Sylwestrowa moc makijażu

Ostatni dzień w roku budzi w człowieku wiele refleksji. W głowie pojawiają się myśli: Jaki był rok 2016? Czy wykorzystałem/am go w stu procentach? Ludzie zaczynają spisywać plany, zmiany postanowienia. W tym roku nie zrobiłam tego. Mimo iż w jeszcze obecnym roku udało mi się spełnić wszystkie punkty z kartki, rok 2017 chcę spędzić tak jak czuję. Stopniowo będę wprowadzać zmiany, na które będę miała ochotę. Aczkolwiek wszystkim planującym życzę powodzenia i trzymam kciuki. Stawiajcie sobie plany możliwe do zrealizowania, pamiętajcie! Wracając do tematu.. Niektórzy się cieszą z nowego roku, inni zaś - ubolewają, gdyż są "rok starsi", nie chcą kończyć czegoś, co jest dla nich cudowne. Niby Sylwester jest co roku, ale Sylwester 2016 jest jedyny. Smutki zostawcie na inny dzień, a w ten wyjątkowy wieczór bawcie się. Pozwól sobie zabłysnąć. Ubierz się w najlepsze ubrania, zrób wystrzałowy makijaż, zbierz znajomych i szalej! Z tej okazji przychodzę do Was z innym wpisem niż zwykle, a mianowicie z makijażem. Jeśli mnie pamięć nie myli, nigdy taki wpis jeszcze się nie pojawił na tym blogu. 
Dzisiaj przedstawię Wam makijaż oka. Pierwszy raz zrobiłam kreski, także brawa dla mnie! (haha) Makijaż jest delikatny, ponieważ nie przepadam za mocnymi kolorami. Bynajmniej u mnie nie wygląda to najlepiej. Kosmetyki, które użyłam (przedstawię również te, których nie użyłam) pochodzą ze sklepu Born Pretty Store.  W paczce znajdowała się kredka do brwi. Wybrałam nr 002. Lekko użyłam jej, ponieważ również dopiero zaczynam tą zabawę. Cena kredki to tylko $2.64, więc raczej warto przetestować. Następną rzeczą jest eyeliner. Jestem z niego bardzo zadowolona. Świetnie trzyma się w ręce i do tego łatwo rysuje się kreski. Możecie go zdobyć za jedynie $2.85. Kolejną rzeczą jest paleta. Z niej jestem chyba najbardziej zadowolona. Kolorki są lekkie, nie krzyczą. Zdobyłam ją za $3.99 i bardzo polecam. Ostatnim kosmetykiem jest szminka, która świeci w ciemności. Jeszcze jej nie przetestowałam, ale jestem bardzo ciekawa efektu. Cena: $3.29. No i czas na ostatnią rzecz, czyli stojak na bransoletki. Czas zrobić porządek z biżuterią. Na stronie znajdziecie go za $2.32. Z wszystkich rzeczy póki co jestem zadowolona i szczerze Wam polecam. Szczęśliwego Nowego Roku! Bawcie się dobrze w ten wyjątkowy wieczór.
paleta - klik  |  eyeliner - klik  |  kredka do brwi - klik  |  stojak na biżuterię - klik  |  szminka świecąca - klik 

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Mądrze piszesz. A co do planów... ja też nie mam jakiś sztywnych postanowień. I choć chciałabym wrócić do dawnej sylwetki oraz nauczyć się być lepiej zorganizowana to są to rzeczy, które zrobię wedle swoich odczuć, a nie dlatego że tak sobie postanowiłam.
    Cudowny eyeliner, chociaż pewnie nawet z tak fajna końcówka perfekcyjna kreska by mi nie wyszła ;-)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz, a makijaż jest bardzo ładny i przypadł mi do gustu!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne odcienie tej paletki ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż bardzo przypadł mi do gustu oraz bardzo spodobała mi się ta paletka !
    życzę Ci udanego sylwestra oraz szczęśliwego nowego roku ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.tinypurpose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwszy raz kreska bardzo ładnie Ci wyszła! Śliczny delikatny i dziewczęcy makijaż!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie opisalas caly ten szał z sylwestrem i uczucia towarzyszące w ten dzien ;) zgadzam sie z tym aby zapomnieć o smutkach i bawic sie ze znajomymi! Mam nadzieje ze sie dobrze bawisz i szczęśliwego nowego roku kochana! Super paletka i szminka, jedtem jej bardzo ciekawa ;) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie makijaże. Masz rację, nie ma co ustalać jakiś sztywnych postanowień. Trzeba cały czas ulepszać siebie!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na ten rok również nie robiłam postanowień. A raczej zamieniłam to na chcę. To są na prawdę banalne rzeczy możliwe do zrealizowania. Bardzo ładny makijaż.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne oczyska! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna jest ta paletka! Makijaż interesujący. Szminka musi być genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne zdjecia slicznotko, ladnie Ci to wyszlo!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego nowego roku <3
    obserwuje i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje jedyne postanowienie na Nowy Rok to dobrze się bawić:)
    Bardzo fajne kosmetyki, jestem ciekawa tej szminki;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super napisane! A kosmetyki świetne zresztą jak makijaż ;D Szczęśliwego nowego roku :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż, mam nadzieję, że dobrze spędziłaś tego Sylwestra, wszystkiego dobrego w 2017 <3 !
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku również nie robiłam postanowień na 2017, co będzie to będzie. Życzę Ci tylko żeby był lepszy niż 2016 bo to chyba najważniejsze <3
    Wow jak na pierwszy raz to kreski bardzo ładne, tak jak cały makijaż :D
    Dziękuje za polecenie, tym razem również poklikałam :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci wyszły te kreski! Nie domyśliłaby się, że pierwszy raz robiłaś :) Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny :)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super makijaż, chyba masz jakiś talent do kresek, bo moje za pierwszym razem wyglądały karykaturalnie haha
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Kreska wyszła ci naprawdę dobrze!! Kolory paletki są naprawdę zachęcające :) Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe kosmetyki :D paletka jest świetna :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo, Born Pretty Store, uwielbiam ten sklep ;). Cienie do powiek śliczne, lubię takie kolorki w makijażu. A co do szminki - czekam na recenzję, bo jestem jej mega ciekawa!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna paletka, a ten makijaż pasuje do koloru Twoich oczu :)

    Szczęśliwego Nowego Roku, Kochana!
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie śliczne oczka <3
    Podoba mi sie ta paletka :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak na pierwszy raz to kreski wyszły Ci super! Szczęśliwego nowego roku! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tyle czasu robię kreski i uwierz, że jeszcze nie zrobiłam takich ślicznych jak Ty :)
    Paletka ma na prawdę świetne, dzienne kolorki.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. The eye shadow palette looks just beautiful x

    Laura
    Pink Frenzy

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka ma naprawdę fajne kolory, właśnie takie cienie lubię, a Twoja kreska wyszła świetnie :)


    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Musisz zrobic recenzje tej pomadki - jestem bardzo ciekawa! :D Ładny makijaż, jak na pierwszy raz z kreską to wyszła Ci super!
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Love it

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz zrobiłaś kreski a takie ładne Ci wyszły :D Ja, mimo wielu usilnych prób, dalej nie umiem ich rysować(głównie dlatego ,że obie muszą być takie same ;) )

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny makijaż, ja również nie mam zaplanowanego roku 2017 :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka