Staraj się osiągnąć postęp, nie perfekcję

Każdy organizm jest inny, lecz łączy nas wszystkich jedna rzecz - zdrowy tryb życia. Bycie "fit" jeszcze nikomu nie przyniosło negatywnych konsekwencji. Coraz bardziej staje się to modne, z czego jestem bardzo zadowolona. Odkąd pierwszy raz zasmakowałam prawdziwego, dobrego treningu, stało się to moim uzależnieniem. Ćwiczę codziennie z jednym dniem przerwy. Czy choroba, kontuzja, wyjazd, bądź inna przeszkoda, ja zawsze muszę wykonać kilka ćwiczeń. Nic mnie nie powstrzyma. Dzień bez jakiegokolwiek ruchu jest dla mnie dniem straconym. Zdaję sobie sprawę, że ćwiczenia to tylko niewielka część sukcesu ( zdecydowanie ważniejsza jest dieta ), aczkolwiek z nimi nigdy nie miałam problemu. Tego niestety o odpowiednim odżywianiu nie mogę powiedzieć. Słodycze są moim czułym punktem, piętą Achillesa. Mimo wszystko, staram się zachować silną wolę. Jak dobrze wiecie, przez ok. sześc lat grałam w piłkę ręczną. Obecnie chwytam każdy sport po kawałku. Tęsknię za grą, więc staram się wynagradzać to innymi sportami. Może nie jestem wielką znawczynią, aczkolwiek pojęcie minimalne mam o tym całym zdrowym trybie. Nie nazwę tego odchudzaniem, gdyż to tylko dodatkowy plus takiego prowadzenia życia. Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami, udzielić Wam kilka rad. 
Zauważyłam, że coraz więcej osób uczęszcza na siłownię, wykonuje ćwiczenia w domu, stosuje diety. Na początku powiem o tej prostszej rzeczy, a mianowicie treningach. Wiele osób zapomina, że ćwicząc jedną partię ciała, nie uzyskamy wymaganego efektu. Aby ujrzeć jakąkolwiek zmianę, należy zaplanować sobie trening w taki sposób, aby ćwiczyć każdą część ciała. Przy układaniu planu treningowego warto wziąć pod uwagę ilość czasu wolnego w danym dniu, stan zmęczenia po szkole/pracy tak, aby trening nie był męczarnią i była na niego siła. Trening ma być przyjemnością i relaksem. W przepełnione dni ustal sobie lekki trening. Wtedy, gdy masz luźny czas, ustal sobie niezły wycisk. Lecz też nie może być tak, że trening będzie trwał krócej niż 40 min. Podobno po 30 minutach organizm zaczyna spalać, więc warto do tego się dostosować. Nie zapominaj o rozgrzewce oraz rozciąganiu. To bardzo ważne elementy.  Zaplanuj sobie jeden dzień na regenerację. Twoje mięśnie również potrzebują odpoczynku. 
Tak jak już wspomniałam, aby osiągnąć sukces nie wystarczą tylko ćwiczenia. Dieta zazwyczaj kojarzy się z czymś strasznym. Nie musi to tylko polegać na sałatkach, sałatkach i sałatkach. Ustal sobie 5 posiłków tak, aby ostatni był z 2/3h przed snem. Jedz małe porcje i o równych porach. Staraj się ograniczać słodycze i inne zbędne kcal. Jeśli jesteś miłośniczką słodyczy, nie musisz siebie krzywdzić. Złe składniki możesz zamieniać na dobre, np. słodzić bananem. Spraw, by ten tryb życi był dla Ciebie przyjemny. Pamiętaj - nie poddawaj się. Każdy krok, nawet ten najmniejszy jest sukcesem. Nie zniechęcajcie się, że przytyjecie. Mięśnie ważą więcej, niż tkanka tłuszczowa. Stąd moja mała uwaga: pozostaw ważenie, zacznij się mierzyć. Wierzę w Ciebie!
strój do ćwiczeń - Dresslily | butelka - Dresslily | naklejki odblaskowe - Dresslily
*Naklejki odblaskowe przeznaczone są do rowerów.

Oto link do kodów rabatowych Nike od Rabble - KLIK

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. ja nie dawno poszłam pierwszy raz na siłownie, teraz chodzę prawie codziennie i muszę powiedzieć, że zmęczenie po ćwiczeniach, to najlepsze uczucie na świecie, haha!:) muszę popracować nad moją dietą, bo jedzenie słodyczy, chipsów, fast foodów raczej mi nie pomoże... świetny post!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywujący post. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczenia są ważne nawet jeśli nie ma się na celu aby schudnąć to jednak warto chociażby dlatego aby zachować kondycję i mieć wytrzymałość. Ważna jest też systematyczność bo bez tego cały trening idzie na marne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się tytuł tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że masz motywacje do ćwiczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze piszesz. Zawarłaś w poście chyba wszystko co najważniejsze jeśli chodzi o zdrowy tryb życia. Mam nadzieję, że wiele osób weźmie to sobie do serca. Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój tato kilka lat temu nie jadł po godzinie 18 w rok bez ćwiczeń schudł 17 kilo :) Da sie !
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety ja nie mam aż takiej motywacji, jak mam się wziąć za siebie to na krótką metę!
    Pewnie przy czytaniu Twoich postów w końcu się coś we mnie ruszy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę się bardziej zmotywować do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy ja wkręcę się w ćwiczenia wszystko idzie super. Teraz przestałam, ale dzieki twojemu postowi zamierzam wrócić do ćwiczeń.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się takie podejście, sama kiedyś nie lubiłam ćwiczyć ale od kiedy zabrałam się za to bardziej radykalnie i poszłam na siłkę od razu czuję się lepiej :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo motywujący post :) Strój do ćwiczeń jest super :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! Trzymam kciuki :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jestem chyba jedną z niewielu osób, której nie zależny na byciu fit. Jakoś tak po prostu tego nie potrzebuję, ale podziwiam za wytrwałość do ćwiczeń :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś bardzo motywująca. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący i motywujący post :)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetny komplecik, aż kliknęłam :)
    U mnie dziś pojawił się post właśnie w stroju do ćwiczeń, może Cię to zainteresuje :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Motywujący wpis, ja zaczęłam jeździć na rowerku jak na razie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój post jest naprawdę motywujący, poza tym - świetny komplet do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze wyglądasz, świetna figura!
    ceny przedmiotów:
    strój: 27,11$
    butelka: 3,19$
    odblaski: 1,22$

    pozdrawiam :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamy podobne podejście. :) Dla mnie sport to życie i dobrze wiedzieć, że coraz więcej ludzi przechodzi na ,, dobrą stronę" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto zadbać o siebie, bo widoczne efekty później bardzo cieszą :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Super motywujący wpis ♥
    Poproszę o więcej takich

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post;) działamy;)Motywacja jest;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ważnym jest to by zmierzać w dobrym kierunku..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka