Pod osłoną zmian noworocznych

Nowy Rok i postanowienia. Chciałabym właśnie nawiązać do treści z ostatniego wpisu. Sylwester kojarzy nam się z ostatnim dniem, w którym możemy sobie pozwolić na ostatnie zachcianki, np. na ostatnie słodkości. Z kolei pierwszy dzień roku kojarzy się z początkiem, "nowym ja". Te wszystkie plany, wszelkie zmiany są zwyczajem popularnym. Ludzie nie robią tego, bo chcą. Ludzie robią to, ponieważ to jest modne w tym okresie. Nie ukrywam, że ja co roku robiłam listę. Tym razem byłam strasznie nieogarnięta i nie wyrobiłam się z czasem. Strasznie ubolewałam nad początkiem 2017, ponieważ weszłam w niego nieprzygotowana. Zero celów, zero planów, zero postanowień. Jednak pewna osoba uświadomiła mi, że to tylko zmiana cyferki. Jeśli człowiek chce się zmienić, może zrobić to w każdej chwili. Jeśli będę potrzebowała zmian, wyjdą spontanicznie. Uświadomiłam sobie, że nie potrzebna jest mi żadna lista z punktami, które tak naprawdę są zbędne. Ta moda sprawia, że ludzie na siłę się zmieniają. Uciekają  przed prawdziwym sobą. Wyśmienitym przykładem są memy na temat siłowni zapełnionej w styczniu, a w kolejnych miesiącach ubywa ludzi. Ten cały zdrowy tryb życia jest chyba najpopularniejszą zmianą w postanowieniach noworocznych. Ludzie, którym nie koniecznie to jest potrzebne, na siłę trenują, mimo że nie przynosi im to satysfakcji. Być może odbiegam od tematu, ale chciałabym powiedzieć, iż człowiek w ostatnich czasach pod wpływem "zwyczajów" ucieka przed prawdziwym sobą, zmienia się na siłę, a co najgorsze: próbuje zmienić się na ludzi otaczających go, usuwa swoją oryginalność. Nie musisz być taki jak inny, czyli spisywać i zmieniać się, bo w końcu jest "Nowy rok". Na własnym przykładzie doświadczyłam, że bez planów wraz z rokiem 2017 zmiany przyszły same do mnie. Mimo, że nie zrobiłam konkretnej listy, odczuwam, że ona się spełnia. Nowy rok to tylko zmiana liczby. Nie wprowadzaj postanowień na siłę, bądź sobą.
bluza king - Gamiss  |  bluza queen - Gamiss  |  koszulka - Gamiss  |  dresy - Gamiss  |  masażer - Gamiss  |  otwieracz do słoików - Gamiss

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Ojej jakie świetne sa te bluzy ''king'' i ''queen'' cudownie wyglądacie :**

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. cool..i love these sweatshirts..I want them for me and for my boyfriend

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bluzy <3 Uwielbiam wszystko z napisem king i queen ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chiodzę na siłownie regularnie od ponad roku - rzeczywiście największy boom jest zaraz po sylewstrze i trwa tak mniej więcej do końca styczni, później sala świeci pustkami. Wydaje mi się, że ludzie na siłę chcą sie zmieniać, tak 'natychmiast', nie rozumiejąc, że każda zmiana pociąga za soba mnóstwo wysiłku.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne bluzy :D Świetnie wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wyglądacie. Pozdrawiam, mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robię sobie listę postanowień noworocznych. Nie z mody choć muszę przyznać, że dowiedziałam się o tym z internetu. Po prostu lubię, ale nie wszystkie muszę za wszelką cenę wypełnić.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, nie trzeba robić list ale myślę, że to się przydaje, bo kiedy wiemy co chcemy osiągnąć zaczynamy to realizować. Bez żadnych celów możemy stać w miejscu. Ps. świetne bluzy!!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, wszystkiego dobrego w nowym roku!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Postanowienia dotyczące zmian osobowości są trochę bezcelowe, bo ja też nie wierzę, że są one prawdziwe, bo takie zazwyczaj ludzie podejmują na pokaz. Ale gdy na przykład postanowiłabym sobie, że codziennie będę uczyć się 20 angielskich słówek albo czytać materiały powtórzeniowe z biologii to takie postanowienia są dobre, musiałabym je zrealizować, bo inaczej nie zdałabym matury.
    Super te bluzy;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Super wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, nawet nie uświadomiłabym sobie tego, że ludzie robią to, bo jest to modne w swym okresie tak, jak słuchanie piosenek świątecznych przed świętami.
    Wyglądacie świetnie ! :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądacie :D
    Bardzo ładne zdjęcia :D
    A te bluzy są boskie :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Razem wyglądacie świetnie, bluzy są genialne.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - najważniejsze w tych noworocznych postanowieniach to pozostanie sobą.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful photos. I'm your new GFC follower ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta bluzka z Mario jest ze świetnym przekazem...
    Super zdjęcia! :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne bluzy, aczkolwiek nie zależy mi na tym żebyś mnie wypromowała, jak się chce osiągnąć cel to powinno się to robić samemu, ma się wtedy większą satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń
  21. extra bluzy! xx

    pozdrawiam :)

    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super razem wyglądacie, a te bluzy są wspaniałe :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklkalam!
    Super sesja,a bluzy mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w tym roku wypisałam sobie wszystkie postanowienie i przyznam, że zaczęłam ich przestrzegać, także jak na razie jestem na dobrej drodze.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi rowniez nie jest potrzebna zadna lista, sliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie zrobione zdjęcia, a i tej listy też nie miałem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia :)
    Szczerze mówiąc zrobię listę postanowień, ponieważ zrealizowałam te z poprzednich lat.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo udane zdjęci oraz wpis! Ogromnie podobają mi się bluzy!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też myślałam, że nie będę miec żadnych postanowień, bo nie miałam czasu nie ich wymyślenie, ale przyszła choroba i w tym tygodniu wymyśliłam całą listę. Nie są to postanowienia tylko plany i mam nadzieję, że je zrealizuję. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tych bluzach! GEnialne są!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne!!! Zapraszam do mnie https://laurablogf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz ślicznie!
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne wynajdujesz te gadżety! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka