Świąteczny blok czekoladowy + inspiracje

Święta to niesamowity, magiczny, pozytywny czas przebaczania, który spędza się z rodziną, przeżywa się zdala od problemów. Czas urokliwego chaosu, rozbłyskujących lampek, miłości, ciepła. Każdy chce, aby wszystko było idealnie. Ja również, ponieważ takie święto jest raz w roku. Nie zawsze trzymam się tradycji, chociażby dlatego, iź choinka już zajęła swoje miejsce w moim domu. Każda rodzina ma swoje własne tradycje i zwyczaje. Jedni wręczają prezenty wieczorem po Wigilii, inni zaś dopiero rano. Aczkolwiek istnieje pewna rzecz, która u wszystkich jest jednakowa - jedzenie. Na Boże Narodzenie w każdym domu unosi sie aromatyczny zapach przeróżnych potraw. W tym roku nie udało mi się zrobić serii światecznych wpisów. Niestety dni chyba naprawdę zrobiły się krótsze. Mimo to, przychodze do Was z przepisem na blok czekoladowy. Uwielbiam, uwielbiam i uwielbiam. Dodatkowo: Wylosuję kilka osób, do których wyślę kartki świąteczne. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail w komentarzu. A teraz przejdźmy do przepisu na ciasto. Nie jest trudne, ani skomplikowane. Sprawdź sam!
Składniki: 1 szkl. cukru; 1/2 szkl. mleka; 1/2 kostki masła; 2 łyżki kakao; 2 szkl. mleka w proszku; 2 paczki herbatników. Sposób przygotowania: Do garnuszka dodać sukier, mleko, masło, kakao i gotować. Następnie należy pokruszyć składniki do oddzielnej miseczki. Gdy w garnku uzyskamy jednolitą płynną masę, dodajemy jednoczesnie mieszając ( by zapobiec grudkom ) mleko w proszku i herbatniki. Wszystko dobrze wymieszać i następnie przełożyc na blachę. Na koniec trzeba wstawić do lodówki i poczekac kilka godzin, aby zastygło. Gotowe, życzę smacznego!
Na święta kuchnia staje się centrum. Aby umilić sobie gotowanie, warto skorzystać z dodatkowych gadżetów. Skoro technologia idzie do przodu, gotowanie nie jest w tyle. Poniżej przedstawiam Wam kilka przyrządów, które mogą się przydać. Chciałabym również zaprezentować lampkę, którą zamówiłam w prezencie dla dziadka oraz zegarek dla mojego chłopaka ( nie jako prezent). Jestem zadowolona z tych rzeczy, a Wy co o nich sądzicie?
 Zegarek - Dresslily | Patelnia - Dresslily | Lampka - Dresslily | Sprzęt do frytek - Dresslily | Sprzęt do marchewki - Dresslily
Mam dla Was dobrą wiadomość. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku firma Shein oferuje dużą wyprzedaż ora darmową wysyłkę do 19 grudnia bieżącego roku.  Warto skorzystać. Druga taka okazja w tym roku może się już nie powtórzyć. Oto kilka produktów:
KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4
 KLIK 5  |  KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8

Dodadkowo mam dla Was Kody Rabatowe Douglas . Zapraszam!
W komentarzu napiszcie swój e-mail. Wylosuję kilka osób, do których wyślę kartkę świąteczną.

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę 5 akcersorii i min. 2 ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. Super rzeczy, strasznie podoba mi się ten piesek <33
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne gadżety ale chciałam przede wszystkim napisać że narobilas mi mega smaka na te ciasto!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pyszności, aż zrobiłam się głodna :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować ten przepis :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka pychotka!


    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda przepysznie, będe musiała koniecznie wypróbować twój przepis, zwłaszcza, że uwielbiam czekoladę<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm świetne inspiracje <3


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przepis!Ściskam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepis na pewno wykorzystam bo wygląda świetnie. Być może nawet na święta zrobię to ciasto :)
    Obserwuje http://moose-cosmetics.blogspot.com/2016/12/moje-top-5-produktow-do-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje, uwielbiam święta ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm blok czekoladowy ! Śliczne zdjątka, poklikałam <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, aż zgłodniałam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. patelnia jest świetna! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Blok wygląda przepysznie! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie wygląda ten blok!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie smaczne!!! Świetnie wygląda ten blok i ta lampka!
    Pozdrawiam serdecznie.
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią spróbuję <3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda przepysznie! Świetne gadżety! :)

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłodniałam hehe :) a już i tak za dużo słodyczy zjadłam dzisiaj, tyle czasu udało mi się nie jeść słodyczy, ale kurcze rodzice same dobre rzeczy kupują i nie da się przejść obojętnie :3
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam. Zapomniałam już o istnieniu bloków czekoladowych! :D Kocham je. Muszę zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglada pysznie!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja siostra kiedyś zrobiła blok czekoladowy! Jadłyśmy go kawałkami taki pyszny! Słyszałam ,że kaloryczny ale miłość dodaje niżeli odbiera, hihi ^^ iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pychotka <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie zamierzam zrobić podobny blok na Święta, dzięki za przepis :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale mi smaka narobiłaś! Wszystko wygląda tak ślicznie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Pysznie wygląda. Super wygląda. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie zjadłabym taki blok czekoladowy i coś czuję, że go zrobię, ale dopiero po Świętach. ;) na pewno mój chłopak chętnie by go zjadł, a że Święta spędzamy osobno, to po nich mu go zrobię. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gadżety są całkiem fajne :) Lubię rzeczy, które ułatwiają życie. A takie placki w kształcie serc je się na pewno z większą przyjemnością haha
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. To z tym pieskiem jest mega.
    Jeśli chodzi o "blok" to wybacz ale nieco z wyglądu przypomina zakalec.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wooow świetny post! Aż ślinka cieknie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Zjadłabym taki blok czekoladowy. Wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nigdy nie jadlam takiego ciasta i chyba w tym roku sprobuje je zrobic!
    Moj adres e-mail: emilia.versjada@gmail.com

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda pysznie! Muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka