Jakie założysz soczewki?

Kawiarnia, stolik, dwie osoby siedzące naprzeciwko siebie. Z lewej strony pije kawę człowiek wesoły, pogodny, od którego bije cała tęcza barw. Z prawej widać pana czytającego szarą gazetę. Jego uśmiech odwrócony jest o 180 stopni. Wyraźny grymas świadczy o jego nastroju. Czyżby to przedstawiciele dwóch różnych światów? Nie. Nigdzie nie jest zapisane kto ma mieć jakie życie: kolorowe, czy może szare. Człowiek ma wolną wolę i to on decyduje jakie soczewki założy. Życie to kwestia nastawienia. Każdy nowy ruch wiele zmienia. Te bardzo wartościowe słowa pochodzą z utworu, który niedawno usłyszały moje uszy. Nie będę ukrywać, że w ostatnich dniach chodzę ciągle naburmuszona. Jestem zła na wszystko co mnie otacza. Krzyczę, walę w poduszkę, jestem nieszczęśliwa. Czuję jakby moje życie zawierało tylko dwa kolory: czarny i biały. Chodząc szkolnymi korytarzami, ulicznymi drogami, widząc pełne radości twarze zadawałam sobie pytanie - czemu ja mam życie pozbawione radości, kolorów? Powyższa piosenka sprawiła, że wszystko zaczęło mi się układać (myśli). To tylko i wyłącznie ja jestem źródłem wszystkiego co jest negatywne. Założyłam na oczy soczewki szare. Zmieniając je, udostępnię sobie resztę barw. To moja postawa, moje czyny kreują moje życie. Tak jest tez i z Tobą. Zmień postawę, załóż różowe okulary. Z doświadczenia wiem, że będąc negatywnym - wszystko się psuje , niszczy, nic nie wychodzi. Jest jeszcze gorzej. Pamiętaj, że życie to kwestia nastawienia. Może warto jest zainwestować w kolorowe, nowe soczewki. Może nie pożałujemy. Przyjmujesz moją propozycję?
koszula - Dresslily  |  termos - Dresslily  |  naklejki na paznokcie  -  Dresslily  |  słuchawki  -  Dresslily 

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Myślę, że wszystko co jest złego w człowieku, on sam sobie stwarza w głowie, to chyba też często wina charakteru jaki ktoś posiada, ludzie nawet czasem potrafią stwarzać najgorsze scenariusze,a przeciez nie musi tak być
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czadowy termos ;)
    po klikane
    9.36
    9.57
    3.89
    24.80
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjęłam Twoją propozycję zanim z nią wyszłaś. Ważne jest aby słuchać głosu wewnętrznego i robić w danym momencie to, na co ma się ochotę. Myślę, że powinnaś się zainteresować coachami, którzy dopingują ludzi do działania na YouTube! Specbabka, Ewelina Gawłowska, Andrzej Burzyński. Mówią jak zacząć tę postawę zmieniać itd.
    9,36;9,57;3,89;24,80 (jeżeli mam wybór to bardziej od bycia poleconą wolałabym, żebyś też u mnie poklikała^^)

    Pozdrawiam!^^
    ...i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie , jesteś bardzo fotogeniczna a Twój blog jest cudowny :)
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tekst <33! Mam identyczny kubek ;D
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane! Ja również ostatnio mam wahania nastroju. Myślę, że to przez szkołę i sprawdziany, ale zaczęłam już ferie także wszystko się unormuje!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  8. W momencie, kiedy otwierałam kartę z twoim blogiem pomyślałam, o może być fajny post! Natomiast teraz, kiedy już go przeczytałam jedyne co mi przychodzi na myśl to Wow, post pisany prosto z serca. W życiu bywa różnie mamy złe i dobre dni, ale masz racje, nie należy z góry być pesymistą bo kto wie co zdarzy się jutro? Na pewno będę zaglądać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz. Lubię Twoje posty! a kubek jest mega i marzy mi się od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój kolega miał podobny termos. :D Genialny!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mądre słowa, zgadzam się z nimi w 100%. Sama często przyłapuje się na tym, że mój zły humor głównie zależy od mojego nastawienia.

    Ps: zdaje mi się, że masz błąd w 7 linijce tekstu od góry a mianowicie chodzi mi o : "usłyszały moje uczy"

    Zapraszam do siebie, za każdy komentarz i obserwacje się odwdzięczam. Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również przez ostatnie kilka dni mój humor jest jak z czterech liter wyjęty. Podejrzewam, że to przez tą dołującą pogodę, która nie chce się zmienić. Ale tak jak napisałaś, wystarczy samemu zmienić nastawienie z rana, a dzień stanie się nawet minimalnie lepszy :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz. Ja zdjęcia robię telefonem i mi to wystarczy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że spytam, ale co to ma do rzeczy? XD

      Usuń
  15. Uwielbiam takie wpisy, ajajaj. Aż nie wiem od czego zacząć, dobrze. Zacznę może od tego, że to prawda. Zawsze życie zależy od naszego nastawienia, w sumie głębiej nad tym myśląc to wszystko wokół nas zależy od naszego nastawienia. Dlatego staram się patrzeć na świat, i na to co się wokół mnie dzieję trochę z przymrużeniem oka, bo nigdy nie wiadomo jak będzie, ale należy myśleć pozytywnie. I ja myślę, że Ty również kochana założysz te odpowiednie soczewki.
    Pięknie wyglądasz, i z chęcią bym ci porobiła zdjęć, aj kusi mnie to kusi :)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz. Wszystko poklikane :D
    Fajny ten termos.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze napisane, bo to od nas przede wszystkim zależy jakie będziemy mieć życie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyzwanie przyjęte. :)
    Pozdrawiam.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Motywujące :)
    9 . 36 , 9,57 , 3,89 , 24,80
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny bardzo mądry post. Praktycznie wszystkie rzeczy w naszym życiu zależą od nas, od naszego nastawienia. Pozytywne myślenie to naprawdę połowa sukcesu, życzę Ci żebyś zawsze tak patrzyła na świat!
    Cudna stylizacja, zawsze chciałam taki kubek :D
    Kubek - 9,57$
    Koszula - 9,36$
    Naklejki - 3,89$
    Słuchawki - 24,80$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 9 . 36 , 9,57 , 3,89 , 24,80
    http://emqqi.blogspot.com/2017/01/snapchat-story-styczen.html

    twój blog daje wiele do myślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny jest ten kubek, który wygląda jak obiektyw od aparatu, poza tym prześliczne zdjęcia :*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 9,57$,9,36$,3,89$,24,80$
    http://voile-girl.blogspot.com/
    dopiero zaczynam i każde wejście motywuje mnie do dalszej pracy!

    co do posta zakochałam się w tym obiektywie, który tak naprawdę okazał się być kubkiem!
    nie pomyślałabym, że ktoś wpadnie na taki pomysł!
    pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham twój styl pisania, jest naprawdę wyjątkowy, a zdjęcia są takie ponure i mroczne hah, również baardzo mi się podobają, pisz dalej :)

    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie piszesz to przyznam;) Bardzo fajne zdjęcia;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  26. Mądre i prawdziwe słowa. Negatywne myśli wszystko psuje. Musimy starać się je odciągać, zmieniać jak najszybciej jak się pojawią.
    Skorzystam z konkursu :)
    koszula 9.36$, termos 9.57$, naklejki na paznokcie 3.89$, słuchawki 24.80$.

    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo madrze piszesz ♡ Wszystko zalezy od nastawienia i od tego jak patrzymy na swiat. Sukces mozna osiagnac tylko myslac pozytywnie.
    Supii zdjecia!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana jak Ty pięknie piszesz i ubieraj się bo zimno! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrząc na tytuł posta myślałam, że będzie on o tym jak założyć soczewki i pomyślałam, że ten post nie będzie dla mnie, ale weszłam i naprawdę bardzo podoba mi się twój styl pisania. Zmieńmy nastawienie!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham Twój styl pisania.. życzę Ci więc samych kolorowych dni!
    Nie wiedziałam, że w Dresslily są takie fajne słuchawki! wow :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I według mnie wszystko jest kwestią nastawienia, świetne zdjęcia! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z Tobą. Masz ogromny talent. Również biorę udział w konkursie :)

    Koszula - $ 9.46
    Termos - $ 9.57
    Naklejki na paznokcie - $ 3.89
    Słuchawki - $ 24.80

    jules-and-natis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz! Ja dawniej również patrzyłam przez szare soczewki, jednak teraz wszystko się zmieniło i jestem szczęśliwa! Świetny kubek, te słuchawki się sprawdzają? Poklikałam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słuchawki są świetne. Pozdrawiam ;*

      Usuń
  34. Fajny masz ten kubek :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialny ten termos! Myślałam na początku że to prawdziwy obiektyw :D
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka