Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej

Nie ważne gdzie się pojedzie, w domu i tak jest najlepiej... Po tytule możecie domyślać się, że to właśnie o tym będzie post. Aczkolwiek tu Was mam! Dzisiaj zamierzam opowiedzieć Wam o wnętrzu, dekoracji pomieszczeń. Chcę przedstawić moje poglądy. Dom - to tam spędzamy tak wiele czasu. Warto zadbać o jego wygląd, estetykę. Nie wiem jak Wy, ale ja w przyszłości chciałabym, aby mój dom był minimalistyczny, nowoczesny i zadbany. Lubię jasne meble i gdy wszystko jest dopasowane. Lecz nie wiadomo jak z tym będzie. To przecież kwestia finansowa, a z resztą jeszcze spory kawał czasu do mojej wyprowadzki. Kto wie czy w ogóle ona nastapi? Póki co, jest mi tu dobrze. Jedno wiem na pewno. W moim przyszłym mieszkanku będzie dużo zdjęć. Fotografie na pułkach, śnianach, to właśnie uwielbiam. By tego dokonać, już teraz robię dużo zdjęć z wczasów, łapię każde wspomnienie i stopniowo wywołuję. Odkąd pamiętam podobają mi się "czyste" ściany, na których wisi gromada wspomnień zamknietych w zdjeciach. Taka ozdoba na ścianach tylko wchodzi u mnie w grę. Każdy wie, że drobiazgi to nieodłączny element wszystkiego. Tak jak małe szczegóły zdobiące mój płaczyk powodują, że staje się on wyjątkowy, tak również dekoracje domu czynią to samo z nim. Zbliżają się święta. Na pewno lubicie dekoracje z nimi związane. Sprawiają, że atmosfera wchodzi pomiedzy cztery ściany. Uwielbiam, gdy na półkach stoją roślinki, świeczki i inne dekoracje. Mimo to, nie lubię także przesadzać z ich ilością. Mają sprawiać, że mieszkanie będzie przytulniejsze, a nie odstraszać. Ważną kwestią jest też porządek. Nie raz spotkałam się z osobami, które mają cudowne domy, a tego nie wykorzystują i panuje w nich nieład. Jak ja staram się, by było czysto? Po prostu - odkładam rzeczy na swoje miejsce. Być może to wydaje się chore, ale gdy coś nie będzie na swoim miejscu, denerwuje się. Po co mam biegać i szukać godzinami gdzie coś leży, podczas gdy mogę panować nad tym? To jest właćnie moja rada. Jeśli każda rzecz będzie miała przypisane swoje miejsce, będzie łatwiej. Unikniemy  przewalających się rzeczy.  To wszystko kwestia gustu, a każdy przecież ma swój własny styl. Opowiesz mi jak to wygląda u Ciebie? Jestem bardzo ciekawa. Rabble przygotowało dla Was kilka kodów rabatowych do Home&You: KLIK . Zapraszam.
płaszczyk - Shein 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę płaszcza oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

52 komentarze :

  1. faktycznie, nie ma to jak w domu.super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak najlepiej w swoim domu gdzie mozemy czuc sie dobrze i swobodnie;)
    Swietnie wyglądasz;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  3. całkowita racja ! Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie w domu najlepiej. Tak jak ty, lubię gdy wszystko jest na swoim miejscu
    Śliczny płaszczyk :)

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Good pictures, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszcz!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię porządek ale nie zawsze mam na to czas... szczerze mówiąc przydałoby mi się o wiele więcej miejsca niż mam teraz i odkładanie rzeczy od razu na swoje miejsce było by znacznie łatwiejsze - mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni :) obecnie już się wyprowadziłam z domu, ale ciągle o nim myślę. Niestety nic już nie jest takie samo, wydoroślałam i nigdy już nie wrócę do tamtych lat choćbym chciała. Ważne, żeby starać się stworzyć podobne miejsce do tego, które miało się kiedyś :) płaszczyk bardzo oryginalny i zupełnie indywidualny :) po prostu - taki tylko Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny płaszczyk! Super wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie pięknie napisane tylko szkoda że zdjęcia mało tematyczne a wręcz z tematyki zero.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze, to jeszcze nie myślę o własnym mieszkaniu, ale fajne, że ty masz już coś tam zaplanowane :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kiedy w moim pokoju jest porządek :)
    Ja również staram się odkładać wszystko na miejsce, jednak nie zawsze mi to wychodzi i robi się jeden wielki bajzel.
    Ta kurtka jest przepiękna!
    Obserwuję Twojego bloga, bardzo mi się spodobał :)
    Moim celem jest 100 obserwatorów na koniec roku. Pomożesz mi go spełnić? Byłabym bardzo wdzięczna, jednak nie chcę żeby to była wymuszona obserwacja :)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 34.99$

    Co do dekorowania pokoju to aż zadziwiające jak identyczny masz styl do mojego. Dosłownie wszystko co powiedziałaś jest dokładnie w moim goście więc nic nie dodam od siebie w tej kwestii :)

    Będę chyba najszczęśliwszą osobą na świecie jak wejdziesz na mojego bloga bo zmieniłam adres i trochę mi się pokomplikowały sytuacje z czytelnikami.

    aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyglądasz, pomagam jak zawsze - 47,66$ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O u Ciebie też śnieżek :) Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak nie ma lepszego miejsca na swiecie niz nasz wlasny dom! :)

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  17. w 100% się z tobą zgadzam! kurtkę/płaszczyk masz cudowny! <3

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Magnifique !
    Kiss, Béa
    https://www.luxetoutou.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha mogłabym u Ciebie zamieszkać. Mamy ten sam gust, nowoczesny styl i dużo dużo zdjęć! Super ❤️


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia.Ja gdy nie widzę mojego domu trzy dni to już za nim tęsknie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny look a szczególne płaszczyk :D
    Pozdrawiam♥♥

    http://blondbme.blogspot.com/2016/11/today-is-perfect-day.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Post jest świetny i mega podobają mi się zdjęcia! Prześliczny płaszczyk <3
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że masz swoja wizje na przyszłość! Tylko nie bujaj zbytnio w obłokach, bo zycie często płata nam figle i wychodzi zupełnie coś innego:))) Żyć z rodzicami jest fajnie i bezpiecznie...ja jednak marzyłam o samodzielności. dlatego tez jednego pięknego dnia się wyprowadziłam. Jestem jedynaczką, więc mama ciężko to zniosła. Natomiast po upływie czasu zmieniła zdanie, ponieważ zobaczyła, ze świetnie sobie radze sama.Taka już kolej rzeczy;)
    Co do białych mebli to wyglądają rzeczywiście pięknie, lecz nie są praktyczne (chyba że całe życie planujesz mieszkać sama, hehe).
    Wszystko jest przed tobą, całe życie stoi otworem, wystarczy tylko wyciągnąć ręce i czerpać garściami:) Powodzenia!
    Pozdrawiam
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszcz jest boski, wygląda bardzo ciekawie z tymi naszywkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/
    wpadnij i zostaw ślad po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. 34.99! podałam kliknęłam :D to prawda, wszędzie dobrze ale w domu najlepiej. Sama jeszcze nie mam swojego domu (to znaczy mam gdzie mieszkać, nie jestem bezdomna)mieszkam z rodzicami i na razie mam jeszcze tylko pokój ale już razem z ukochanym remontujemy mieszkanie które kupiliśmy i będziemy się urządzać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny ten płaszczyk! ostatnio podobny widziałam w Zarze :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. love the long bomber jacket on you so chic and cool <3

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny płaszcz i naprawdę świetne zdjęcia! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię minimalistyczny wystrój :) Poza tym - świetna kurtka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mi się marzy minimalistyczne, nowoczesne mieszkanie, ale niestety jak na razie nie mogę sobie na nie pozwolić. :( Kiedyś jednak ns pewno będę takie mieć i urzadzę je tak, jak to opisałaś - jasno, stylowo, z drobnymi dekoracjami nadającymi klimat. Bardzo ciekawy wpis. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Dom to ucieczka od świata ♥ w nim cieszymy się, płaczemy..
    Ja jestem pedantką.. jak widzę coś na podłodze od razu lecę zmieść itp. ale to chyba dobrze. Trzeba dbać o swoją przystań. Akurat cały dom mam biały ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Cena cudownego płaszczyka - 34,99$ :) Dom jest dla mnie bardzo ważnym miejscem, to w nim czuję się najbezpieczniej. W tygodniu podczas trwania szkoły mieszkam w innym mieście w bursie i powroty do rodzinnego domu są dla mnie najważniejsze!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. W domu zawsze będzie najlepiej :)
    Świetna kurteczka<3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również uwielbiam jasne, przejrzyste wnętrza. Zwłaszcza białe meble haha! Jeszcze nie wiem jak mój przyszły dom będzie wyglądał, ale czasami lubię sobie coś wyobrazić. Co do prządku to ja nie jestem osobom, która umie go utrzymać.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  37. Ej, nieziemski płaszczyk, mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkowicie się z Tobą zgadzam! W domu jest najlepiej.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Płaszczyk jest fenomenalny! :*
    Cena: 34.99$
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świąteczne dekoracje są moimi ulubionymi <3
    Świetne zdjęcia!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne przemyślenia.
    Co do stylizacji - kurtka /plaszcz robi cały set. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnie napisane 👌 stylizacja dla mnie bomba ! 😊 zapraszam do mnie jeżeli masz ochotę 😊 www.anitacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka