Postawa ludzi w tym szczególnym dniu

Przepełnione parkingi przed galeriami handlowymi, długie, niekończące się kolejki zmierzające ku kasom, dieta dla portfela, chaos, sztuczne uśmiechy i nieszczere życzenia. Coraz częściej spotykam się z taką opinią na temat świąt Bożego Narodzenia. Gdzie podział się ten cudowny klimat, zapach mandarynek, pomarańczy, pierników, cynamonu, wanilii i oczywiście lasu, pięknie pachnącej choinki, radość, wspaniałe przygotowania, urokliwy zamęt, wyczekiwanie? Gdzie schował się ten magiczny klimat? Święta to czas sztucznych życzeń. Nie musi tak być. To tylko od ludzi zależy jakie będą. Adwent jest czasem rozmyślania, zastanawiania się i zmiany duchowej. W te Święta chodzi o to, aby wybaczać, naprawiać kontakty, spędzić je z rodziną, zamykać spory i kończyć kłótnie. Ludzie zapominają o sensie i prawdziwej magii, wartości Bożego Narodzenia, o co właściwie w nich chodzi. W ostatnich czasach omawiane Święta to tylko prezenty, jedzenie, wolne od szkoły/pracy. Nie wiem skąd wynika taka opinia, być może z egoizmu ludzi. To tylko moje przypuszczenia. Chciałabym Wam pomóc odkryć magię świąt. Brak śniegu nie oznacza brak "odczuwania" Bożego Narodzenia. W chwili wolnej od gotowania, sprzątania, zakupów i innych obowiązków usiądź, włącz świąteczne piosenki i zanurz się w myślach. Znajdź ten sens, napraw błędy, zakończ spory. Spędź te Święta w dobrej atmosferze, rodzinnej, ciepłej. Ten okres jest idealny na naprawianie błędów. Odpowiedz na pytanie: Czym dla Ciebie jest Boże Narodzenie? Jak je dostrzegasz? Mam nadzieję, że poczujesz magię. 
futerko - Shein

 KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę futerka oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Zapraszam na portal kobieceporady.pl . Być może znajdziesz coś dla siebie.

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Świetne futerko - 20.99$
    Masz racje - zapominamy o istocie świąt a myślimy tylko i prezentach i czasie wolnym. A to przecież Bóg przychodzi do naszych serc. Przychodzi z pokojem i radością.

    Zapraszam na konkurs!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kamizelka! Zgadzam się z tobą... ludzie w tym pędzie tracą wartości świąt. To jest straszne co się teraz dzieje. Ludzie do świąt podchodzą z przyzwyczajenia, a wręcz by tylko odbębnić. Bez ozdób, bez kolęd, bez choinki...

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację,w tych czasach często kreuje sie niepożądane zdanie na temat tych świąt. Wielu ludzi zapomina,że główną ideą tego czasu jest spędzenie go z najbliższą rodzina. Trzeba uważać jak się kreuje je w swoich głowach,żeby przekazywać to dalej.
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche to smutne ze ludzie zapomnieli o 'prawdziwych'Swietach , wiekszosc czeka tylko na prezenty :(

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam święta. Czuję magiczną atmosferę. Oczywiście śnieg dopełnił by całość. Jednak to nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, że spędzę święta ze swoją rodziną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże Narodzenie to dla mnie czas spędzony z rodziną, a także z Bogiem. Zawsze jestem wtedy miła dla wszystkich bo po prostu taki urok świąt. Szkoda, że ta magia nie zostaje na dłużej. Świetne zdjęcia. Obserwuje!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne masz to futerko :) super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałas naprawdę mądre słowa, jak najbardziej sie zgadzam, święta są teraz strasznie przereklamowane
    $20.99
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą w 100%, mądre słowa. Coraz częściej zapominamy o tym co ważne w święta, a pamiętamy tylko o prawie nie istotnych rzeczach. W tej chwili święta wydają się być dość mocno przereklamowane ale wydaje mi się, że nie musi tak być...
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja przez natlok zadan w szkole nawet nie zauwazylam kiedy zaczely sie swieta, wiec..

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jest ta kamizelka. Niby nie w moim stylu, ale u kogoś mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, święta to magiczny czas :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się z tobą, świetnie wyglądasz :)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj zamówiłam to futerko, dobrze że na żywo wygląda równie pięknie jak na stronie :)
    A z postem standardowo się zgadzam (nie moja wina że piszesz tak mądrze :D). W święta są o wiele ważniejsze rzeczy niż te materialne..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tym, że to w jakiej atmosferze spędzimy Święta zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Ze wszystkich stron słyszę narzekanie, ile to jeszcze zostało do posprzątania, do ugotowania, ile do wydania pieniędzy...Dla mnie czas Świąt to najlepszy moment w roku. Jest to czas dla mnie i dla mojej rodziny, której poświęcam się w 100%. Razem gotujemy, razem szykujemy wigilijną zastawę, razem ubieramy choikę. Bez pośpiechu, bez narzekania, bez drogich prezentów :)

    US$20.99 www.smartlifestyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj niestety jest tak jak piszesz. Materialne swieta a nie duchowe przezycie w gronie rodziny;/
    Pozdrawiam
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem wierząca dlatego "Boże Narodzenie" jako święto nie znaczy dla mnie nic. Dla mnie jest to czas miłości, który nareszcie można spędzić z rodziną, bez pośpiechu i zobaczyć dawno nie widzianych bliskich.

    Denerwuje mnie jednak cały przedświąteczny pośpiech, maniakalne sprzątanie mieszkania i wymuszone składanie życzeń.

    Futerko US$20.99

    OdpowiedzUsuń

  18. MI sięw ydaje ze swiętami rządzi komercja. Ludzie wydają ogromnwe ilosci gotówki, aby 'zaprezentować się' przed resztą rodziny...
    Futerko 20.99 $
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna stylizacja :)
    Nie lubię świąt ale nie mówię że są one czasem nieszczerych życzeń itp. Masz racje że jakie one będą zależy od Nas ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą. To od nas zależy jakie będą te święta. Oby opierały się na szczerych życzeniach jak u śmiechu. Prezenty nie są najważniejsze w tych świętach.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się, ciekawy temat.
    Ładnie wyglądasz, kamizelka mega!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety ludzie nie traktują już świąt tak jak kiedyś, bardziej chodzi o to kto da lepszy prezent, są nerwy z tym związane, bieganie za prezentami na ostatnią chwilę. Cieszę się, że we mnie zostało jeszcze coś z dziecka i ciesze się zawsze strasznie na każde święta :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądrze napisane, wszystko zależy od nas! U mnie na blogu bardzo podobny post:D
    Śliczne futerko♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tak nie uważam..trzeba samemu składać szczere życzenia, karma wraca :)
    20.99$
    szyman.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie futerke, niestety nie mam w swojej szafie jeszcze takiego. Nie mogę trafić na idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie rozumiem ludzi, którzy mówią, że "Święta są takie sztuczne", "zupełnie nie czuję magii świąt".. Przecież to tylko od nas zależy, jakie będziemy mieć nastawienie i w jakiej atmosferze ten czas spędzimy :) Świetna stylizacja!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś w tym jest ! Mądre przemyślenia! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne futerko! Kocham twojego bloga i jaką osobą jesteś! Wesołych świąt!
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz racje - to zalezy tylko od ludzi i naszego nastawienia!
    PS:Super stylizacja!
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny, życiowy post! To prawda, teraz coraz częściej święta kojarzą się z kolejkami, korkami, wydawaniem fortuny itd. Szczerze mówiąc, z wiekiem zaczęłam również tak to dostrzegać. Na szczęście oprócz tego uwielbiam ten czas-czas spędzony z najbliższymi. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny look, piękne masz to futero <3
    Mądry temat poruszyłaś.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się absolutnie ^^
    Bardzo fajne zdjęcia :P

    games-of-form.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka