Miłość - siła, która rozkrusza lodowce

Jakiś czas temu pewna osoba spytała się mnie, czym jest miłość. Nie ukrywam, że byłam zaskoczona, gdyż nie znałam do końca odpowiedzi na zadane pytanie. Trudno jest to zdefiniować, gdyż definicja tego pojęcia jest dla wszystkich inna, indywidualna, wyjątkowa. Przez dłuższy czas chodziła za mną ta myśl. Nie dawało mi to spokoju. Wreszcie doszłam do samego środka, złotego środka. Moim zdaniem miłość to najważniejsze uczucie, które łączy w sobie konkretne zachowania, takie jak: wierność, szczerość, możliwość poświęcenia komuś życia, lojalność. Miłość to relacja, która łączy ludzi, którzy są sobie bliscy, zrobią dla siebie wszystko, za wszelką cenę chcą być blisko siebie. Miłość to najpiękniejsza więź. Miłość to najpiękniejszy motyw dzieł literackich. Miłość to sztuka, coś pięknego. Miłość to największa moc, która potrafi zmieniać ludzi na lepszych, ułatwia odejście od nawyków. Pod tym pojęciem rozumiem same cudowne zachowania. Mogłabym pisać i pisać na ten temat, ale po co? Sądzę, że każdy na hasło 'miłość' ma w głowie własną, niepowtarzalną definicję. Już jutro jest pierwszy dzień pięknego miesiąca - luty. Czemu piękny? Otóż w tym miesiącu są walentynki. Chciałabym, żebyśmy wszyscy się przygotowali do tego święta. Odkryjcie własne definicje miłości. Często spotykam się z wypowiedzią innych, iż nie obchodzą tego święta, bo nie mają z kim. Walentynki to nie tylko święto dla zakochanych par, ale dla wszystkich, których kochamy. Nie olewajmy tego dnia. Spędźmy go z tymi, którzy są dla nas bliscy. Sprawmy, aby ten dzień był przepełniony tą cudowną miłosną atmosferą. W ramach przygotowania, w komentarzu napisz mi swoją własną definicję miłości. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja walentynkowa, miłosna stylizacja.
sukienka - Shein 

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższej rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

48 komentarzy :

  1. Zgadzam się. :) Ciekawa sukienka!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość, miłość :) Aj. Ja to jak na razie mam złamane serce w pół więc za wiele na ten temat mówić nie będę. Ale to prawda. Miłość to nie tylko jakieś tam "uczucie",bo to jest za mało powiedziane i nie zdefiniowanie tego do końca. Są to zachowania wobec danej osoby, i postawa również względem niej. Ja zawsze przeżywam strasznie, gdy ta miłość zapuka do moich drzwi, gdy mi zacznie zależeć. Wtedy już wiem- to jest to! Tylko zazwyczaj to było z mojej strony, a również trzeba patrzeć jak to jest z drugiej strony, czy ona również się tak stara. Myśli. Szanuje. Czeka. Tęskni. Opiekuje się. No w każdy sposób można komuś powiedzieć "Kocham Cię". I tego się mocno trzymam, i nie dam się zasłodzić samymi słowami.
    Pozdrawiam gorąco, Twoja Natasza z jestemnatasza.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - miłość nie ma jednej definicji :) Co do stylizacji to bardzo spodobały mi się Twoje buty :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kozaki!! Podobają mi się takie długie kozaczki:)
    Sukienka w cenie 10$
    shikatemeku.blogspot.com
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie miłość to uczucie, za którym druga osoba jest w stanie ,,skoczyć w ogień'', to takie filmowe uczucie. Prawda jest natomiast taka, że ludzie, którzy naprawdę jej doświadczyli w swoim życiu, są w stanie opisać ją najbardziej. Niestety istnieje także druga strona miłości, takiej ,,nieszczęśliwej'' i której warto unikać...

    Sukienka: 10$
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ma świetny krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, ale niezbyt lubię taki materiał, kupiłabym taką z dzianiny ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. miłość jest najważniejsza w życiu moim zdaniem <
    po klikane
    10,00
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka! Ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda definicje miłości jest bardzo trudno określić. Według mnie miłość jest to szacunek, wsparcie w każdej chwili, bycie przy tej osobie, lojalność. A co do walentynek to te święto każdy może obchodzić nie tylko zakochani, bo przecież w naszym życiu dużo jest osób, które kochamy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty look :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ta miłość... Myślę, że ciężko jest znaleźć jedną, trafną definicję, ponieważ są różne rodzaje miłości. Z mojego punktu widzenia to szczerość, zaufanie, lojalność, dbanie o drugą osobę bardziej niż o siebie, ale też dobre i swobodne czucie się w swoim towarzystwie. Nie lubię Walentynek i jakoś szczególnie ich nigdy nie obchodzę, jednak w tym roku może będzie inaczej.

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłość dla mnie to sens życia i cieszę się że Go mam.
    Piękne zdjęcia, kocham welur !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny post. Bardzo ładna sesja. Ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączyłaś trzy moje ulubione trendy, czyli kozaki za kolano, wycięte ramiona i velur! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka bardzo ładna. Sądząc po śniegu na pewno zmarzlas :)
    Sukienka - 10$
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłość..Zabrakłoby stron jakby człowiek o tym zaczął pisać. To coś najpiękniejszego na świecie i zgadzam się z Tobą - miłość to sztuka.
    Piękny post :)
    Podziwiam Cię, że nie zamarzłaś w tej sukience naprawdę, ale jest śliczna!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie miłość to uwielbienie nieidealności ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uważam, że dopóki sami nie doświadczymy miłości nie będziemy znać jej wartości ale dokładnego znaczenia. Masło maślane ale mam nadzieję, że rozumiesz :) fajny post natomiast styl nie mój :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłość to chyba pojęcie, które każdy definiuje sobie w swój własny sposób. A sukienka... Odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalnie wyglądasz, laseczka :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu zaopatrzyć się w tę swoją idealną sukienkę z tego materiału :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy patrzę na Ciebie, od razu robi mi się zimno! Ja po takiej sesji od razu wylądowałam w łóżku z zapaleniem gardła... Ale zdjęcia wyszły pięknie! Twoje również są magiczne ;) A piszesz cudownie, szczególnie o takim silnym uczuciu, jakim jest miłość! Mam nadzieję, że wygrasz konkurs! Chyba nigdy nie czytałam równie dobrego tekstu o miłości!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz przepięknie! <3


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie tak - każdy interpretuje to pojęcie/stan zupełnie indywidualnie. Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześlicznie wyglądasz Kochana! Twoje kozaki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdyby ktoś zadał mi takie pytanie to również w pierwszej chwili miałabym problem. Bardzo ciekawie opisałaś swoją definicję miłości. Bardzo podoba mi się ta sukienka, która kosztuje $10.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka cudowna sukienka, bardzo fajnie podkreślą twoją sylwetkę :) Sama chętnie poszłabym w takiej na niejedną imprezę. Wyglądasz uwodzicielsko ;*
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna sukienka. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna sukienka,sama bym taką przygarnęła :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mądry post i śliczne zdjęcia. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłość.. Miłość każdy odczuwa inaczej, nie ma definicji miłości, ale pewne jest jedno - gdy nadejdzie, wiemy że to ona.

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz rację, miłość dla każdego znaczy coś zupełnie innego... Śliczna jest ta sukienka! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. dobrze, ze mowisz, iz walentynki to dzien dla kazdego, bo juz powoli sie zalamywalam :D masz racje, milosc jest niepowtarzalna i wyjatkowa, no ciezko ja zdefiniowac i czasami nie jest pewne, czy ja czujemy, badz nie.. to samo wychodzi..
    W poszukiwaniu prawdy o nas samych, zapraszam! <3 Dawka motywacji, zmiana nastawienia!
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2017/02/truth-searching-loading.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham takie sukienki w połączeniu z wysokimi kozaczkami!!!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  38. slicznie wyglądasz
    sukienka lezy jak szyta na ciebie
    klik

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie napisane ! a sukienka mega :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Krótko a temat. Każdy może dopowiedzieć co uważa za słuszne;) Fajnie wyglądasz;)
    Pozdrawiam;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka