Pogoda szaleje, szaleję i ja

Termometr wskazuje temperaturę poniżej -13 stopni, a Milena pozuje do zdjęć ubrana w cienką koszulkę. To cud, że nie zachorowałam, ani nie zamarzłam. Mimo to zdecydowanie wolę sesje w plenerze w takiej pogodzie niż cały stos nauki, z którą schodzi mi się do trzeciej w nocy. Nie wiem co ja robię z czasem, że aż tak bardzo mi umyka. Współczuję tegorocznym maturzystom, a tym bardziej studentom. Skoro ja załamuję się już w pierwszej klasie, to co będzie za rok, dwa,  trzy lata. Aczkolwiek mam nadzieję, że to stan przejściowy i z czasem będzie jeszcze lepiej, lepiej i lepiej. Każdy przez to przechodził, więc czemu ja mam nie dać sobie rady? Miałam ambitne plany co do dzisiejszego wpisu. Znalazłam świetny temat, który wymaga ode mnie odrobinę większej pracy, wkładu. Niestety jest godzina dwudziesta, a mi się koszmarnie chce spać. Nie jest tak pięknie, nie pójdę spać, gdyż czeka na mnie jeszcze nauka. Kawka i do pracy! Oczywiście gdybym nic nie napisała do Was, nie byłabym sobą. Uwielbiam do Was pisać. Jestem zadowolona chociaż z tego, iż bloga prowadzę przez ponad dwa lata, a ani razu nie miałam braku weny (odpukam w niemalowane) i ciągle sprawia mi to przyjemność. Z dnia na dzień przychodzą mi coraz lepsze pomysły. Ciekawe czy starczy mi czasu na zrealizowanie ich. Wszystko jest przecież możliwe. Świat szaleje, zmienia się. W telewizji i innych mediach społecznościowych pełno wiadomości na temat smogu w miastach, zabójstwach, o tym, że śnieg spadł w krajach, w których nie powinien. Nikt niczego nie przewidzi. Warto mieć jednak pozytywne nastawienie. 
koszulka - Zaful  |  bluza - Zaful  |  gąbeczki - Zaful

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! *_*
    Zapraszam : https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam! ja bym się nie odważyła <3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Good pictures and I want to invite you to follow me in Instagram, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mlody organizm do wszystkiego sie przyzwyczai :) i do temperatur i do trybu zycia w szkole średniej jak i na studiach: ) wcale nie jest tak zle jak sie wydaje :)
    Strach ma wielkie oczy :D

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważnie :D Ale lubie taki śnieg. Fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluza, twarda sztuka z Ciebie, że przy takim mrozie wystałaś tam do zdjęć :P Też to przerabiałam w weekend :) Poklikane.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ... i wiesz co Kochana? To jest właśnie piękne. Mimo braku czasu, siły i energii jesteś tu z nami już kupę czasu. Cały czas masz pomysły i chęć blogowania. Dobrze to o Tobie świadczy jako o blogerce - widać, że to Twoja pasja, o którą mimo innych przeciwności czasowych (np. nauka) starasz się dbać :) Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalona :D W takim zimnie na krótki rękawek :P Ale zdjęcia wyszły pięknie :D Wszystko poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zimno jest teraz.. Super outfit!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mi zimno jak patrzę na te zdjęcia! :D super bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, wilki podziw za te zdjęcia! Ja w grubej bluzie jak już wyjdę na dwór bez kurtki :D Dziękuje za polecenie bloga :*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy z nas przez to przechodzi. Nauka, szkoła jest to strasznie wyczerpujące, ale świetnie, że mimo wszystko znajdujesz czas na blogowanie!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze! Podziwiam, że dałaś radę pozować w takich stylizacjach przy takiej temperaturze. Niestety ja nawet w grubej kurtce zamarzam ;/. Nie mogę doczekać się wiosny! Poklikałam ;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Łączę się w bólu, jestem w drugiej klasie, a już czuję jakbym maturę miał zdawać, ale mam nadzieję, że jeszcze wytrwale wytrzymam następny rok
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jak Ty to wytrzymałaś haha, ja umierałam po kilku minutkach w swetrze <3
    ceny: bluza $25.49 t-shirt $15.99 , gąbeczki $2.83
    mój blog: weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O kuurczę, mi podczas ostatniej sesji prawie odmroziło ręce hah! ♥ Mam nadzieję że z nauką dasz sobie spokojnie radę niedługo ferie :))
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj jak patrzę na te zdjęcia to aż mi zimno , ale są bardzo ładne i dobrej jakości :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy wybrałaś, zdjęcia super! Podziwiam, że nie zamarzłaś w taką temperaturę :D
    Ceny:bluza €24.96, koszulka €15.66, gąbeczki €2.77 :D
    Blog: lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia, ale ja bym chyba zamarzła. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, naprawdę podziwiam że pozowałaś w takiej bluzce, ja w kurtce ledwo co wytrzymuje kiedy wracam do domu :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też od jakiegoś czasu cierpię na chroniczne zmęczenie i nawet zblizajace się powoli egzaminy nie moglilizują mnie do dzialania ;<
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  22. łohohoh aż mi zimno;) No ale zdjęcia bardzo fajne;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia!
    Piękny blog i świetne wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podziwiam! :) ale ja bym się w życiu tak do zdjęć nie rozebrała na takim mrozie, bo po prostu bym przez tydzień z łóżka nie wyszła. ;)
    u mnie ostatnio też pisanie postow odbywa się przy kawusi. ;) ale o różnych porach, w zależności od tego kiedy najdzie mnie wena. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Od samego patrzenia na zdjęcia zrobiło mi się zimno, dlatego podziwiam, bo ja chyba nie dałabym rady w taką pogodę stać w samej koszulce :) Poświęcenie, żeby tylko przyniosło sukcesy :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  26. Siedzę właśnie pod kołdrą i patrząc na Twoje zdjęcia robi mi się okropnie zimno :D Powodzenia w nauce. Nie załamuj się, na pewno dasz sobie radę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne te kolorowe gąbeczki
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  28. podziwiam, ja na takim mrozie nie ustałabym w samym podkoszulku, bardzo fajne zdjęcia :) ja też jestem teraz w pierwszej klasie i mam nadzieję, że z czasem będzie coraz lepiej bo aktualnie nie wyrabiam z nauką no i jeszcze pomaga myślenie o tym, że już za niedługo ferie hahah
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, dobrze, że nie rozchorowałaś się, ja na minusie pozowałam dobry czas do sesji kopciuszka. To był wyczyn dla całej drużyny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w szkole! Na pewno się wszystko ułoży, nie martw się :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjecia !
    Zyczę powodzenia w szkole !
    Pozdrawiam
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w pierwszej klasie też myślałam, że jest trudno haha. Będąc jednak w drugiej klasie zmieniam zdanie :/
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  33. oj Milenko, Ty to zawsze byłaś szaloną dziewczyną! Nie znoszę śniegu grr :C
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam, nie zdecydowałabym się na taką sesję w zimnie! Bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Od samego patrzenia robi się zimno :D Moją uwagę przykuły włosy ! ;)
    Życzę powodzenia w szkole ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chora będziesz! Ale czego nie robi się dla tak świetnego efektu? 😂 Bardzo fajne fotki i post również.Pozytywne nastawienie to grunt do sukcesu! Pozdrawiam
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że nie zamarzłaś😂😂😂 fajne foty
    SHE IMAGINATION

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia!
    Ja już bym tam zamarzła ale rozumiem to poświęcenie dla zdjęć :D
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Odważna jesteś ja w zeszłym roku porwałam się na podobne wyzwanie, niestety po sesji,która jest jedną z moich ulubionych do dzisiaj, miałam dwa tyg w łóżku z anginą, dlatego w tym roku odpuściła sobie takie wyzwania :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mam pojęcia jak dałaś radę zrobić zdjęcia w samej koszulce na takim mrozie, haha :D
    Śliczna ta bluza i świetne gąbeczki! :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka