Obfitość zakazanych owoców

Jakiś czas temu spotkałam się z cudownym cytatem "Obfitość zakazanych owoców dowodzi, że nie jesteśmy w raju". Autorem tych kilku, ale jakże cudownych słów jest Karpacz Robert. Wszyscy jesteśmy ludźmi, a będąc ludźmi czujemy, kochamy, mówimy, poruszamy się na dwóch kończynach dolnych i mamy wiele wspólnych cech odróżniających od innych gatunków. Będąc ludźmi pragniemy. Pragniemy życia w raju. Czy jesteś wierzący czy też nie, zawsze pragnąłeś / pragniesz być szczęśliwym, niczym się nie martwić. Inni głoszą, że szczęście można osiągnąć już tu, żyjąc. Aczkolwiek do raju jest jeszcze daleko. Nawet osoby, które nie wierzą, raczej znają historię Adama i Ewy oraz zakazany owoc. Nie chcę wchodzić w kwestię wiary, gdyż to prywatna sprawa, zatem spokojnie, to był tylko wstęp. Czymże jest ten tytułowy zakazany owoc? Grzechem. W dzisiejszych czasach ludzie są tak wykształceni, że łamanie prawa jest żadnym wyzwaniem. Toteż wiąże się z tym, iż na świecie istnieje wiele zła, pokus, o których nawet nie jesteśmy świadomi. Obfitość zakazanych owoców sprawia, że ludzie grzeszą i uważają, że to nic złego. To wszystko sprawia, że oddalamy się od raju. Skoro chcemy być szczęśliwi, to czemu robimy wszystko, by uciec z miejsca pełnego szczęścia? Wystarczy zmienić postawę, ograniczać pokusy. Nic nie przychodzi bez wysiłku. Stąd też moja dzisiejsza prośba: Rozejrzyj się. Zobacz ile zła jest dookoła, pokus, niewłaściwych zachowań. Chcesz w tym uczestniczyć? A może spróbuj ograniczyć zachowania, które są nieprawidłowe? Zapewniam, że nie wyjdzie Ci to na złe.
bluzka - Rosegal  |  kubek - Rosegal  |  portfel - Rosegal

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

36 komentarzy :


  1. ale ten kubek jest świetny :D poklikane
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju zakochałam się w piesku cudowny <3 poklikane
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie i ten psiak taki słodziak <3 KLIK :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, najbardziej podoba mi się ten kubek, jest świetny :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wpis i bardzo ładne zdjęcia , z chęcią obserwuje Twój blog :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaki piesiu cudowny!!! Mały niedźwiadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co złe to kusi, coś w tym jest ;) Staram się kontrolować co robię poprzez filtrowanie różnych rzeczy w mojej głowie, mam nadzieję, że inni też starają się żyć fair ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki uroczy psiak :D Super rzeczy. Wszystko poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się ograniczyć złe rzeczy. Niestety jestem tylko człowiekiem i mam swoje słabości, czasem nie wychodzi. Lecz nie poddam się w tym!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się zdjęcia, musiało Ci być zimno :)
    Świetny kubek!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia bardzo fajne niestety zawsze trochę mnie śmieszą porozbierane dziewczyny dla zdjęć . Spróbuj może zrobić zdj. W jakiejś kawiarni . Zawsze super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście trudno znaleźc dobrą kawiarnię zwłaszcza ze zgodną na zdjęcia :/

      Usuń
  12. Świetna bluzeczka! Całość prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaciółka robiła mi dzisiaj zdjęcia na podwórku, większość wygląda (jeśli chodzi o wtrącanie się w nie psa haha) identycznie jak u Ciebie :D
    Kolejny super, mądry post :)
    Poklikałam.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny post! :)
    ceny : portfel - 12.36$
    kubek - 13.17$
    bluzka - 9.57$

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja! Bardzo uroczy piesek. No a ten portfel marzenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety to prawda, otacza nas wiele pokus, rzeczy złych, które być może przyniosłyby nam pewne korzyści. Pamiętajmy jednak, że te zakazane owoce często są dla nas zgubne, choć bywa, że małe grzeszki się upieką. Najważniejsze to czerpać radość z dobra. Bardzo ładne zdjęcia, choć moją uwagę tym razem bardziej przykuła treść. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale psiaczek! Świetnie napisany post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądrze oraz dojrzale piszesz, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. OOO Uroczy pieseł ♥♥♥
    Poklikane i obserwuję
    POzdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny psiak :D twoje posty są zawsze takie przemyślane i dopięte na ostatni guzik :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny psiak! Skradł moje serce ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodki piesiak ♥ Twoje posty są świetne,bardzo fajnie się je czyta ;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemnie się czytało ten post. Masz rację każdy powinien spróbować ograniczyć swoje "złe zachowania" i stać się jak najlepszą wersją siebie :) Zdjęcia prześliczne i piesek świetny model :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mądre słowa. Zgodzę się z nimi, iż aktualnie wokół nas na wyciągniecie reki jest wiele pokus. Wystarczy chcieć po nie sięgnąć a mogą sprowadzić nas na złą drogę.

    OdpowiedzUsuń
  25. W dzisiejszych czasach jest wiele pokus, najważniejsze jest rozróżnianie dobra od zła :)
    Świetne zdjęcia.
    Słodki piesek, rok temu mój wygląd podobnie :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mądry wpis,aż miło się czyta, ponieważ zwróciłaś uwagę na problem tak bardzo obecny w dzisiejszych czasach. Niestety aktualnie większość ludzi zatraca się w pogoni za pieniądzem i dobrobytem zapominając o tym, co tak naprawdę jest ważne w życiu. Łamanie prawa,ale także i wykorzystywanie łuk prawnych rodzi wiele problemów, o których istnieniu, zdaje się, nie każdy wie. Rzadko kiedy pamiętamy,że mamy jedno życie,a żeby je godnie przeżyć wystarczy być szczęśliwym, by później,już w swojej ostatniej drodze, nie mieć do siebie żalu i pretensji o to,że to życie mogło się przeżyć lepiej.
    Pozdrawiam
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie spodobał mi się kubek!
    A piesek jest cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kubek! Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm, wydaje mi się, że człowiek grzeszy i chwyta się zakazanych rzeczy bo dają mu złudzenie szczęścia. Coś na jego kształt, choć w żaden sposób nie wiąże się z prawdziwym. Szczęście fizyczne, albo inaczej, przyjemność fizyczna nijak ma się do szczęścia duchowego.

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia ! muszę przygarnąć taki kubek :D
    $12.36
    $9.57
    $13.17
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka