Wielka siła w małych słowach

Analizując Wasze komentarze pod ostatnim wpisem zauważyłam, że jest gromadka osób, która dąży do wypełnienia, zrealizowania swojej własnej listy postanowień, planów. Postanowiłam napisać post motywujący, składający się z cytatów. Jest to trzeci taki wpis na tym blogu. Każdy poprzedni został pozytywnie odebrany, a słów motywujących nigdy za wiele... Dwa najważniejsze dni w twoim życiu to dzień narodzin i dzień w którym odkryjesz dlaczego żyjesz.  Mój sukces zawdzięczam temu, że nigdy nie robiłam sobie ani komuś wymówek. Najtrudniejszą decyzją jest przecież podjęcie działania, reszta jest już tylko kwestią wytrwałości. Zrób to albo tego nie rób. Nie ma czegoś takiego jak próbowanie. Za dwadzieścia lat będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie zrobiłeś, niż tym co zrobiłeś, więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań, złap wiatry w żagle. Najczęstszą przyczyną tego, że ludzie dają za wygraną, jest myślenie, iż nie dadzą rady. Kiedy wszystko wydaje się być przeciwko tobie, pamiętaj, że samoloty latają pod wiatr, a nie z nim. Wyzwania są tym, co czyni życie interesującym, a ich przezwyciężanie sprawia, że życie ma sens. Wszystko czego pragniesz jest po drugiej stronie strachu. Pamiętaj, że nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy, jeżeli na to nie pozwolisz. Osoba, która twierdzi, że czegoś nie da się zrobić, nie powinna przeszkadzać osobie, która to robi.  Osoba, która nigdy nie popełniła błędu, jest kimś kto nigdy nie próbował niczego nowego. Upadnij siedem razy, by stanąć za ósmym. Nie ważne jak wolno dążysz do celu, ważne, że się nie zatrzymujesz.
bluzka - Dresslily  |  sztuczne rzęsy - Dresslily

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Zapraszam: Kobieceporady.pl

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

61 komentarzy :

  1. Masz racje! Nawet, jeżeli ktoś nam będzie mówił, że nie damy rady, nawet kiedy upadniemy , musimy powstać! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę , że ta śliczna bluzeczka kosztuje około 40 zł a rzęsy na pewno około 60 zł :)
    Super blog z miłą chęcia zaobserwowałam , pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jake masz świetne spodnie ;)
    po klikane
    10.53
    1.91
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i super blog! Zdecydowanie zostanę na dłużej! Obserwuję :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz. Obserwuję ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba dawać za wygraną. Warto wierzyć w siebie!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju nie było Ci zimno? Straszne u mnie -20 a nawet więcej i siedzę i mi zimno [pod kocem] :/ Co do posta, masz racje nie wolno się poddawać a jak sie upadnie wstać poprawić koronę i iść dalej :D
    Ceny:
    1| $10.53 [sale]
    2| €1.93 [sale]
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było, zamarzłam haha ale było warto :D

      Usuń
  8. Bardzo fajne, przyjemne zdjęcia! :) Dobrze się czyta Twoje teksty!:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis. Pięknie na tych zdjęciach wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, zastanawiam się jak wytrzymałaś w takiej bluzce na tym mrozie, haha :D
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna bluzka, ale musialaś zmarznąc brr
    1.10.53
    2.$1.91

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od jakiegoś czasu więcej ryzykuję :) I faktycznie nigdy nie żałuję swoich prób!
    $10.53,$ 1.91.
    https://sajjida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładne, zimowe zdjęcia! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! ;) Nie dziwie się, że posty były pozytywnie odebrane- sa świetne! Bardzo lubię takie motywujace cytaty ;D Poklikane: 10.53 $ 1.91$
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli chodzi o postanowienia, to najważniejsza jest wytrwałość i cierpliwość!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia ! Masz rację, liczy się wytrwałość, a nie ilość upadków i potknięć. Ważne, że wciąż idzie się do celu, który zbliża się za każdym krokiem.
    Naprawdę mądry, mocny post, oby takich więcej !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój post jest jak motywujący kopniak w cztery litery :) Tego było mi trzeba :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, a co do postu - potrafisz zmotywować :). Niby to tylko trochę słów, ale jakie działanie mają! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wychodze z założenia że "Lepiej coś zrobić i żałować, niż żałować, że się tego nie zrobiło". :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z każdym postem się zmieniasz, coraz piękniej wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, ale pewnie trochę zmarzłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny wpis. Chyba była ci zimno na sesji, ale cóż czego się nie robi dla zdjęć na bloga. :)


    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne spodnie! Uwielbiam zdjecia w śniegu za to, ze sa takie jasne i kolory wyglądają przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym chyba zamarzła tak bez kurtki! U nas są ponad -24 stopnie!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodnie :) ubieraj się kochana! :*
    polubione :) http://healthywaymartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje ulubione słowa , które są moim cytatem stojącym na szafce jest ,,Nigdy się nie poddawaj" Bardzo ładne zdjęcia i interesujący wpis.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. masz racje- nigdy nie powinnismy sie poddawac!
    tak w ogole- kocham zdjecia w twoim wykonaniu, maja cos w sobie

    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcie i świetnie napisany tekst! ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi tej wiary w siebie brakuje, ale mam nadzieje, że od tego poniedziałku wrócę z masą pozytywnej energii.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mądrze napisane! Super <3
    Jeżeli chodzi o stylizację to jestem zachwycona bluzką, bardzo lubie takie klasyki z dodatkiem, prosty czarny long ale wycięte rękawy, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mądry post. Ja gównie problem mam z tym, że nie mogę zmotywować się do działania, ciągle coś przekładam, upadam i nie podnoszę się baaardzo długo. Ale pracuje nad sobą, to chyba najważniejsze.
    Ładne zdjęcia, nie dałabym chyba rady w taki mróz, haha.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na zimową sesje :)
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  34. Warto wierzyć w siebie :) Ślicznie wyglądasz
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł na posta, szczególnie podoba mi się cytat z samolotami :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasami takie cytaty sa naprawde bardzo motywujace!
    10.53 oraz $1.91

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  37. Dało mi do myślenia to co napisałas. Dzięki;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku, Kochana! Nie zamarzłaś? :o Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna bluzeczka <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. wygladasz pieknie a wpis swietny <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Z upadków czerpiemy najważniejsza naukę ☺

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham takie posty, ja też mam teraz pewne Noworoczne postanowienie i mam nadzieję, że się nie poddam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie wyglądać. Warto jest próbować, bo na pewno za którymś razem się nam uda :) Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z tobą. Ten kto nie ryzykuje nigdy do niczego nie dojdzie. Małe kroczki są lepsze niż żadne więc róbmy to c kochamy i spełniajmy swoje marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  45. zgadzam się z tobą, trzeba dążyć do celu!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Odkąd przestałem przekładać swoje postanowienia/plany wszystko staje się łatwiejsze serio. Nigdy nie myślę w ten sposób, że mi się nie uda. Zawsze wyobrażam siebie w sytuacji w której chciałbym się znaleźć i to dostaje. Są osoby które chcą przeszkodzić nam w działaniu gadając że nam się nie uda a tak naprawdę sami nam zazdroszczą wytrawałości i determinacji - trzeba takie osoby unikać szerokim łukiem...
    Stylizacja jak i zdjęcia na plus. Barddzo ładne
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mądrze piszesz, należy wierzyć w siebie, dążyć do wyznaczonego celu, warto mieć marzenia i dążyć do ich realizacji. Niestety w życiu mam wiele sytuacji, w których nie zadziałałam jak powinnam i trochę tego żałuję. Warto podjąć inicjatywę nad swoim życiem i słuchać głosu swojego serca. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Jesteś Piękna <33

    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Posty motywacyjne są fajne :)
    Bardzo ładna stylizacja :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna bluzeczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka