Adwokat życia

W ciągu całej historii powstało wiele teorii odwołujących się do życia. Zdefiniowanie tego pojęcia jest nie lada wyzwaniem podejmownym przez niejedną osobę. Jedno jest pewne: Krocząc ścieżkami losu napotykamy się na wesołe, ale i przykre, smutne, złe chwile. Człowiek głównie dostrzega i zapamiętuje momenty goryczy. Przeklina, wyzywa i krzyczy na życie. Zarzuca mu, że jest wredne, złe. Jak żyć w życiu, które jest wredne? Przez to wszystko i ludzie tacy się stają. W końcu mówią: w jakim otoczeniu się przebywa, takim się staje. Bądż inaczej; trzeba się dopasować, by przetrwać. Można by stwierdzić, że będąc mili, uprzejmi możemy łatwo zginąć, więc jesteśmy negatywnie nacechowani, by przetrwać. Ale zróbmy tak jak na rozprawie i dajmy szansę na obronę ze strony oskarżonego. Zastosuję kontrargument. Jeśli życie jest wredne, to coś musi być tego przyczyną. Jakby nie patrzeć, twórcami żywotu jesteśmy my. Zatem będąc źli, świat jest zły, będąc miłymi ludźmi, świat powinien być miły. Proste. Więc gdybyś był sędzią, kogo uznałbyś za winnego temu całemu chaosowi, nieładowi na świecie? Życie czy człowiek? Uważam, że zastosowany kontrargument przebija wszystko i zgadzasz się ze mną.  Zatem doszliśmy do wniosku, że życie jest niewinne. Więc po co je oskarżamy, obrażamy? Powinniśmy zwrócić uwagę na swoje zachowanie, potem przemyśleć dlaczego tak jest, a nie inaczej. W końcu to my kreujemy nasz świat i od nas zależy to, jaki jest. Rozprawę uznaję za zamkniętą. 
czapka - Zaful 

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższej rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:
Po więcej rozmyśleń zapraszam na kobieceporady.pl

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Jaki cudny zimowy widok!
    Szkoda, że u mnie tak szybko śnieg stopniał.
    Nawet nie zdążyłam ulepić bałwana, jedynie jedną kulkę.
    Bardzo podoba mi się twoja czapka, chętnie stanęłabym się jej posiadaczką.

    Gorąco pozdrawiam ! MÓJ BLOG - serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia i śliczna czapka :*
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to nie 'życie' jest wredne czy złe. Tylko ludzie, którzy je tworzą.
    Kolejny mądry post, super :)
    Śliczna czapka 6,77$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się czyta twoje teksty! Super zdjęcia <3
    Czapeczka - $6.77
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. słoodka czapeczka <3
    po klikane
    6.77
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się staram być neutralna. nie chcę nastawiać się negatywnie, bo to powoduje frustrację. Wolę olać sytuację, niż szarpać sobie nerwy. kiedy tego wymagają, jestem miła. Tak jest najłatwiej.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo życiowe słowa. Czasami denerwują mnie ofiary losu, które zawsze twierdzą że mają pod górkę. Na zycie powinno patrzeć się optymistycznie, nawet jeśli zycie by się waliło i paliło :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz swoją rację, lecz nie można powiedzieć, iż zła osoba ma złe życie, a dobra dobre, ponieważ życie bywa nie sprawiedliwe. Ale widocznie tak musi być, życie jest najlepszym nauczycielem. Wierze, że karma prędzej czy później wróci. Więc trzeba zauwarzać pozytywne strony, ponieważ z negatywami nic nie osiągniemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący post i piękne fotki :D Poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna czapka. Lubię takie trochę dziecinne czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życie jest takie, jakie chcemy żeby było. Do kwestia podejścia :) Bardzo fajny post ! Świetnie piszesz !
    Cena czapki : $6.77

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy z nas przyczynia się do tego w jakim żyje świecie. Jesteśmy cząstką tej całości...

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisałaś bardzo mądry tekst, moja droga! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatyczna czapka :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy temat notki.
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się stwierdzenie: ,,To my kreujemy nasz i to od nas zależy, jaki jest'' Cudownie to ujęłaś. Piękne zdjęcia;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, oraz słodka czapeczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. http://stylelifetravelfood.blogspot.com/
    Dopiero początki, zapraszam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaa genialna czapka !!!!

    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie oskarżałam życia. Gdy mi się coś nie powiedzie obwiniam o to siebie. Życie jest niewinne. Świetnie wszystko napisałaś i śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy wpis :) masz prze słodką czapkę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Kochana napisane.
    A zdjęcia cudowne, wyglądasz świetnie!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy post:) daje do myślenia:P
    fajna czapka:D
    zapraszam do siebie:
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Krótko zwięźle i na temat. Jednak sądzę, że to ludzie sami stwarzają sobie taki klimat. Swietna stylizacja, cena czapki to $ 6,77.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kreatywnie napisany post :) Faktycznie - ponoć w dzisiejszych czasach nie można być totalnie miłym bo wiadomo, że ludzie nas zjedzą. Jednak warto jest takim być, ale jednocześnie trzeba mieć trochę swojego rozumu. A z drugiej strony denerwują mnie osoby które wiecznie narzekają na to jak bardzo życie jest złe i bla bla bla. Trzeba trochę spuścić i się uśmiechnąć! Od narzekania problemy nie znikną :D Jestem tu u ciebie pierwszy raz, ale zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka