Zmyślone paliwo do życia

Z wielką chęcią napisałabym o tym, jak najbardziej potrzebowałam tego długiego weekendu. Potrzebowałam bardzo mocno, ale czy wykorzystałam? Mimo wolnego, byłam strasznie zalatana. Planowałam, iż wszystko w głowie sobie ułożę. Niestety zrobił mi się większy mętlik w środku mojej głowy niż poprzednio. Nic nie zdążyłam uporządkować. Czuję jakby nic mi nie wychodziło. Nic, dosłownie nic. Tak jest już od kilku miesięcy. Nawet moi bliscy zauważyli złośliwośc losu wobec mnie. Nie jedną noc przelałam we łzach, dumając przy tym nad swoim życiem. Obserwując swoje zachowanie i innych osób zauważyłam, iż człowiek potrafi wmówić sobie niesłychane rzeczy. Każdy dobrze wie, że nieszczęściom towarzyszą różne przypadki. Bywa i tak, że jeśli ludziom przytrafi się jakieś nieszczęście, poszukują w tym dziury. Czegoś, co przyniosło im tego pecha. Przykładowo: Pan Kowalski codziennie z rana pije kawę. Pewnego razu nie zdążył. Wsiadł do samochodu i miał wypadek. Szukając przyczyny stwierdził, że to wina braku kawy w organizmie. Wmówił sobie, iż bez niej nie może funkcjonować. Często ludzie wmawiają sobię, wynajdują 'rytuały'. Młodzież wkłada sobie do głowy fałszywe informacje. Wmawiają, że to nikotyna/alkohol czynią ich szczęśliwymi, motywuje do pójścia w przód i dzieki temu mogą żyć. Tworzą swoje stereotypy, bez których uważają, że spotka ich nieszczęście. Pełno zawodników sportowych przed wejściem na boisko muszą zrobić coś, co jest ich amuletem. Raz oglądałam film o tym, iż zawodowy koszykarz nigdy nie prał skarpet (śmieszne, przyznam). Stwierdził, że gdy je wypierze, nie będzie już najlepszy. Mimo jego woli, ktoś zrobił to. Początkowo załamany zawodnik nie radził sobie w świeżych skarpetkach. Wmówił sobie, że bez nich już nie jest taki dobry. Z pomocą przyjaciół odzyskał swoja pewność i już wiedział, że gra dobrze nawet bez "amuletu". To tylko wyobraźnia, przysfojenie danej informacji. Bardzo czesto jest tak, że ludzie mogą w coś uwierzyć, mimo że to nie prawda. Zachowajmy zimną krew. Nie szukajmy swoich 'uzależnień' tłumacząc, że to nam pomaga. Organizm tak jak los - lubią platac nam figle. Nie dajmy się złapac w "paliwo"  do życia. Przemyślmy wszystko i uwierzmy w swoje możliwości. 
poduszka - Dresslily  |  kocyk - Dresslily 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę poduskzi i kocyka oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. Amulet ze śmierdzących skarpetek brzmi przerażająco! Ja chyba nie mam czegoś takiego, choć w sumie mam rzeczy, które sprawiają, że czuję się "spokojniejsza". Np. zaczynanie wszystkiego o pełnych godzinach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kocyk fajny, ale nie wiem czy znalazłby u mnie zastosowanie :)
    Klik - 9,00$, 20,72$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kocyk! ^^

    poduszka - 9,00$
    kocyk - 20,72$

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kocyk :)
    $9.00 & $20.72
    www.magdalenaklak.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam takich amuletów ii bardzo się z tego cieszę.
    Ale mam uzależnienie.Moim uzależnieniem jest internet.Muszę wchodzić codziennie by sprawdzić co dzieje się na blogu,instagramie czy asku.
    Muszę nad tym popracować.Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety mam dokładnie tak samo - bardzo czekałam na ten długi weekend, liczyłam, że podczas niego w końcu wypocznę, bardzo wiele zrobię i załatwię, jednak niestety nie mogłam na nic znaleźć wystarczająco czasu :(
    Ceny: kocyk - $20.72
    Poduszka - $9.00

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ z Ciebie piękna syrenka :) świetna poducha.
    Klik- będę wdzięczna za to samo u mnie.

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny temat. Moim takim amuletem jest to, że muszę zawsze zjeść płatki z mlekiem na śniadanie do szkoły. Tak jakoś weszłam w nawyk. Też mi się spodobał ten kocyk, wyróżniający się :D poduszka - 9,00$ kocyk - 20,72$
    www.alexandra-perzanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba nie mam żadnego amuletu i jakoś nie wierze w przesądy. Ale jej, wspaniale to napisałaś! <3


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi się z tym filmem i skarpetami kojarzy..Trochę śmieszne, ale prawdziwe..Co drugi człowiek na świecie (przyznam się szczerze, że ja czasem też..) wmawia sobie coś takiego i potem tak się dzieje :/
    Przykład na to jak wiele zależy od naszego myślenia.
    Świetny post i zdjęcia, koc i poduszka genialne :D
    9,00$ poduszka
    20,72$ koc
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post! a poduszka donut- faworyt!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ta poduszka to moje marzenie, aaa <3 poza tym te wolne także dało mi odetchnąć :D
    co powiesz na wspolna obserwacje? daj znac a zaczne ;3

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super ten kocyk!

    zaapraszam;
    https://voile-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktualnie mam ferie, i nadrabiam zaległości w czytaniu książek które kocham!
    Poduszka jest taka cute ^-^ A kocyk jest odrobine straszny z tymi kościami :/
    1| $9.00 (sale)
    2| $20.72 (sale)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to sie rozchorowalam przez ten dlugi weekend, wiec brawo dla mnie no;/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Planowanie nie zawsze dobrze wychodzi;) heh jaki fajny kocyk.

    Zapraszam:by Arek

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest ten kocyk w kształcie płetwy syrenki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. poduszka przecudowna, ja niestety nie miałam okazji odetchnąć za bardzo w to wolne :/
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kocyk! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te kocyki, sama go posiadam tylko, że w innym kolorze ;)
    cena kocyka: 20,72$
    poduszka: 09,00$

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kocyk jest uroczy! Sama chciałabym taki mieć <3
    Poduszka 9 dolarów
    Kocyk 20,72 dolarów
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy ma gorszy okres, jak się już przez to przejdzie to dużo łatwej jest funkcjonować :) Ps. bardzo fajny kocyk i poduszka :)
    poduszka-9$, koc-20.72$
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. 9$ 20.72$
    Każdy masz czasami gorszy okres w życiu. NAJWAŻNIEJSZE to jakoś go przebrnac i iść dalej po swoje :)
    Uwielbiam kocyki syrenka poduszki donuty :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny ten kocyk :)
    Zapraszam na konkurs do wygrania paleta cieni od Kylie Jenner http://indiesan.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-paletke-kylie-janner.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz ja prawdziwa syrena <3


    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądałam kiedyś ten film, o którym wspominałaś.
    Podziwiam Cię, za to, że piszesz zawsze tak mądrze posty. Szkoda, że jest tak mało ludzi na tym świecie, którzy patrzą na wszystko tak jak Ty 😕

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę o właśnie kocyku-syrence :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetny kocyk!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  31. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny kocyk i poducha! Również wydaje mi się, że nie warto sobie niczego wmawiać tylko trzeba uwierzyć w swoje możliwości. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki cudny kocyk! A co do posta to masz całkowitą rację, niestety. Ludzie wmówią sobie coś, a to często prowadzi do zmniejszenia pewności siebie. Masz bardzo fajnego bloga, dlatego daje obs i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny kocyk, własnie o takim myślałam dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocyk super i poduszka świetna chciałabym taką <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki świetny kocyk-syrenka !!!
    Też chcę taki <3

    Pozdrawiam

    http://273-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny kocyk i super poducha ;) Planowałam jakiś czas temu zakupić podobny kocyk, ale jakoś nie wyszło :/
    Co do wpisu, masz absolutną rację! Na szczęście mi nigdy nic takiego się nie wkręciło, ale wielu moim znajomym tak. Oczywiście bawiło się w czerwoną bieliznę i podwiązkę na maturze, czy takie tam.. Ale.. Miało to bardziej charakter symboliczny.
    Super wpis. ;) Pozdrawiam. I oczywiście zapraszam do siebie. - Nela
    http://aurumcogitatio.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny ten kocyk...poduszka też genialna :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka