Tyle funkcji?! A jednak..

Pozostało jedenaście czekoladek do zjedzenia z mojego kalendarza adwentowego, a to oznacza iż za niecałe dwa tygodnie są święta. Z jednej strony ogromnie ciesze się, a z drugiej wręcz przeciwnie. Niby to czas wolny od szkoły, obowiązków i przeznaczony do spędzenia w rodzinnym gronie, ale czy tak będzie w rzeczywistości? Moja lista rzeczy do zrobienia w wolnym czasie ciągle wzrasta i podejrzewam, że nauczyciele nie pozwolą nam się "nudzić" w te dni. W skrócie mówiąc: za dużo tego wszystkiego. Zazwyczaj o tej porze wszystko miałam rozplanowane co do świąt, a w tym roku niestety nic nie zostało poruszone. Wszystko zostawiłam na ostatni weekend, a to do mnie niepodobne. Niestety szkoła przejęła pałeczkę nad moim czasem. Mimo to - o blogu zawsze pamiętam. Wczoraj otrzymałam paczkę z firmy Rosewholesale z zegarkiem, lecz nie takim zwykłym. Jest to U8S Smart Bluetooth Watch z krokomierzem, przeznaczony do sportu. Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ nie spodziewałam się, że znajdę w ustawieniach język polski. Urządzenie można znaleźć na stronie w sześciu kolorach: czarny, czarno-złoty, czarno-biały, niebieski, zielony i różowy. Ja wybrałam wersję całą czarną, dzięki czemu jest uniwersalny. W zestawie otrzymujemy kabelek USB i instrukcję obsługi. Zegarek gumowy sam w sobie ma ogromnie dużo funkcji. Można zmienić typ wyświetlania godziny, posiada kalkulator, kalendarz, budzik, stoper, monitor snu, krokomierz, kontrolę wypicia odpowiedniej ilości wody, funkcję przypomnień. Po połączeniu z telefonem przez bluetooth możemy dzwonić, sprawdzać sms-y, mamy dostęp do piosenek, aparatu. Zauważyłam, że również można połączyć się z Facebook'iem! To tylko nieliczne funkcje, ponieważ wszystkich nie udało mi się odkryć. Uważam, że jest to bardzo dobra alternatywa na ciekawy prezent pod choinkę.
zegarek - Rosewholesale

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę zegarka oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. Moja kolezanka z klasy ma coś takiego :)
    Myślalam ze to zwykly zegarek i na lekcji zaczeła z tego wysylać smsy i taki szok :)
    Super sprawa :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super sprawa taki zegarek!
    weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu zegarek jest ciekawym pomysłem na prezent ;)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gadżet!
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, jestem pod wrażeniem że mają takie super rzeczy! <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię tego typu gadżety .
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten smartwatch wygląda naprawdę interesująco :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki zegarek to świetna rzecz! Mi by się nie przydał, ale może kiedyś zmienię zdanie. Świetny post.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zegarek to świetna rzecz i bardzo przydatny!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki mały gadżet, a ile zastosowań!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zegarek :) mój brat ma takiego tylko z Sony i jest zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam o zegarku w takim stylu i chyba się skuszę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak jest język polski i jest przeznaczony do sportu to chyba chce go na święta :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy gadżet!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem interesujący gadżet. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam zamawiać ten zegarek!!! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny prezent pod choinkę dla taty lub chłopaka :))
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna opcja taki zegarek, zaciekawił mnie :)
    Pozdrawiam, ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłabym coś podobnego na prezent dla chłopaka. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej... taki bajer ?! Funkcji ma rzeczywiście nieziemsko dużo. Gdyby jeszcze wygląd był jakiś bardziej dziewczęcy... :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam, do wyboru jest kilka kolorów :D

      Usuń
  22. Brzmi ciekawie :) Może za rok sprawię taki mężowi pod choinkę bo obecny prezent już spakowany ;D

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam zegarek tego typu i szczerze mówiąc od roku leży w szafie. Gadżet jak dla mnie kompletnie zbędny. Być może używałabym go, gdyby miał przyjaźniejszy, dziewczęcy design.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś podobne urządzenia i na pierwszy rzut oka wydaje się fajne, chociaż dla mnie mało przydatne. Da się bez niego wytrzymać, a tanie nie są. Jako dodatek są miłe, ale wolę przeznaczyć pieniążki na coś innego ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna sprawa. Coraz bardziej mi sie podobaja zegarki;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kiedyś bardzo chciałam smartwatcha ,ale teraz jak juz mam to nie korzystam hah
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka