Matematycznym wzrokiem

Jak na klasę matematyczną przystało, podam Wam teraz kilka danych. Do wakacji pozostało 117 dni (bez weekendów i świąt tylko 74 dni), 9 godzin, 34 minuty, 30 sekund, czyli około 17 tygodni. Wytrwaliśmy już 54%, a przed nami jeszcze 46% nauki w obecnym roku szkolnym. Wiem, że dopiero ferie się kończą, ale ja już czuję, że przydałaby się przerwa dwumiesięczna niż dwutygodniowa. Pojutrze już ruszam do szkoły. Czuję, że strasznie się rozleniwiłam. Dawno nie pisałam do Was innego wpisu niż związanego z przemyśleniami. Postanowiłam, że ostatnie dni odpoczynku to dobry moment na taki post. Załączone zdjęcia powstały w Ostrołęce podczas spotkania z moimi internetowymi przyjaciółkami: Sarą i Patrycją. Spotkanie odbyło się pod koniec grudnia. Niestety jak do tej pory nie miałam okazji, by nimi się podzielić. Stąd tez widzicie mnie jeszcze w długich włoskach. Swoją drogą jestem ciekawa Waszej opinii. Lepiej jest mi w długich, czy krótszych (poprzedni wpis)? Mam nadzieję, że tak jak ja, Wy również podczas swoich ferii odpoczęliście. Teraz trzeba wrócić do codzienności. Jak już nabierzemy wiatru w żagle, popłyniemy prosto do ciepłego, przyjemnego czerwca. W zasadzie trzeba przetrwać tylko marzec, gdyż w kwietniu są święta i kolejne wolne. Będzie dobrze! Miłego, radosnego dnia. 
kapcie rekinki - Dresslily

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższej rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Też kończę ferie i trudno mi sobie wyobrazić tą zmianę rutyny.
    Tak naprawdę i w tych i w tych włosach jest ci dobrze :)
    Miłego weekendu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Do moich wakacji trochę mniej, w maju matura i koniec szkoły.. :o
    Dlatego teraz ostra praca! A ferie miałam miesiąc temu, już o nich zapomniałam haha.
    Świetne zdjęcia,a te kapcie przeurocze!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku...kapcie są super, ale za 7.77$ XD Niestety zagraniczna strona :( pa pa rekinki... Bardzo ładne zdjątka :3
    Jeśli chcesz wpadnij tutaj: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe jakie super kapcie :) klik

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne kapcie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ja już od dwóch tygodni chodzę do szkoły i mogę powiedzieć, że przyzwyczaiłam się. Myślałam, że właśnie przez ferie nic mi się nie będzie chciało robić, ale do szkoły wróciłam z duża motywacją. Świetny post i piękne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju ponad 100 dni... Wydaje się, że to tyle czasu, a zleci w mgnieniu oka. Już nie mogę się doczekać wakacji i tej szalonej zabawy. Pozdrawiam! ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ;D Mi zostały tylko dwa miesiące ;)
    U mnie rozdanie.Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. oh mi też by się przydała ta przerwa dwumiesięczna, ale najwazniesze chyba ze juz blizej niz dalej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha jakie cudne kapcie!! <3

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę doczekać się wakacji! <3


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dni szkolne fajnie obliczyłaś aż do wakacji ;) Widać, że lubisz matematykę ;) Ja za bardzo nie przepadałam za tym przedmiotem, ale zawsze 4 miałam ;) Kapcie są urocze ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wpis,nie mogę się doczekać wakacji .. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie zostało aż tak dużo, damy radę! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo cieszę się, że udało Ci się spotkać z dziewczynami, co do pytania to lepiej Ci w krótszych włosach :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Heheh świetne przeliczenia :D w sumie też dziś myślałam o wakacjach :D
    Świetne zdjęcia i super miejsca :D Spotanie pewnie było mega udane :D
    I w krótkich i w długi wyglądasz super, cieżko się zdecydować :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post, podoba mi się :D Miło się czyta, przyjemnie napisany :) Zapraszam też do siebie http://aloehize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko co dobre szybko się kończy ale pozostają Ci fajne kapcie rekinki :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kapcie! Już z utęsknieniem czekam na wakacje, ehh... ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka