Trudne sprawy

Istnieją takie sprawy, które wymagają spokoju, zapomnienia, puszczenia w niepamięć. Istnieją takie sprawy, które rozwiązuje się bez problemu, są przyjazne. Istnieją również takie sprawy, trudne sprawy, które są kłopotliwe i wymagają większego zaangażowania, aczkolwiek nie należy ich odkładać na ostatnią chwilę. Ludzie zazwyczaj niestety to robią. Uciekają, poddają się. Nie pozwól, aby Twoim życiem sterowały problemy, nie ulegaj im. Wiele razy powtarzam, że człowiek jak chce, to może wszystko. Nie uciekaj, wręcz przeciwnie - goń je. Ty masz moc. Ty jesteś silny. Każda sprawa odłożona na później leci na stertę. Stertę, na której z czasem problemów zbiera się więcej. Wtedy sytuacja nie wygląda najlepiej. Wiesz, kiedy człowiek ma największa moc? Wtedy, kiedy rozmawia z innymi ludźmi. Zdaję sobie sprawę z tego, iż ciężko jest się otworzyć przed drugim człowiekiem. Mimo to konwersacje są potrzebne, a rozmowy na trudne tematy nie są takie trudne, a nawet lepsze niż zwykła rozmowa. Człowiek jak zacznie, tak popłynie do samego końca i co najważniejsze - ulży mu, znajdzie rozwiązanie. Co dwie głowy, to nie jedna. Nie bójmy się rozmawiać na trudne tematy. Wzmocnijmy swoją moc. Po co przechowywać to w sobie? 
bluza - Shein  |  kopertówka - Rosewholesale

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Masz rację, trudnych spraw nie powinniśmy odkładać, bo nie znikną tylko będą dalej nas dręczyć aż coś z nimi zrobimy.
    Jesteś piękna <3 Masz ładne rysy twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, trudne sprawy w ogóle trudno jest odkładać. Dręczą nas i zawalają naszą głowę dopóki nie znajdziemy wyjścia. W efekcie wydaje nam się, że straciliśmy na nie połowę życia, a tak naprawdę zajęły nam znacznie mniej czasu.
    Grunt to nie zaprzątać sobie głowy najgorszymi scenariuszami :p.
    Pozdrawiam :)
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zestaw

    I follow you via gfc.
    Fallow for fallow?
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  4. gdy będziemy chcieli odłożyć temat na pewno kiedyś powróci... niestety. Bardzo ładna stylizacja ;*
    10.56€
    $15.41

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze bardzo ładne zdjęcia
    Pod drugie odnosząc się do tego co napisałaś wyznaje tą samą zasadę co ty jak się chce to można wszystko!. Trudne spraw zawsze beda z nami to taka cześć sądze zycia musimy stawiać im czoła bo nie uciekniemy od nich

    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie trudność sprawia podejmowanie takich tematów. Śliczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uciekanie od problemów nie jest dobrym pomysłem. Lepiej się z nimi zmierzyć, ale choć rozmowa potrafi pomóc, to nie zawsze jest łatwo się do niej zabrać, niestety. Fajna bluza :)
    10,56$ i 15,41$

    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację nie warto uciekać przed problemami. Rozmowa z 2 człowiekiem bardzo pomaga i jest najlepszym lekarstwem w trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany post, świetne zdjęcia oraz stylizacja :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciężko rozmawiać nam trudne tematy niestety <3
    po klikane
    11.00
    15.41
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj masz rację cięzkie są takie sytuacje i trudno na pewne tematy rozmawiac. Tak ma wiele osób..
    Fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie warto kompletnie odkładać na potem tych trudnych spraw. Należy wtedy usiąść w ciszy i pomyśleć co zrobić, aby je odpowiednio rozwiązać, to na pewno.
    No i kochana świetnie wyglądasz! <3
    Pozdrawiam, Twoja jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza 10.56€
    torebka $15.41
    Bardzo motywujący post. Powinniśmy wreszcie odnaleźć w sobie odwagę i siłę i nie załamywać się od razu przy pierwszych przeszkodach.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - trzeba przełamać się i zacząć rozmawiać na trudne tematy.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja gdy mam jakiś problem zawsze staram się go rozwiązać od razu i mieć to z głowy. Piękna sesja i stylizacja :)

    pozdrawiam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadza się. Już niejednokrotnie powiedziałam "Stop", a to oznaczało tylko mój strach i słabość przed problemem. Od czasu wypadku mojego chłopaka jestem dużo silniejsza i nie uciekam od spraw, z którymi nie jestem w stanie sobie poradzić. Ślicznie wyglądasz kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem trudno jest otworzyć się i powiedzieć, co nam w głowie ciąży drugiej osobie. Ale tak jak piszesz-zawsze warto spróbować, bo na pewno od zaufanej osoby otrzymamy pomoc.
    Śliczne zdjęcia!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdj, super stylizacja :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, super wyglądasz!
    Trudne sprawy zawsze były i będą obecne w naszym życiu :/
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super motywujący post i bardzo ładne zdjęcia 😃 zapraszam do mnie dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz zdecydowaną racje! Świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka