Coraz bliżej końca - podsumowanie 2016 r.

24,25,26,27... Dni lecą jak sekundy. Święta, Święta i po Świętach. Niecały tydzień dzieli nas od Nowego Roku. Nie cieszy mnie ten fakt. Rok 2016 był dla mnie przełomowym rokiem, najbardziej intensywnym,wymagającym. Zaobserwowałam wiele zmian w mojej osobie, jak i w otoczeniu. Zmieniłam szkołę, dostałam się do wybranego liceum i niestety zakończyłam sześcioletnią przygodę z piłką ręczną. Coś się kończy, a coś się zaczyna. W miejsce piłki ręcznej zaczęłam trenować siatkówkę oraz piłkę nożną. Czuję, że dojrzałam i zmieniłam podejście do wielu spraw. Jeszcze w tamtym roku nie miałam własnego stylu, zdania. W obecnym roku wszystko się zmieniło, znalazłam swój styl, nie boję się już wyrażać własnych myśli i zainteresowań. Zaczęłam większą uwagę poświęcać dla wyglądu. Bawiłam się fryzurą. Początkowo zrobiłam ombre, obecnie przefarbowałam się na czekoladowy brąz, zaczęłam eksperymentować z kosmetykami, a nawet zaczynam mieć pojęcie na ich temat. Odkryłam siebie. Na początku roku 2016 poznałam swoją drugą połówkę. Z Sylwkiem spędziłam wiele cudownych chwil i wiem, że to nie koniec. Dzięki jemu i rodzicom spełniam swoje marzenia, wśród których znajdował się koncert Rihanny. Poznałam wiele osób i spotkałam coraz większą liczbę Płaskorzeźb (jutro zobaczę kolejne duszyczki: Piankę i Sarę). Co prawda więcej czasu poświęcałam na naukę, na podróże zawsze znalazłam chwilę. Nie spotkała mnie żadna chwila nudy. Nawet obecnie przebywam poza domem. Planowałam przygotować szczegółowe podsumowanie, aczkolwiek będąc poza domem nie wyjdzie mi to najlepiej. Tak czy inaczej 2016 rok odwrócił moje życie do góry nogami. Mam nadzieję, że rok 2017 będzie jeszcze lepszy dla mnie i dla Was, razem spełnimy swoje marzenia, bo warto. Oby przyszły rok również był fascynujący. Dziękuję, że mogłam go przeżyć z Wami.
Chciałabym Wam przedstawić paczkę, którą otrzymałam z Banggood . Dostałam ją tuż przed Świętami. W przesyłce znalazła się bluzka dla mojej mamy oraz pędzel do pudru. Obie rzeczy znajdują się na końcu wpisu. Z tego co wiem, moja mama jest zadowolona z bluzki pod względem wyglądu i jakości. Ja natomiast cieszę się z pędzla. Jest idealny. Linki do rzeczy znajdują się pod zdjęciami. Jeśli chodzi o przesyłkę - nie znalazłam żadnych minusów. Asortyment sklepu jest bardzo różnorodny. Naprawdę polecam firmę Banggood, warto zajrzeć.  
bluzka w kratę - Banggood  |  pędzel do pudru - Banggood
 KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4
 KLIK 5  |  KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8

 KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę 2 powyższych rzeczy i min. 3 z listy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:


  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. Cieszę się, że ten rok był udany, oby 2017 był jeszcze lepszy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi do tej pory jest smutno, że w końcu też nie pojechałam na ten koncert Rihanny ;(
    Ta różowa bluzka welurowa to życie, piękna jest! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, jeden rok potrafi dużo zmienić. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden rok, a tak dużo czasu. Trzeba wszystko pozytywnie zakończyć i tak też wejść w nowy rok. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko u mnie w ciągu roku było mnóstwo zmian, ale moim zdaniem najważniejsze jest to by każdą z nich przyjmować pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię twojego bloga. Naprawdę wszystko jest tak dobrze dopracowane. Ja oczywiście jak w każdym roku przeżyłam metamorfozę z wyglądu jak i charakteru i choć nie wszystkie chwile były dobre. Lubię ten rok. Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ten pędzel wygląda świetnie! Życzę udanego sylwestra!

    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku dużo się u Ciebie działo :) Super, że udało Ci się pojechać na koncert.
    Ślicznie wyglądasz :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że udało Ci się spełnić niektóre marzenia. Ja też planuję napisać u siebie podsumowanie tego roku. Uwielbiam ubrania z motywem moro, a Twoje spodnie są obłędne. Pędzelek też mi się podoba ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow fajnie, że tak spędziłaś cały rok. Oby 2017 był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm ja co do roku 2016 mam mieszane uczucia- z jednej strony był on udanym rokiem, a z drugiej nie ;) z całą pewnością cieszę się, że w tym właśnie roku założyłam swojego bloga, przez co moje życie niebywale się zmieniło ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pędzel jest mega!
    Ja w sumie nie wiem czy cieszę się, że 2016 rok dobiega końca..Był bardzo fajny, a na pewno imprezowy; pełen osiemnastek w tym również mojej. Następny, 2017 to dopiero będzie rok..Dwie studniówki, matura, najdłuższe wakacje w życiu i studia :o
    Śliczne zdjęcia!
    Poklikałam, niektóre ceny;
    Bluza w krate - 41,03zł
    Pędzel - 21,30zł
    Atłasowa bluzka Shein - 8,99$
    Sukienka Shein - 16,99$
    Sweter Shein - 25,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego Nowego Roku! Już czuję, że 2017 będzie jeszcze lepszy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie masz spodnie, śliczne włosy, całość rewelacyjna :)
    Klik - będę wdzięczna za to samo

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale szybko minął ten rok. Tylko się obejrzałam i już, PYK: Wchodzi rok 2017. Nie mogę wciąż w to uwierzyć, ale cieszę się bardzo, że udało ci się spełnić kilka swoich marzeń, no i przede wszystkim, że wszystko jakoś się układało. Dla mnie ten rok był i jednocześnie w miarę ok, ale również był rokiem, w którym działo się dużo złego, chociaż WSZYSTKO ZŁE NA DOBRE WYCHODZI I UCZY. Tak się tego trzymam.
    Pozdrawiam gorąco, i życzę Tobie jak i czytelniom Twojego bloga mega udanego i szczęśliwego 2017 roku :)
    Buźka!
    jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że to był dla Ciebie dobry rok. Cieszę się Twoim szczęściem;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę tak udanego roku, widać, że wiele się działu. U mnie 2016 był rokiem zmian, nie był jakiś nadzwyczajny, ale dużo wniósł do mojego życia.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja takze widze wiele zamian w sobie, na szczescie same pozytywne. Sa to zmiany zewnętrzne jak i wewnętrzne. Jestem mega zadowolona z takiego obrotu sprawy. Uwazam ten rok za udany :) super velvet rozowa koszulka i ten ogromny pędzel! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że ten rok przyniósł ci wiele nowych rzeczy, bo mi również! Oby 2017 był jeszcze lepszy :D
    Szczęśliwego Nowego Roku :D
    3 - US$8.99
    4 -US$13.99
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje życie także bardzo się zmieniło. To świetnie, że rok 2k16 przyniósł ci tyle dobrych i nowych rzeczy. Życzę Ci aby ten przyszły rok 2k17 był jeszcze bardziej magiczny! Świetny post. Pozdrawiam i zapraszam oliwiafelkel.blogspot.com <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z roku na rok uczymy się nowych rzeczy. :)
    Fajne ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świeta mi bardzo szybko minęły :( Fajny ten pędzel !! :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post. Ja również życzę Ci, żeby następny rok był lepszy od tego! Cudowne rzeczy.

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego Sylwestra oraz szczęśliwego Nowego Roku, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W sylwestra będzie trzeb uczci ten rok ^^
    Pozdrawia
    w razie nudy zapraszam do mnie ^^
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Już dawno polujemy na spodnie moro,Twoje są świetne ! :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  29. JA już się nie mogę doczekać nowego roku :) Mam nadzieję ,że będzie nieco lepszy ;)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super że ten rok był udany. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie robić raz w roku takie podsumowania! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne podsumowanie, fajnie,że poznałaś swoją drugą połówkę - życzę Wam szczęścia! I oby kolejny rok był lepszy od poprzedniego ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Trafił Ci się bardzo owocny rok! Życzę Ci sukcesów sportowych! :) Poklikane.
    lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę ci kolejnego roku sukcesów :) Żeby był jeszcze lepszy niż ten odchodzący.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Do nowego roku nie zostało, aż tak dużo czasu. Niestety ten tydzień strasznie leci... Bardzo ładna stylizacja, jak zawsze.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzka nie w moim typie, pędzel super, a jeśli mam podsumować ten rok to zaaszłoo w nim bardzo dużo zmian w moim życiu. Ale wszystko idzie w dobrą stronę. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dobrze, że zaszły w Tobie zmiany zwłaszcza, że jak sama opisałaś, na lepsze. Zazdroszczę tego, że spełniłaś swoje marzenie i że spełniałaś siebie w tym co lubisz.
    życzę dużo szczęścia w nadchodzącym roku i zapraszam do Siebie http://julkamisina.blogspot.com/2016/12/bad-day-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że 2016 był dla Ciebie taki udany, mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy i spełnisz swoje kolejne marzenia ;)
    Poklikałam:
    8,99$
    25,99$
    16,99$
    24,99$
    13,99$

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Super że udało Ci się tyle osiągnąc, przestać się bać tego co myśli oraz swoich zainteresowań, to cenna rzecz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Przydałby mi się taki puchaty pędzel! Pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. What a beautiful look, I loved it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się kurteczka. :-)

    Polecam Ci też świetną pościel młodzieżowa 160x220 https://zaira.pl/pl/c/Posciel-mlodziezowa-140x200/192 , w różnych kolorach i wzorach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka