Dzień mężczyzn z CHOCOLISSIMO

Kłótnia na temat tego, bez kogo świat by nie istniał, jest nie do rozwiązania teraz i później. Prawda jest taka, że kobieta jest tak samo ważna, jak mężczyzna. Zauważyłam, że mimo tej równości, więcej mówi się o kobietach (nie ubolewam nad tym). Aczkolwiek czas poplotkować o mężczyznach. Arogancja, brak odpowiedzialności, brak wszelkich granic, zaborczość, zbyt wielkie szaleństwo. Podczas choroby gorzej z nimi niż z dziećmi. To tylko niewiele wad mężczyzn, które rzucają się w oczy. Mimo to skupmy się na drzemiących w nich cechach: odpowiedzialność, stanowczość, oparcie, uczciwość, zaradność, inteligencja, schludność, pomocna dłoń, troskliwość. Kilkaset lat temu, to tylko i wyłącznie dzięki nim rodziny miały co jeść. Zasługujemy im wiele. Kto inny znosiłby humorki kobiet? Cieszmy się, że ich mamy.  Dziesiąty marca - dzień Mężczyzn. To święto jest idealną okazję, aby okazać im naszą wdzięczność za to, że są. Najlepszym upominkiem zawsze są słodkości. Firma Chocolissimo przygotowała na tę okazję wyjątkowy asortyment. Mam nadzieję, że ją kojarzycie. Przedstawiałam mikołajkowy zestaw kilka miesięcy temu z ich sklepu. Ich ręcznie robione czekoladki są przepyszne i wyjątkowe. Dzisiaj przedstawię swoje dwie propozycje na ten dzień.
Pierwszymi słodkościami, które otrzymałam, są narzędzia z czekolady. Skrzynka z narzędziami to idealny prezent dla inżynierów, majsterkowiczów oraz wszystkich złotych rączek. Może się także przydać na parapetówkę lub generalny remont. Słodki zestaw majsterkowicza zapakowany został w czarną skrzynkę na narzędzia. Czekoladowe narzędzia to starannie wykonane: klucz francuski, młotek ciesielski, klucz płaski, śrubokręt oraz kombinerki. Figurki powstały z mlecznej i deserowej czekolady. Prezentują się genialnie. Drugą rzeczą jest opakowanie z czekoladkami. Super Man to idealny sposób na to, by przekazać mężczyźnie, że jest wyjątkowy. Zestaw sześciu wyśmienitych, ręcznie robionych czekoladek dla prawdziwego Super Mężczyzny. To naprawdę wspaniały pomysł, aby powiedzieć mu, że jest niezwykły! Na stronie znajdują się również samochody, telefony, zestaw kosmetyczny - I to wszystko z czekolady! Polecam zajrzeć. Jestem przekonana, że każdy mężczyzna ucieszy się z takiego upominku. Bynajmniej ja byłabym w niebie. Wszystko jest tak perfekcyjnie zrobione, że sama z wielką chęcią bym zjadła.

Zapraszam na chocolissimo.pl

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Świetny pomysł, nie dość, że wygląda ciekawie to i jak facet lubi słodycze będzie w sam raz. Widziałam też pady z czekolady, po prostu czad ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynka z narzędziami z czekolady-bardzo ciekawy pomysł i na pewno oryginalny, świetny prezent!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny pomysł na prezent :)
    http://loveonthebrain-bykinga.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te słodycze. Cudowne pomysły na prezent!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice pictures, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na prezent ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo świetny pomysł na prezent! Możliwe , że dam coś takiego swojemu chłopakowi ☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na prezent dla mężczyzny ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest genialny pomysł, szczególnie dla kogoś kto kocha słodycze (jak ja haha :D)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, słodkości są jednym z najlepszych prezentów na każdą okazję :)
    Fajnie wyglądają te czekoladki, ciekawa forma :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł świetny! Ja kupiłam raz chłopakowi auto z czekolady i był zachwycony:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny Blog :)
    Piękna Jesteś <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki super :) Zakochałam się w tym :)
    Na prawdę świetne są :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i smakowicie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłby to trafiony prezent dla mojego mężczyzny, bo znając życie ja bym zjadła całą czekoladę :D

    Co do samych mężczyzn - uważam, że są trochę pokrzywdzeni przez rynek. Fakt, kobiety w dalszym ciągu są czasami traktowane gorzej, mniej wartościowo. Ale mnie, jako kobietę aż uderza, jak w reklamach ciągle jest tylko "podziękuj mamie, cudowna mama, idealna mama, gdyby nie mama" itp. Nie ma tam miejsca na mężczyznę, na ojca. A jego rola w wychowaniu jest bardzo ważna i uważam, że tak samo zasługuje na szacunek i docenienie jak mama.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem to nie fair, że oni mają swoje 2 dni w roku - mężczyzny i chłopaka. :D


    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. W-S-P-A-N-I-A-L-E

    Te narzędzia czekoladowe są mega idealne dla mojego lubego który ez grzebania przy motorze i samochodzie umiera. Przy tym lubi słodycze. Świetne, na prawdę. Masz bardzo ładnego bloga, jeśli chodzi o wygląd. Świetnie że mając 16 alt na praaaawdę dobrze piszesz...większość dziewczyn w tym wieku ma lekkie problemy w tej dziedzinie na blogach. Powodzenia dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moj chłopak uwielbia slodycze,a to jest dosyć oryginalne. Pomyslę nad tym decydując się na prezent :)
    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Delicious!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku jak to świetnie wygląda, aż mam ochotę na coś słodkiego :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, a przede wszystkim smakowity prezent :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mają genialnej jakości czekoladę ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka