Ze słomy, drewna lub muru

Każdy dobrze zna bajkę o trzech małych świnkach i wilku.  Pewnego dnia zostawiły rodziców i wyruszyły w świat. Świnki uznały, że pora wreszcie pomyśleć o domu z prawdziwego zdarzenia. Po naradzie zdecydowały, że wybudują trzy domy. Świnka, która była najbardziej leniwa uznała, że zrobi sobie chatkę ze słomy. Krytykowały jej pomysł pozostałe, ale ona nie chciała ich słuchać. Druga, trochę mniej leniwa niż pierwsza, wybrała się do lasu na poszukiwanie desek i patyków. Ale trzeciej śwince nie podobał się także drewniany domek. Dni mijały i dom najrozsądniejszej świnki rósł cegiełka po cegiełce. Pozostałe odwiedzały pracowitą istotę i ubolewały, że woli budować, niż bawić się z nimi... Przytoczyłam fragment nie bez powodu. Ta bajka idealnie odzwierciedla trzy postawy ludzi. W tekście zostały użyte już słowa podkreślające cechy świnek, które odpowiadają człowiekowi. Ludzie lubią chodzić na skróty, wolą się nie wysilać i nie przemęczać. Aczkolwiek czasami warto wymagać od siebie więcej. Tak jak w przypadku powyżej historyjki, lepiej jest poświęcić wiecęj czasu, przyłożyć się, by osiągnąć solidniejsze rezultaty, efekty. W dalszej części bajki, świnki zostają zaatakowane przez wilka. Tylko domek murowany przetrwał i uchornił je przed niebezpieczeństwem. Świadczy to idealnie o tym, iż dłuższa praca jest trudniejsza do zniszczenia. Wykonując coś po to, by tylko wypełnić obowiązek jak najszybciej, od niechcenia, narobimy sobie węcej pracy. Istnieje prawdopowodobieństwo, że będzie trzeba poprawiać daną rzecz. Nie lepiej w takiej sytuacji zrobić coś raz a porządnie? Zastanawiałam się nad tym stojąc pod murami Zamku Książąt Mazowieckich w moim mieście. Stoi on już od XV wieku, także widać jak solidnie został wykonany. Ptrzetrwał wiele porażek i również zwycięstw. To jest bardzo dobry przykład i warto wziąć to pod uwagę. Czasami człowiek posiada mało czasu i robi wszystko w szybkim tempie, niedokładnie. Lepiej dokończyć to kolejneo dnia. Zobaczysz, że skupiając się i wymagając od siebie na niczym nie stracisz, a zyskasz. Gdyby tak zliczyć wszystkie poprawki, to dłuższa praca po czasie staje się krótszą.
Tymczasem krótko opowiem Wam o zdjeciach. Niedawno przedstawiłam doczepki z firmy irresistibleme. Opisywać ich po raz kolejny nie będę, gdyż możecie przecież cofnąć dwa wpisy do tyłu i tam znajdują się wszystkie informacje na temat jakości, sklepu itd. Natomiast na dole możecie zobaczyć zdjęcia przed i po założeniu produktu. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, iż moje włosy nie najlepiej współpracują z doczepkami. Są za długie i grube. Mimo iż pofarbowałam na kolor otrzymanego produktu (czekoladowy brąz), to nadal widać różnicę. Być może spowodowane jest  to  poprzedzającym ombre. Aczkolwiek firma jest naprawdę świetna. Stwierdzam tylko, iż najlepiej będzie, jeśli doczepki będą zamawiały osoby z cieńszymi włosami oraz takimi maksymalnie do ramion. Niemniej jednak to tylko moje zdanie. Najlepiej jest przekonać się na własnej skórze. Wszakże uważam, że warto wyposażyć się w takie doczepy. Na pewno coś pokombinuję, by móc założyć je ponownie i dobrze wyglądać. 

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Powiem szczerze, że doczepki na mój gust nie wyglądają na tobie zbyt naturalnie. Widać wyraźną linię twoich włosów pomiędzy doczepkami. I odcień tak jakby trochę inny. Ale zdjęcia wyszły Ci cudownie <3 !

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jakoś doczepki wyglądają sztucznie, może dlatego że były jako jedyne proste? jest też to odrobinę inny kolor niż twój :/ Świetnie o tym napisałaś :* Zdjęcia są rewelacyjne, teraz będę się zastanawiać gdzie można taki mur znaleźć u nas :o
    Dziękuje za polecanie bloga :*
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam podobne doczepy i aż się boje co otrzymam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za doczepkami, ale u innych osób wygląda to pięknie!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby to zwykła bajka,a taka prawdziwa.Piękne zdjęcia.Ja czasem chodzę na skróty i robię jak te dwie świnki dlatego muszę to w sobie zmienić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci się nowym kolorze, ale lepiej Ci bez doczepić.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie lepiej bez doczepek <3
    Powiem ci, że bajki mogą odzwierciedlić dużo błędów ludzkich ;*
    Dobrze, że przytoczyłaś ten fragment, bo on idealnie obrazuję to co chcesz przekazać. Ja jestem chyba tą najmniej leniwą świnką, która robiła murowany domek. Dużo osób zarzuca mi, że uczę się zamiast się bawić, a nauką zająć później. Ja wtedy uśmiecham się i myślę sobie. Ciekawe czy kiedy będziemy po skończeniu edukacji, kto będzie pluł sobie w brodę :* Na zabawę zawsze znajdzie się czas :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym obserwatorem, będzie mi bardzo miło ;*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio miałam możliwość zamówić doczepki, ale bałam się, ponieważ wiedziałam, że będą się różnić kolorem od moich naturalnych włosów. :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie bajki potrafią odtworzyć ludzkie błędy. Fragment, który przedstawiłaś, idealnie odzwierciedla to co chciałaś przekazać. Z doczepkami jeszcze nigdy nie miałam okazji się zapoznać haha. Świetny post! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz ładne włosy ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie prezentują się dość sztucznie i lepiej Ci bez nich :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ładne włosy i bez tych doczepek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy z doczepami czy bez wyglądasz cudownie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No masz rację gdy robi coś by zrobić tylko to nie koniecznie to dobre rozwiązanie, gdyż bedziemy musieli to poprawić;/
    Swietne zdjęcia;)
    Zapraszam do mnie:by Arek

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś chciałam mieć doczepki, ale teraz zapuściłam włosy i szczerze juz ich nie potrzebuje. Ale kiedyś na pewno wypróbuję :) Bardzo ładny outfit i świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem, Ci że dopóki nie przeczytałam, że są to doczepki, pomyślałam, ale się jej włosy kondycyjnie poprawiły :D
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety łatwo zauważyć, że to nie są naturalne włosy, tylko doczepki.
    I o wiele lepiej twoje włosy wyglądają na zdjęciach po prawo.
    Ale ładnie ci w nowym kolorze :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przefarbowałaś włoski ? Pięknie Ci ! ;)
    mogę prosić o poklikanie u mnie ? ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Może po prostu źle je doczepiłaś, czasami dobre doczepienie włosów też robi różnicę. No i po założeniu zawsze warto podciąć owe doczepy dla uzyskania lepszego naturalniejszego efektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz swoje długie piękne i grube włosy :)

    Zapraszam na konkurs do wygrania paletka cieni Kylie Jenner
    http://indiesan.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-paletke-kylie-janner.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana... bo przede wszystkim doczepki tak, jak już zauważyłaś są za rzadkie do Twoich gęstych włosów. Nie wiem ile masz pasm, bo być może też za dużo swoich włosów zostawiłas na wierzchu :) no i przede wszystkim! Jeśli mam proste ddoczepki - pprostujemy nasze włosy, tak by wszystko mogło zlac się w całość :)

    A ta bajke bardzo kiedyś lubiłam. Najczęściej to właśnie takie opowiadania pomagają nam dojrzeć niezauważalne i spojrzeć inaczej na wiele rzeczy.
    wwww.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety, te doczepki wyglądają u ciebie bardzo nienaturalnie :/ może gdybyś spróbowała wyprostować włosy wyglądałoby to bardziej spójnie? :)


    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny blog zapraszam do mnie


    http://hyacinthsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz ładne włosy, też bez tych doczepek! :D


    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety mam to do siebie, że zazwyczaj idę na skróty. Teraz mam na myśli szkołę i naukę. Należę do leniwych osób. To nie jest tak, że najchętniej nie robiłabym nic. Ale jeśli muszę coś robić to wolę robić 1000 innych rzeczy niż nauka. Jeśli chodzi o inne sprawy to zawsze staram się być jak najlepsza. Rezultaty jak na razie mnie nie zadowalają, ale mam nadzieję, że w końcu coś z tym zrobię. Co do doczepek to są na prawdę ładne. Myślę, że gdybyś wyprostowała włosy mogłoby to wyglądać troszkę lepiej :) I mogłyby być też troszeczkę krótsze, ale każdy ma swoje upodobania :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy kolor włosów :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajnie :P śliczne fotki :P zapraszam http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz naprawdę ładne włosy i zgadzam się z niektórymi komentarzami, że nie potrzebujesz doczepek :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia świetne, ale fakt że lepiej zapuścić własne włosy niż doczepiać :) Nie zawsze wygląda to dobrze
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. SUper zdjęcia!
    Buciki i kurtka cudowne! <3
    Zapraszam!
    https://zanetatomaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna elegancka i wygodna stylizacja. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam www.monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Te doczepy wyglądają naprawdę okropnie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie są naturalne. Może, gdybyś wyprostowała swoje włosy, wyglądałoby to lepiej...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka