Matematyka jest miarą wszystkiego

Życie codzienne... Zakupy, praca, elementy natury. Ona jest wszędzie. Ona rządzi wszystkim. Kto? Matematyka. Jedna z trudniejszych i jednocześnie nielubianych nauk spotykana jest w każdym zakątku życia, w każdej chwili. Czas, ceny, składniki potraw, pieniądze - wszystko to są liczby. Odkąd pamiętam, lepsza jest ze mnie matematyczka niż humanistka, więc nie za bardzo potrafię zrozumieć osoby, których wrogiem jest właśnie ta dziedzina. Czemu tak dużo ludzi nie lubi matematyki? Ona nas otacza. Każdy człowiek powinien umieć dodawać, odejmować, mnożyć, znać podstawowe zasady. Lecz mimo tej potrzeby, na drodze staje mur. Mur mimo wszystko do pokonania. Pamiętaj, że nie ma takiej rzeczy, z którą człowiek sobie nie poradzi. Ostatnio pisałam dużo o nastawieniu. Być może to jest jedna z przyczyn. Może w momencie zmiany nastawienia przed, chociażby lekcją matematyki, zrozumiesz i wyciągniesz z niej więcej. Ta nauka nie jest taka zła, a nawet bywa przyjemna. Jest prawdopodobne, że pomyślisz, iż zwariowałam. Aczkolwiek ja chcę zachęcić Cię do przełamania tej bariery. Nie zniechęcaj się po pierwszej chwili upadku. Nawet największemu matematykowi nie wychodzi wszystko za pierwszym podejściem. Daję pewność, że akurat ta nauka przyda Ci się w życiu i nie pójdzie na marne. Matematyka nie jest złem, jak to sądzą ludzie. To istne szczęście zapisane w liczbach. 
sukienka - Sammydress  |  narzuta - Sammydress  |  zegarek - Sammydress
 KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4  |  KLIK 5
 KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8  |  KLIK 9  |  KLIK 10

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę sukienki, narzuty, zegarka i 1 rzeczy z listy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. Muszę przyznać iż ten post bardzo zmotywował mnie do nauki! Śliczna sukienka :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozszerzam ten przedmiot, mimo że nie jestem jakaś najlepsza.
    Ale radzę sobie, czasem potrzebuję posiedzieć godzinę, czasem trzy, ale wiem, że to mi się przyda i tylko muszę sie nauczyć myśleć logicznie i matematycznie :D
    Świetna sukienka!


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. matematyka to zło ale to zło jest do wszystkiego potrzebne :)
    po klikane
    8.22
    4.85
    13.00

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. A weź... ;) nigdy nie trawiłam matematyki, a język polski bym moim ulubionym przedmiotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem po polonistyce, a w mojej pracy mam więcej wspólnego z matmą niż bym chciała :P więc nigdy nie wiadomo co nas spotka i co nam się przyda w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matematyka nigdy nie była moją mocną stroną, ale w tym roku szkolnym postanowiłam się z nią uporać i proszę bardzo, na semestr miałam 4.
    W życiu uda nam się wszystko, jeśli tylko włożymy w to trochę pracy.


    Jestem pełna podziwu, że zrobiłaś takie zdjęcia zimą, ja dawno bym zamarzła. Świetna robota! ♥
    Obserwuję od dawna ;)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. nie cierpię matematyki, zawsze była moją piętą Achillesa, ale nie załamuje się i dalej wszystko robie najlepiej jak potrafię. To fakt świetne zdjęcia i super, że ich tak dużo :*

    ewciakkkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne zdjęcia ale ja bym chyba zamarzła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane! :) 13.35€ 9.54€ 15.26€

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W podstawówce i gimnazjum lubiłam matematykę. Nie miałam z nią żadnych problemów. Może byłam słabsza z geometrii, bo nie mam takiej matematycznej wyobraźni :D. W szkole średniej trafiłam na bardzo wredną nauczycielkę i po prostu zniechęciła mnie i w sumie 3/4 klasy do tego przedmiotu ;).
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za matematyką nigdy nie przepadałam...ale to też wina nauczycieli. Dopiero w drugiej klasie liceum trafiła mi się taka nauczycielka, która potrafiła przekazać porządnie ten przedmiot. Powiem szczerze- to była kosa jakich mało. Nie raz z zawałem serca szłam do tablicy, czy pisałam sprawdzian. Pamiętam jak po nocach odrabiałam zadania domowe, bo tyle nam zadawała. Ale mimo wszystko dobrze ją wspominam...a niektóre działy nawet polubiłam ha ha ha :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja prawdziwą matematykę poznałam właśnie w liceum, masz rację że jest to jeden z najtrudniejszych przedmiotów, lecz w życiu się nie obejdzie bez niej :/
    Pięknie napisane, ślicznie wyglądasz ;*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie faszystowskie poglądy, a tfuu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam, że tyle wytrzymałaś na dworze w zimnie, piękne zdjęcia! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, podziwiam tyle stania - pewnie zmarzłaś!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne post, najlepsze stwierdzenie które bardzo przypadło mi do gustu ,,nie ma takiej rzeczy, z którą człowiek sobie nie poradzi'' ♥ Co do zdjęć naprawdę podziwiam za takie poświęcenie do zdjęć, sukienka śliczna!
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię matematykę, nie jestem z niej aż taka zła, ale jestem bardziej humanistką, niż matematyczką, polski sprawia mi więcej przyjemnosci... :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta stylizacja i pomyśleć że wszystko jest z Sammydress :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie było ci zimno?;0


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna narzutka, ale wyglądasz jakbyś wręcz umierała z zimna dla tej sesji :P

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie jestem wielką fanką matematyki, ale to też zależy od tematu i nakładu nauki. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka, ale trochę za krótka, chodź tak naprawdę na tobie wygląda idealnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post:) A co do matematyki szczerze mówiąc,są tematy które bardzo lubię i rozumiem a są takie,które dla mnie nie powinny w ogóle być i są nie potrzebne :) ale masz racje z matmą spotykamy się na co dzien :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie rozumiem czemu matematyka sprawia kłopot, to jest jedna z najbardziej logicznych dziedzi.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Matematyka to zmora, do końca życia nie będę ją pamiętać. Mam nadzieję, że moje dzieci będą zdolniejsze w tej dziedzinie niż ich mama :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uważam, że matematyka jest podstawą, ale jednak ja jej nie rozumiem. Po prostu jestem na ten przedmiot źle nastawiona. Mądrze napisałaś ,,Pamiętaj, że nie ma takiej rzeczy, z którą człowiek sobie nie poradzi". Dał mi ten post do myślenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Matematyka jest ciężka, aczkolwiek można ją z czasem zrozumieć :) Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam żadnych problemów z matmą, ale jestem raczej humanistką :) Dziewczyno, jak na Ciebie patrzę to aż mi zimno... :o
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Choć lekcje matematyki mam już dawno za sobą to całkowicie się z Tobą zgadzam, że jest ona niezbędna oraz tak naprawdę ma się z nią styczność codziennie.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozdrawiam z matfizu! Zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna jest ta sukienka, fajne ma rękawy, oryginalne :)
    Musiałaś zmarznąć :)

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  33. W gimnazjum kochałam matematykę. Teraz w liceum, gdy mam ją na rozszerzonym poziomie już nie jest tak kolorowo, mimo, że mój nauczyciel to cudowny człowiek :) Stylizacja i zdjęcia świetne!
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja matematykę osobiście bardzo lubię, jednak zdaje sobie sprawę, że jestem w gimnazjum i na razie jest łatwo ;) Prześlicznie wyglądasz, ta sukienka jest boska <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja matematykę lubię :) a zegarek boski!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. O mamo, po tych zdjeciach az sie otulilam kołdra kochana :* Bluza z harrego jest genialna ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna styliacja :) A ja nie sądze, że to tylko kwestia nastawienia. Ja np. Z matemematyki sobie radzę na 3 i nie lubię jej nie dlatego, że nie umiem tylko, dlatego, że jest nudna.
    klaudialisiecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pamiętam jak w liceum (klasa humanistyczna) 90% mówiło o tym, że matematyka jest nieprzydatna, no i przecież mamy kalkulatory... Ciekawa jestem, jak te osoby sobie teraz radzą...

    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie piszesz i pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wlasnie przeczytalam to jako wytrwaly matfiz hahahaha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak patrzę na te zdjęcia to zamarzam, ale...sukienka wymiata :D
    Ja matematykę lubię, ale mistrzem w niej nie jestem..W końcu human, dlatego 3 i 4 spokojnie mnie satysfakcjonują haha. Da się przeżyć ten przedmio.t
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. No masz rację. Dlatego królowa nauk jest jedna;)
    Nie zmarzłaś? Swietne zdjęcia;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku, jakie piękne zdjęcia :3 Ładna bluzka i ładne nogi :DD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka