drugiej. Z dnia na dzień ta bariera się przemieszcza. Obowiązków jest tyle samo. Towarzyszy w moim życiu codzienna rutyna, więc jakim cudem? Czy doba staje się krótsza, czas leci szybciej, czy ja robie wszystko coraz wolniej?  Trudno odpowiedzieć mi na te nurtujące mnie pytania. Wiem jedno - nie powinnam się poddawać. Jesień zabiera (nie wszystkim) każdą cząstkę pozytywnej aury. Nie ukrywam, że w tym roku pochłonięta została cała moja dobra energia. No prawie. Została mi mała cząstka, o którą ja chcę zadbać jak najlepiej. Chcę, by urosła. W tym celu dla mnie, jak i dla Was przygotowałam krótki motywujący tekst. Złożyłam go z cytatów, które według mnie naprawdę motywują. Pamiętam, że w mojej karierze blogerskiej pojawił się już podobny wpis. Słyszałam, że mocno Was zmotywował. Mam nadzieję, że pomimo zmieniającego się życia, będzie tak i teraz.. Szczęście przychodzi wtedy, gdy przestajesz narzekać na problemy, które masz i zaczynasz doceniać to jak wiele innych masz już za sobą. Pamiętaj, że Twój czas jest ograniczony, więc nie marnuj go na byciem kimś, kim nie jesteś. Nie denerwuj się, gdy coś nie wyjdzie, bądz "ktoś". Najlepszą zemstą jest ogromny sukces. Pudłujesz 100% strzałów, jeśli w ogóle ich nie wykonujesz, więc nie poddawaj się i walcz do końca. Nic nie jest podawane na tacy – każdy zawsze trafia na jakieś przeszkody po drodze. Kiedy się pojawią, zastanów się jak je pokonać, a nie myśl o tym, że to już koniec drogi. Jeśli przechodzisz przez piekło, nie zatrzymuj się. Twoje życie staje się lepsze, tylko, gdy Ty stajesz się lepszym. Pamiętaj, by nie przesadzać z obowiązkami. Człowiek, który goni dwa zające nie złapie ani jednego. Jeśli możesz sobie coś wymarzyć, możesz to zrobić. Najważniejsze, by pamiętać - Aby przebyć tysiąc mil, trzeba zrobić pierwszy krok. Potykając się można zajść daleko, nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.
bluza damska - Dresslily  |  bluza męska - Dresslily 

A może zakupy poprawią Tobie humor? Czasami bywa to jeden z lepszych sposobów. Aby zakupy były jeszcze przyjemniejsze, mam dla Ciebie kilka kodów rabatowych od Rabble do zawsze modnego La Redoute. Udanych zakupów!
KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę 2 bluz oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie bardzo motywujacy tekst, to fakt jesienna aura odbiera wszystkie chęci, ale zawsze mimo wszystko trzeba walczyc i sie nie poddawac :) zawsze moim.motto bylo zeby sie nie poddawac bo wielkie rzeczy wymagaja czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje spodnie najbardziej mnie urzekły, pomagam jak zawsze - 18,24$, 20,17$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie świetne;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwie świetne :D poklikane
    Mogłabys u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Supr stylizacje :). Ceny bluz to 18,24$ i 20,17$ :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać takie posty, ja też się zastanawiam gdzie ten czas mi ucieka...
    Ceny bluz to 18,42$ i 20,17$
    www.makulinii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceny: 20,17 ; 18,42 :)
    Masz racje ludzie pędzą, przez całe życie biegną. Nie zatrzymają sie choć raz i nie zrobią czegoś na spokojnie, tylko zachowują się jak konie na wyścigach- kto najszybciej dobiegnie do mety.

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten tekst to miód na serce. W świetnym, lekkim stylu napisane. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze to ujęłaś. Podobają mi się Wasze bluzy w dodatku mają fajne ceny

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaintrygował mnie ten tytuł :)
    Świetne zdjęcia! Bluza bardzo mi się podoba :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, moja droga :) Poza tym - wybrałaś świetne bluzy!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo coś męskiego;) Super podoba mi się;)
    Bardzo ciekawie napisany post. Masz sporo racji. I daję to do myślenia.

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie tak samo z każdym dniem tak naprawdę mam wrażenie, że czas coraz szybciej płynie
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi jesień zabrała całą aurę pozytywnej energii! Zmotywowałaś mnie tym wpisem. "Jeśli przechodzisz przez piekło, nie zatrzymuj się." Bardzo lubię ten cytat. Śliczne zdjęcia :)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza jest cudowna ! Cena bluz to 18,24$ i 20,17$.

    http://czekoladowybudym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam bardzo podobne odczucia do Twoich. Mi też wydaje się, że jeszcze kilka lat temu czas biegł wolniej, a teraz brakuje chwili na wszystko. Kapitalnie ujęłaś temat, fantastyczny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluza <3 obydwoje wyglądacie fenomenalnie

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia:D Też mam takie wrażenie, że z każdym dniem ten czas mi płynie i płynie szybciej:)

    Zapraszam : http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Inspirujący wpis!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ❤
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook




    OdpowiedzUsuń
  21. Masz racje :) Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma się co martwić, każda jesień i złe dni kiedyś mijają! Ale post jak zwykle świetny! <3
    Piękne zdjęcia.
    Twoja bluza - 18,24$
    Bluza chłopaka - 20,17$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy wpis. Stylowa para :D Fajne te bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo wartościowy wpis, trafne przemyślenia. Piękne zdjęcia - świetna jakość!
    Ceny bluz to 18,24$, 20,17$.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna bluza <3 wpis pełen myśli i pięchnych zdjęć! Pozdrawiam i zapraszam do siebie gdzie trwa konkurs :>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka