Miłość kpi sobie z rozsądku

[...] i w tym jej urok i piękno. Nie ukrywam, że ten wpis jest dla mnie bardzo ważny. Nie będę opisywać wyłącznie cech miłości. Nie to chcę Wam dzisiaj przekazać. Chciałabym skupić się na pewnej osobie, pewnym chłopaku, moim chłopaku. Nie piszę tego po to, aby zrobić komuś przykrość, bądź chwalić się (pomimo że naprawdę jest czym). Walentynki i rocznica - te dwa święta są blisko siebie i to one skłoniły mnie do przelania tych słów na kartę bloggera. Wiecie, za co najbardziej podziwiam swojego chłopaka? Za waleczność, wytrwałość, dążenie do celu. Za to, że nawet jeśli czegoś nie potrafi, robi to. Za wszelką cenę próbuje się nauczyć. Tej cechy u mnie brakuje. Jeśli czegoś nie umiem - nie próbuję. Nie jestem osobą idealną, a tym bardziej idealną dziewczyną. Jak każdy człowiek mam wady i zalety. On również. Często się na niego denerwuje, a On? Jeszcze nigdy na mnie się nie zezłościł. To jest piękne. Mimo wszystko, cokolwiek robię, on zawsze ma uśmiech na twarzy i podchodzi do wszystkiego z dystansem. Czasami strasznie Mu zazdroszczę. Chciałabym ograniczyć nerwy, ale to silniejsze ode mnie. Może z czasem się nauczę. Trafił mi się cudowny chłopak. Wiem, że to przeczyta w wolnej chwili. Dziękuję bardzo. Dziękuję za to, że jesteś. Oby wszyscy ludzie tacy byli, świat byłby lepszy. Miłość czyni człowieka lepszym, dodaje siły, zatem - nie bójmy się kochać, nie bójmy się mówić " Kocham Cię". 
koszula - Zaful  |  zegarek - Zaful
KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4  |  KLIK 5
KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8  |  KLIK 9  |  KLIK 10

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy i 1 z listy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Piękny ten post, Twój chłopak na pewno się wzruszył :)
    A zdjęcia przeurocze, fajna koszula.
    Poklikałam.
    Koszula - 19,99$
    Zegarek - 3,89$
    Sweter - 14,00$
    Bluzka - 14,00$
    Bluzka off - 12,00$
    Biała bluzka off - 15,00$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja zazdroszczę temu Twojemu chłopakowi takiej mądrej i kochającej go dziewczyny. Naprawdę. Mega się wzruszyłam tym wpisem, a co dopiero Twój chłopak. Brawo, piękny prezent taki na Walentynki, bo liczą się słowa i małe gesty, zawsze to pamiętaj.
    Pozdrawiam kochana, Twoja jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trafiłaś na prawdziwy skarb wybuchowa dziewczyno! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantycznie :) bardzo spodobał mi się zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzycie razem naprawdę piękną parę :) Udanych Walentynek, Milenko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane! Słodki razem wygladacie:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wygląda to podobnie-ja wybuchowa, on spokojny :) Świetnie razem wyglądacie i najważniejsze, że się uzupełniacie i kochacie! Szczęścia i miłości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie do sobie pasujecie. Uważam że o miłości trzeba mówić głośno i wyraźnie bo w XXI wieku definicje miłości młodzi ludzie często mylą... Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też podziwiam swojego chłopaka, przede wszystkim za to jaką ma do mnie cierpliwość.
    Życzę Wam szczęścia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula, zakochałam się w tych zdjęciach, wyglądacie cudownie :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny post i wspaniałe zdjęcia :D Dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęścia;) Świetnie wyglądacie;)
    by Arek

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny szczery post,a najlepsze jest to,że jak czytałam to myślałam o swoich Kubie :) Są identyczni,jest moją małą inspiracją :) Jesteśmy ogromnymi szczęściarami :) Dużo miłości dla Was! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny post, myślę że on będzie zachwycony, kiedy go przeczyta!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściara :) Ślicznie razem wyglądacie.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę się wzruszyłam! Piękne słowa! Drogi chłopaku Mileny, uroniłeś łzę czytajć ten wpis? ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądacie tak uroczo 👍 miłość jest uczuciem, które nie ma jednej definicji, a moimo to jest piękne ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia Milenko! 🤗💙
    Dziękuje za Twój komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia, wyglądacie tak słodko!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. To super, że macie siebie, bo ciężko znaleźć sobie w naszym wieku kogoś na trochę dłużej niż kilka tygodni. Wyglądacie razem uroczo, szczęścia i wytrwałości <3
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia i super para! :) Obserwuję i pozdrawiam
    xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie bójmy się kochac - wszystko na temat!:) piękne zdjęcia!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Jacy słodcy!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne zdjecia! Zycze wam duzo milosci kochana! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny post, piękne zdjęcia. Widać że pisałaś to wszytko od serca. Powodzenia w dalszym pielęgnowaniu związku :)

    pozdrawiam https://obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie razem wyglądacie, życzę szczęścia :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że masz takiego wspaniałego chłopaka :) Dbaj o miłość.
    Ja na swojego muszę jeszcze trochę poczekać ;pp

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka