Trzy metry od brzegu

Każdy z nas ma problemy. Indywidualne, grupowe, ważne i nieważne. Ten temat jest bez dna,  jest uniwersalny. Nawet największy optymista napotyka na swojej drodze pszeszkody. Sądzę, że momentami optymizm wkroczy na niższy poziom, ale daje radę. Pokonuje je sam, bądź z pomocą innych. Aczkolwiek czasami ludzie zmagają się z problemami "indywidualnymi". W ich przypadku nie wchodzi w grę zjawisko typu pomoc innych. Zatem zamykają się w sobie. Nikt im nie może pomóc. Mimo szczerych chęci bliskich, oni nie mogą zrobić nic. Nie możesz się poddawać. Brzeg jest trzy metry obok. Widzisz wystającą pomocną dłoń znajomych, rodziny, a nawet przypadkowych ludzi. Widzisz. No i co? Co Ci z tego, gdy dostrzegasz ich chęci, aczkolwiek nic, ale to nic nie mogą zrobić? To Ty musisz wziąć się w garść i działać. Robiąc pierwsze kroki, walcząc z tym - otwierdasz drzwi innym. Nawet jeśli ktoś opowiedziałby wszystko dokładnie o swoim problemie trudzącym, nic to nie da. Bowiem tylko on dokładnie odczuwa, wie na temat wszystko, bądź.. nic. Często bywa, że ktos zmaga się z utrapieniem, a nie wie co to jest. W tym wypadku jest już to większy problem. Mimo wszystko, nie powinieneś kopać dziury, chować się w dołku. Pamiętaj, że człowieka nie łatwo pokonać. Obstań za tą tezą. Nie poddawaj się. Powtarzaj same motywujące rzeczy. Życie jest jedno. Po każdej burzy wyjdzie słońce.  Nic co ludzkie, nie jest mi obce. Każdy problem ma jakieś rozwiązanie. Jeśli nie ma, to po co się martwić? Nie każdy problem jest problemem. Czasami warto zaryzykowac i go sobie odpuścić. Być może w ten sposób rozwiążesz go? Istnieje prawdopodobieństwo, że uroiłeś sobie udrękę.
Ostatnio otrzymałam paczkę z firmy Gamiss. Przesyłka składa się z czterech artykułów. Z powodu zbliżającej się zimy, zamówiłam sobię kurtkę. Nie spodziewałam się tak pozytywnego zaskoczenia. Kurtka jest naprawdę ciepła. Następną rzeczą jest bluza dla mojego brata, którą sam sobie wybrał. Ma motyw twarzy, a raczej czaszki. Nie jest gruba, aczkolwiek ważne, że jemu się podoba. Kolejna rzecz to komin dla mojego chłopaka. Uważam, że stanowi fajną ozdobę, a przy okazji ogrzeje szyję. Ostatni przedmiot to gadżet do kuchni dla mojej mamy. Dzięki temu przedmiotowi można z łatwością oddzielić żółtko od białka. Łatwo zauważyć, że artykuły, które dostałam są bardzo zróżnicowane. Świadczy to o tym, iż powyższy sklep ma asortyment godny polecenia. Z przesyłką i zapakowaniem jest tak, jak przy każdej innej firmie. Czas przesyłki wynosi około dwa tygodnie, wszystko jest dobrze zapakowane. Zapraszam do oglądania zdjęć. 
kurtka - gamiss  |  bluza męska - gamiss  |  komin - gamiss  |  gadżet - gamiss 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Kurtka jest świetna! :)
    Problem to temat rzeka. NAJWAŻNIEJSZE by mu się nie dać.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie temat problemów nie ma dna. Tak jak osoba przede mną napisała najważniejsze jest to aby się nie poddać. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta kurteczka, rewelacyjnie wyglądasz, klik - 25,51$, 11,80$, 2,73$, 1,03$ :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka. Fajny blog 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko mi było kiedyś trafić na ciepłe kurtki z zagranicznych stron, teraz wybieram te najlepsze i nie mam z tym problemu, super, że ta też się udała :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, kurtka faktycznie wygląda obiecująco! Do tego ma świetny krój, jest minimalnie dłuższa z tyłu, co jest wielką zaletą! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo stylowa kurtka!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Problemy nękają każdego niestety.Ale masz racje musimy się nie poddawać.Świetne zdjęcia!Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jest świetna !!! Przy okazji zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie połączenie. Perfekcyjna jest ta kurtka :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra zdjęcia! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kurtka, dobrze wiedzieć, że jest ciepła :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm.. Ciekawy temat poruszyłaś. Ja osobiście twierdzę, że jeśli cierpimy przez coś co nie będzie miało znaczenia za kilka lat to nie mamy prawa marnowania czasu na zamartwianie się. Oczywiście, każdy problem jest ważny, nawet ten najmniejszy, ale nie oszukujmy się, życie nie jest na tyle długie by martwić i rozpatrywać każdą drobnostkę.
    Pozdrawiam, bardzo podoba mi się twoja wypowiedź oraz ta kurteczka !
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak każdy ma problemy różnego rodzaju i różnie z nimi sobie radzimy bądz nie. Wiele osób skrywa swoje sekrety lub żyję w ciągłym strachu. Są różne sytuacje. Ciekawie napisałas.
    Fajnie wyglądasz;)
    Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia! Ta kurtka jest genialna :) Fajny temat poruszyłaś. Ja osobiście kiedyś miałam tak, że przejmowałam się każdą drobnostką, ale doszłam do wniosku, że te problemy kiedyś miną, a ja rozpatrując każdy szczegół i problem tylko zniszczę sobie humor i stracę czas :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia, kurtka baardzo mi się podoba!

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje nie zawsze cos co wydaje się nam problemem, nim jest. Zawsze twoje posty skłaniają mnie do przemyśleń, świetnie piszesz :)
    Super kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądrze piszesz :)
    Fajna ta kurtka, poklikałam Ci w linki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trudności zawsze będą pojawiać się na naszej drodze, grunt to umieć sobie z nimi radzić lub chociaż podjąć z nimi walkę :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy problem da się rozwiązać jeśli się mocno tego chce ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely outfit!

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Have a lovely weekend <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post, ja ostatnio nauczyłam się stawiać czoło problemom, bo wiem, że one zawsze będą. Teraz witam je z otwartymi ramionami i każdy z nich mnie czegoś uczy.
    KONKURS: kurtka ($25.51), bluza ($11.80), komin ($2.73), gadżet ($1.03)
    Od dawna obseruję Twojego bloga, bardzo lubię tu wpadać!
    Jeśli masz ochotę zajrzyj również do mnie,
    Pozdrawiam ciepło kochana!

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna kurtka! klikam 25.51$, 11.80$, 2.73$, 1.03$ i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie podoba mi się zdanie: " Po każdej burzy wyjdzie słońce ". Masz rację nigdy nie możemy się poddać. Ślicznie to wszystko opisałaś :) Linki poklikane: 25.51$ 11,80$ 2.73$ 1.03$
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się, tylko my sami jesteśmy odpowiedzialni za nasze szczęście i wyniki. obserwuję, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna notka i super pomysł z konkursem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam bardzo podobną kurtkę :)
    Podoba mi się :)
    Ważne, że jest tez ciepła.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezłe rzeczy :) Gamiss to całkiem fajna firma, też miałam kiedyś od nich przesyłkę
    bluza 11,8$
    komin 2,73$
    gadżet 1,03$
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne ciuszki :)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka