Od dziś - już nic nie muszę!

Świat pędzi, czas mija. Każda sekunda staje się przeszłością, a Ty jesteś w tym miejscu, którym jesteś. Masz pracę bądź jeszcze kształcisz się na wybranym kierunku, otaczasz się znajomymi, bądź uciekłeś z rodzinnego miasta. Nie wiem, czy Ci jest dobrze, czy też nie. To wiesz tylko Ty, a w zasadzie Twoje serduszko, które mówi szeptem do Ciebie. Czasami człowiek nabiera motywacji, ogromnego rozpędu i pędzi przez życie z planem w głowie. Stara się zrealizować swój własny plan pochodzący nawet z dzieciństwa. Aczkolwiek z każdym dniem człowiek się zmienia. Wiele dzieci (w tym ja) w dzieciństwie uwielbiało kolor różowy, a dzisiaj mówi do niego słowo składające się z trzech liter: nie. Tak samo człowiek zmienia swoje zainteresowania, charakter. Nie zapominajmy o tym. Warto czasami zrobić sobie chwilę przerwy i zbadać teren, na którym jesteś, czy aby na pewno nic się nie zmieniło. Czy motywacje w tym wszystkim zawsze są właściwe i jesteśmy w pełni szczęśliwi robiąc to, co robimy teraz? Czy wśród wyzwań i obowiązków mamy czas, aby zadbać o siebie i swoje dobre samopoczucie? Czy w tym wszystkim nie gubimy siebie? Nie sztuką jest dążyć do celu, o którym już nie marzymy. Życie bywa okrutne. Tuż przed samą metą człowiek potrafi zmienić zdanie i zawrócić. Wraz z kierunkiem wiatru, człowiek zmienia zdanie. Zatem jeszcze raz podkreślam, że warto usiąść i się zastanowić nad swoim życiem. Czy praca, którą wykonuję na co dzień, to rzeczywiście mój wybór? Czy miejsce, w którym mieszkam, jest tym, w którym chcę przebywać i czy ludzie, którymi się dziś otaczam, to ludzie, z którymi tak naprawdę chcę żyć? W każdej chwili możesz się "nawrócić". Nie raz zaobserwowałam uczniów uczących się na profilu wybranym przez rodziców, który im nie odpowiada. Dobrze, że postanowili na zmianę i robią teraz to, cą chcą. Niestety są ludzie, którzy nie odważyli się i obecnie męczą się w pracy, której nie lubią. Którą drogę wybierasz? Może są pewne rzeczy, których tak naprawdę nie musisz robić od dzisiaj, albo takie, które po prostu możesz zmienić na ,,bardziej Twoje". Przemyśl wszystko i rób to, co lubisz. Ja zrobiłam tak i dzięki temu możecie oglądać sesję z Warszawy. Po co mam spędzić całe ferie w jednym miejscu?
bluzka - Tosave  |  kosmetyczka - Tosave  |  brelok - Tosave

Ostatnio dostałam paczkę ze sklepu Tosave. Znalazły się w niej trzy rzeczy. Wybrałam bluzkę siwą z czarnymi paseczkami na rękawach. Jest ona wykonana z bardzo dobrego materiały i jak zdążyłam zauważyć - nie gniecie się. Drugą rzeczą jest pomponik, brelok. Ostatnio takie rzeczy stały się rozchwytywane i dodatkowo urzekł mnie taki dodatek. Genialnie prezentuje się przy torebce i sprawia, że staje się ona wyjątkowa i ciekawa. Ostatnią rzeczą, najbardziej przydatną ze względu na moje podróże jest kosmetyczka. Zazwyczaj musiałam brać kosmetyczkę i chować do torby inne rzeczy, które mi się nie zmieściły. Nareszcie wszystko mogę pochować w jedną kosmetyczkę. Jak sami widzicie, ma ona wiele kieszonek. Uwielbiam ją, jak również resztę rzeczy. Jestem bardzo zadowolona. Naprawdę polecam. Firma ma świetny asortyment.

Kody rabatowe do Avon od Rabble - polecam :)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. O ja właśnie czekam na zamówienie z tego sklepu, nic nigdy z niego nie miałam więc tym bardziej jestem ciekawa. Fajne rzeczy wybrałaś, puszek rządzi! :D
    Co do postu jak zwykle się z nim zgadzam. Straszne jest to kiedy rodzice np. decydują za nas i ze względu na kogoś idziemy na jakiś profil w szkole albo na studia i robimy coś czego wcale nie lubimy. Ważne żeby w porę oprzytomnieć.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też pisałam o tym post :D Lubię moje życie, ale są rzeczy, które chciałabym w nim zmienić. Jestem w pełni szczęśliwa tylko wtedy, kiedy dążę do spełnienia marzeń, a kontuzja mi to utrudnia ;/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami nieświadomie robimy coś ze względu na innych nie patrząc czy sami tego chcemy, jednak czasami to zauważamy i staramy się to naprawić :)
    Śliczne zdjęcia <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze ślicznie wyglądasz :* Fajne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!
    A tekst bardzo mądrze napisany :)
    brawo!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać Twoje mądre wpisy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wygladasz! A ta kosmetyczka czadooowa! Przydalaby mi sie taka na wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Super kosmetyka !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle w tym prawdy! Czasem nawet marzenia nas gubią... bo ślepo dążymy do ich spełnienia, a po drodze okazuje się że w ogóle o tym nie marzymy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam napisać post na podobny temat, ale nie potrafiłam do końca ubrac tego w słowa, tobie to wyszło idealnie.
    Lepiej zdecydować się na konkretną zmianę niż męczyć się w tym samym miejscu.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely items :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie tak. Warto czasami się zatrzymać, sprawdzić grunt, dotrzeć czy aby naprawdę tego chcemy i zawrócić na inny tor.


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko się zmienia i nie możemy nie raz nad tym zapanować, dzieciństwo a dorosłość to dwie różne sprawy. Dobry przykład z tym kolorem. Lubię takie wpisy, czekam na wiecej:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Od teraz to i ja wzięłam swoje życie w swoje ręce. Po co siedzieć w jednym miejscu? Marnować czas. Trzeba próbować wielu opcji, korzystać z życia całą parą, a nie siedzieć i zastanawiać się co dalej. Bez sensu. Dla mnie po prostu należy chwycić swoje życie mocno i iść dalej i dalej. Odwiedzać nowe miejsca, poznawać nowe osoby. Ale nie siedzieć w miejscu. Bo to jest strata czasu, strata swojego życia. Należy chyba robić ze swoim życiem wszystko, aby ono nabierało sensu w Twoich oczach.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję że się niedługo odważe :)) Zdjęcia świetne, mega wyglądasz :))
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę Ci tak młodego wieku - już wtedy zaczęłabym blogować! fajne miejsce tu masz www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik 

    OdpowiedzUsuń
  20. w sumie chyba muszę przysiąść i trochę się zastanowić, zwłaszcza nad paroma ostatnimi tygodniami!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sesja, super zdjęcia ☺️ thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. pozytywny wpis, przyjemnie się czytało:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie zdjęcia *_*
    http://princesss2704.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia. Kiedyś zastanawiałam się czy nie lepiej zrobić tak jak sądzą inni, ale teraz jestem zdecydowana w pójście w kierunku, który jest moim wyborem i bardzo, a to bardzo mi się podoba.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia. :) Najważniejsze jest to, aby odnaleźć w życiu szczęście.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się przesłanie z Twojego postu, jestem pewna, że kogoś nim zainspirowałaś :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny post <3 http://beth-beeeth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam dzisiaj post o takim samym tytule ;) Raz na jakiś czas powinniśmy się zatrzymać, złapać oddech i odpocząć od codziennego zabiegania
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sam tytuł, ponieważ to konkurs :D

      Usuń
  29. Dokładnie. Warto usiąść i zastanowić się, czy na prawdę tego potrzebujemy? Czy konieczne to jest nam do życia? Świetny post! Cudowne rzeczy wybrałaś, świetna kosmetyczka.

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2017/02/nowe-zapachy-od-bispol.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka